Korábban már szó volt róla, hogy Beyoncé is kihasználja a sztárparfümök iránti hatalmas érdeklődést, és piacra dobja a saját illatát, most pedig itt vannak az első részletek. A Heat névre keresztelt parfüm februárban kerül a polcokra, és a szakértők legalább 100 millió dolláros forgalmat várnak tőle.
"A szenvedély, a szeretet inspirált a legjobban, akár csak a zenében. Ez az, ami arra ösztönöz, hogy még jobb legyek és még többet dolgozzak" - mondta az idén tíz Grammyra is jelölt énekesnő. "Attól, hogy sokat foglalkoznak velem, és állandóan figyelnek rám, még nem veszek semmit biztosra. A sikereim mögött rengeteg munka van, és azt szeretném, ha az, amit én elértem, másokat is inspirálna. Ha egy fiatal lány rám néz, és arra gondol, hogy sok munkával és figyelemmel én is eljuthatom oda, ahova ő, csak örülök neki."
A parfüm neve Beyoncé régi koncertjeit és turnéit idézi, melyeknek fontos látványeleme volt a tűz - emellett, a piros az énekesnő egyik kedvenc színe, akár csak az arany, mely az üveg és a hirdetések árnyalataiban is megjelenik. Az üveg maga egyszerre "modern és klasszikus", olyan stílusötvözet, melyet Beyoncé igencsak kedvel.
Az illat maga (melyet Claude Dir és Olivier Gillotin alkottak meg) édeskés-fűszeres; főbb jegyei a vanília orchidea, a magnólia, a neroli, a barack, a lonc, a mandula és a pézsma, az ámbra, a tonkabab és a tejfa.
A Coty, az illat mögött álló cég egyik vezetője szerint biztosan lesznek még Beyoncé nevével fémjelzett parfümök, elsősorban azért, mert "az énekesnő igen sokoldalú, és ezt a termékekben is meg lehet jeleníteni".
A parfüm legkisebb kiszerelésének ára 39 dollár lesz, és egy csillogó testápolót is piacra dobnak az illattal. Európában jövő augusztusban lehet majd megvásárolni.
A tévéspotban (melyeket Jake Nava rendezett, aki a Single Ladies-ben és a Beautiful Liar-ban is együttműködött Beyoncéval) a Fever lesz az aláfestő zene. A reklámfotókat Michael Thompson készítette. A Readytocatchthefever.com oldal pedig az internetes kampány legfontosabb állomása lesz.