Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Valentin-nap: villámgyors mini-szépségtippek

2009.02.14. 15:36 - Virgogirl

Címkék: tipp szépség testápolás

Mostanában eléggé divatos dolog szidni a Valentin-napot, trendi lett húzni rá a szánkat meg fanyalogni, esetleg a virág- és plüssmütyürke-árusok összeesküvését sejteni a háttérben, pedig szerintem kifejezetten jó dolog egy ünnep (még ha "átvett" is - esetleg el lehetne gondolkodni, hogy melyik ünnepünk tényleg a mienk, eredetétől kezdve), főleg, ha az a szereteté, a szerelmeseké (igaz, Szent Bálint az epilepsziások védőszentje is); azoknak pedig, akik épp csak most kezdenek bele egy kapcsolatba, és még nincsenek saját ünnepeik vagy éppen félénkebbek a szokásosnál, kifejezetten jól jöhet egy kis romantika, még ha mesterséges rásegítéssel is... Ennek ellenére ugyanúgy nem pártolom az álszent "szerelmezést", az aránytalanul drága ajándékokat, a ma-aztán-romantikus-vagyok-de-egyébként-le-se-szarlak hozzáállást, mint karácsonykor - a közös, extrább vacsorát szép zene mellett, a szebbik hálóing felvételét, az apró ajándékot, egy szál virágot viszont igen. Kell az, na. :-)

Ha valaki "sorsdöntő" randevúra készül, vagy csak jobban szeretne a vacsoránál kinézni, akkor íme néhány tipp - hogyan legyünk egy-két (maxiumum három) óra alatt szexisek, kívánatosak, magabiztosak...

1. Haj: szerintem a szexis és érzéki frizurára két dolog jellemző; egyrészt jó illata van, másrészt, kellemes beletúrni és selymes. Ehhez frissen mosottság kell, mindenféle hajformázó nélkül (ezek, bármilyen újak, jó minőségűek legyenek is, merevvé és/vagy ragacsossá teszik a hajat). Hosszú hajúaknak mindenképpen jópofa választás lehet, ha nagy csavarókra tekerik a tincseiket, ez teltséget ad a frizurának, és persze, nagyon szexis is lehet. Ha nagyon nem tudok mit kezdeni a frizurámmal, akkor nem hagyom kibontva, hanem lent, a tarkómnál fogom össze lófarokba. Ez egy kicsit elegánsabb, ráadásul a megfelelő pillanatban könnyen ki is bontható... A másik változat, amit szerintem érdemes kipróbálni, az a félig feltűzött haj (mostanában Angelina Jolie-n lehet hasonlót látni)

2. Arc: selymes, simogatnivaló bőr, kevés "vakolat", és olyan smink, amelynél nem gond, ha elkenődik. A szokásos arctisztítás, arcradírozás, szemöldökigazítás mellé szerintem érdemes felrakni egy puhító-üdítő arcpakolást, és alapozó helyett elég egy kis korrektor meg egy kevés színezett hidratáló. Arcpírból a hab vagy krém állagút könnyű felvinni, és szerintem egy picit még természetesebben néz ki, mint a púderes. A szempillafesték, lehetőség szerint, legyen vízálló, az ajakra rúzs helyett pedig szájfény kerüljön (vagy még az sem... a puha, csókolnivaló ajaknak szerintem elég egy kis színezett ajakápoló is). Ha valaki egészen biztos abban, hogy nem kenődik majd el a festék az arcán, akkor szerintem kipróbálhat egy füstösebb szemfestést is (persze, csak ha meg tudja magának csinálni...) Ha pedig az idegesség miatt - juj, randi! - kijön egy szép pattanás, akkor nehogy elkezdjük nyomkodni, mert elég kicsi az esély arra, hogy teljesen kijöjjön és utána visszahúzódjon a pirosság stb. A pírt egy pici szemcseppel lehet enyhíteni, és egy kevés antibakteriális korrektort is tehetünk rá (ne sokat, mert teljesen elrejteni úgyse lehet).

3. Test: Ha valaki korábban elfeledkezett a gyantázásról (vagy egyáltalán nem szereti a gyantát), akkor a randevú előtt néhány órával jön el a szőrtelenítés ideje - szerintem ez nem csak a pasiknak szól, az én tapasztalatom, hogy a szőrtelen, sima testtel magabiztosabb az ember -, akár krémről, akár borotváról legyen szó; az utóbbiból nekem nagyon bejött a Venus Breeze, extrasima lesz a bőr tőle... A finom illatú testápoló sem rossz ötlet, ám, ha valaki erősebb parfümöt szeretne feltenni (pl a nemrég bemutatott Lancome Maqnifigue-t), akkor szerintem jobb ötlet egy semleges illatú krém, mert akkor nem keverednek össze. Én nem szeretem a csillámos dolgokat, de egy kevés gyöngyházas púder szépen hangsúlyozhatja a dekoltázst.

Mindenkinek kellemes estét kívánok, olyat, amilyet elképzelt magának (és a párjának)!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr66942890

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: здесь 2018.10.05. 01:50:22

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszik a poszt, Virgo!

Én kedvelem a Valentin napot bizonyos kereteken belül és nem baj, hogy átvettük. :)
Ez nagyon jó lett, tényleg! :-)))
És megerősíthetem, ha férfit szeretnénk csábítani, tilos a rúzs, tiasztja őket.
Virgonál a tuti: szájfény, vagy ajakápoló. A lényeg a természetes ajkakon van. Azt van kevük megízlelni. ;-)
Végülis érthető!
jav. riasztja, taszítja, csak egybe írtam; kedvük
Tényleg senki sem tudja, hogy miért nem akarjuk a Valentin napot az ő bóvlis, vagy akár milyen voltában? Hát kérem nekünk VAN ilyen napunk, és ez sok helyen él is. Ez a május első napja, amikor virág kosarat visz a szerelmes legény a párjának. Vagy ez nem elég "amerikás"?
@togó: Az a baj, hogy május 1-et meg kisájátította a ..., de nem szabad itt politizálnom.
Szóval az a virsli és sör ünnepe... :-(((
@togó: igazad van részben, de Scalával értek egyet a május 1-jével kapcsolatban és még annyit, hogy a Valentin nap nem amerikai szokás, csak ők is átvették! :))))) (sokkal előbb nyilván)
@togó: amúgy a vidéki barátnőm május kosarat mindig kap, de fára is volt már természetesen példa. :)
én személy szerint sosem szerettem/tartottam a valentin -napot (antiszoc korszakomban évekig talpig feketében mászkáltam ilyenkor :)
mára ez csak annyi,hogy nincs semmi flancolás, a párommal veszünk vmi kis apróságot és ha úgy jön ki a lépés együtt vacsizunk/bulizunk. idén pont nem volt szerencsés,hogy hétvégére esik,ezért megyek a barátnéimmal ant-valentinnapi csajpartira :)
azért mindenkinek szép estét a párjával vagy anélkül :)!!!!
nos, a májusfa állítás ünnepe valóban régi, de nem a "mienk", hanem ugyanolyan nemzetközi ünnep, mint pl. a Valentin-nap. Én mindkettőnek örülök, bár sajnos nyolcadik kerületi otthonunk ablaka elé elég nehéz odaállítani.
@togó: engem spec minimálisan sem érdekel, hogy valami ámerikás-e vagy sem - éljen a globalizáció! :-DDD
@Scala: május 1, mint munka ünnepe 1890 óta létezik, ki lett sajátítva, akárcsak a nőnap, meg a kötelező anyák napja. Viszont nem csak és kizárólag "komenista" meg "cucilista" (ill. utódjaik) országokban van, hanem nagyon, nagyon sok helyen.
@Virgogirl: Tudom, és igazad is van. Csak ki lett sajátítva, ahogyan Te is írod. Erre céloztam.
Jelentem megnéztem a Mona Lisa moslyát, most nagyon jól esett, köszi, hogy emlékeztettetek! :-)
egyébként egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy ha a virágkosaras-májusos ajándékozás marad meg a köztudatban a mai napig, akkor az nem bóvlisodik el, és a szép vadvirágokból nem lesz fröccsöntött műanyag gaz, néhány rosszarcú plüssmacikával. Mindent lehet jó is meg rosszul is csinálni. :-)


süti beállítások módosítása