Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ruhamustra - MTV Video Music Awards

2008.09.08. 15:39 - Virgogirl

Címkék: fotó galéria divat híresség gála red carpet

A tegnap tartott MTV Video Music Awards vörös szőnyege... nem rossz, de nem is kiemelkedően jó. Mondjuk, a nagy visszatérőnek mondott Britney szerintem kifejezetten jól nézett ki. De lássuk a csajokat!

Taylor Swift - Kaufman Franco ruhában. Nem rossz, de lehetne sokkal jobb is; elsősorban egy élénkebb, hangsúlyosabb szín használatával. A nyakláncot is mellőzném, legalábbis ehhez az összeállításhoz.

Solange Knowles - Nem tudok kibékülni azzal a lázadó képpel, amit erőltet magáról, egyszerűen látszik, hogy túlzásba viszi. A ruhája alapvetően nem rossz (az, hogy a rúzsa azonos színű a ruhával, kifejezetten tetszik), de a Fendi táskát és a zöldes árnyalatú cipőt hanyagolnám. Ja, és nagyon zavar a szemöldöke, szerintem túl vastag.

Rihanna - Fura, mert egyszerre az az érzésem, hogy nagyon egyszerű, másrészt viszont nagyon "extra" és ez a két dolog nagyon nem passzol nála. Kevesebb szín, hosszabb szoknya, több ékszer, és több elegancia-kifinomultság nem ártana neki... a Peter Pilotto szoknyáról egyébként mindig az a krepp-papír jut eszembe, amibe a virágcsokrokat szokták csomagolni.

Pink - A csíkos Alexis Lamontagna ruhával semmi bajom, sőt, kifejezetten vicces, de a frizura és a már-már narancssárga bőr nagyon zavaró.

Paris Hilton - A Miu Miu ruha nagyon jól mutat rajta, de a táskája túl nagy az én ízlésemnek, és a haja is jobban tetszett, amikor rövid volt. Ezen a frizurán túlságosan látszik, hogy pótolva van.

Nicky Hilton - Nagy, nagy csalódás. A frizura sem áll jól neki, a ruha pedig leginkább a nyolcvanas évek utcalányainak öltözékére emlékeztet. Bukta.

Mel B -Az ex-Spice Girl egészen jól néz ki. Nem túl kifinomult, de legalább egységes a stílusa, és az, ahogyan öltözködik, jól áll neki.

Lindsay Lohan - A haja nagyon tetszik, egyből megragadta a figyelmemet. A ruha meg a cipő egyébként olyan semmilyen, a színek szépek, de ennél nem több.

Lauren Conrad - Még egy csomagolópapír-ruha, amelyet ezúttal a Pogah Couture követett el. Nem annyira rossz, de különösebben nem is tetszik.

Kristen Stewart - Rémisztően néz ki. Igen, ránézek, és átérzem, mennyire nehéz sztárnak lenni.

Jordin Sparks - Annak ellenére, hogy nem egy cérnavékony teremtés, mégis nagyon jól néz ki. A Betsey Johnson ruha széles szalagöve remekül hangsúlyozza a derekát, és Sparks láthatóan nagyon jól érzi magát a bőrében.

Heidi Montag - Valamiért félelmetesen antipatikus nekem ez a nő, ruhástul, valóságshow-stul, Gucci cipőstül.... legszívesebben kikockáznám.

Demi Moore - Csinos, de nagyon, nagyon szeretném, hogy a korának megfelelően öltözködjön, nem pedig úgy, mint valaki, aki képtelen elfogadni, hogy már nem húszéves...

Ciara - Nagyon tetszik. A haj kicsit túlzásnak tűnik, de meg lehet szokni. A ruha Dolce&Gabbana.

Christina Aguilera - A Pókasszony személyesen. Roberto Cavalli ruhában, és nagyon merész sminkkel. Szerintem jól néz ki, de az is igaz, hogy túlzásba vitte... olyan, mintha egy divatbemutatóról szökött volna meg...

Britney Spears - Az este abszolút nyertese és nagy visszatérője. Az Atelier Versace ruha - amit hosszúban nemrég Charlize Theronon láthattunk - kifejezetten jól áll neki, az arca, haja is jóval összeszedettebb, különösen, az egy évvel korábbi önmagához képest.

Bar Refaeli - Nem értem, miért ez a pamutruha (valójában azért, mert ő a Hurley cég arca...). Csinos, jól néz ki, irigylésre méltó az alakja, de ez az összeállítás nekem túl "snassz" egy ilyen eseményre.

Audrina Patridge - A ruha, a táska és az ékszerek jók, a fura lufimellek és a parókaszerű haj kevésbé. és persze az örök kérdés: arany gönchöz miért az ezüst cipő?

Ashley Tisdale - Legszívesebben odamennék hozzá egy péklapáttal, és miközben ütöm, azt üvölteném, hogy "ne csücsöríts, b*** meg!"... Elképesztően el tudnak szúrni egy jó összeállítást ezzel az idétlen szájtartással. mert egyébként marha jól néz ki ebben a Roberto Cavalli kisruhában.

Ashlee Simpson - Ilyen egy Alexander McQueenben pompázó, nagyon terhes rock-cica.

Tila Tequila - Cuki. Csak azok a mellek. Megrémülök, ha rájuk nézek, mintha bármelyik pillanatban felrobbanhatnának.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr79653333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hmm, vannak meglepő arcok és szerelések! :-) De... pozitiv irányba is (bár ebből talán kevesebb).

Néhány esetben javasolható lenne a stylist alkalmazása (ha nincs) vagy sürgős lecserélése.

Minden esetre várom az elemzésedet. ;-)
Solange most egész istenes! ;-)

Paris ruhája és egész szerelése szép. De valami miatt meg van győződve hogy ez a lábtartás kisebb lábfejet 'csinál'... :-D
Pedig dehogy!
imádom ahogy Bar Rafaeli kinéz, leri róla, hogy modell, van stílusa, és vagány.
a másik kedvencem Kismama Simpson, nagyon cuki :).
Parisnek pedig olyan gyűrött a lába mint a ruhája...
Bar Rafaeli szerintem borzalmas, és szerintem túlsúlyos a versenyformájához képest per pill. Már bikinibugyis paparazzo képet is láttam, akkora volt a fenek, mint az enyém. Ami bár nem hatalmas, de nem is modell tökéletes. ;-)
A Simpsonék várandós leánykája nekem is nagyon tetszik! :-))))
Paris kb úgy néz ki, mint egy anorexiás, még ha a ruhája szép is. Akitől én kiakadtam, az Demi Moore néni, és úgy is néz ki!
Jaj, ezt akarom írni az elejétől fogva: Demi Moore uhhhh. :-(

De miért erőlteti az ilyen ruhákat? Egy nadrággal milyen jól mutatott volna az a felső... De mi lett vele, Anyu közel 70 évesen jobban mutat...
A lábai mitől vizesednek? Hormonkezelés?
Madonna is műttetett ott magán, Strange blogján volt post...
Megdöbbentő Demi Moore, így. Pedig néhány éve (2004?) mennyire bomba volt!!!
Már nem nyers koszton él, az tuti! ;-)
Hát Demi tényleg szörnyen néz ki...olyan pufi ezen a képen.És igen...ez a ruha már nem neki való. Britney nekem is pozitív csalódás volt.Egész jól néz ki...nem mostanában láttam ilyen képet róla.
Lindsaynek azért kéne az YSL "Tribute" fantázianevű szandálja és a haja tényleg elég jóóóóóóó! ;)
Virgo: vicces, hogy te is kiszúrtad Solange szemöldökét. Strange-nél is én pont azt kritizáltam.
Talán mert egyértelműen csúúúnya
Virgo, :-DDDD
Egyértelműen!!!! :-DDDDDD
Amikor újraolvastam az archívumot az ilyen ruhamustrák voltak a kedvenvceim. Sajna most nincs időm alaposan kommentálni (jövő héten utazunk, nagy pakolásban vagyunk, ráadásul a lányom is most találta ki, hogy napközben csak a mozgásban lévő bébiszitterben ill. babakocsiban hajlandó). De akit én említésre méltónak találok:

Demi hatalmas csalódás, borzalmasan néz ki.. Értem én, hogy fiatalabb férj nagy nyomás, de ez akkor is nevetségesen rossz.
Britney Spears sose volt a kedvencem, de a mélyrepülésében igazán megsajnáltam, most nagyon örülök, hogy végre jól néz ki, drukkolok neki, hogy összeszedje magát, rendbehozza az életét..
A. Tisdale, csücsörítéssel maximálisan egyetértek, engem is rettenetesen szokott idegesíteni.
Tila Tequila mellénél engem már sokkal inkább zavar C. Aguilera melle. Ezen a beállításon nem látszik igazán, de belinkelek képet, amin olyan nyilvánvalóan fura a melle, hogy már-már ijesztő: hatalmasak, ráadásul óriási szakadék a kettő között, fent a nyakában az egész.. Értem én, hogy szilikon, de ennyire csúnya??? Szerintem jobb lenne ezt nem mutogatni..
Na, nem találtam pont ebben a ruhában meg a képet, de egy másik ruhában is nyilvánvaló, hogy miről beszélek.
img2.timeinc.net/people/i/2008/startracks/080915/christina_aguilera2.jpg

Hmmm??? Szerintetek?
Onixbeata, én is szeretem, de sajnos nem mindig van ilyen rendezvény :-D


süti beállítások módosítása