Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Charlize Theron

2008.09.01. 14:00 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Minden meg van neki bocsátva, mert ebben a Versace ruhában valami frenetikusan jól néz ki. Ha valakinek déjá vu érzése van a ruhára nézve, az nem véletlen.

9/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr29643134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húúúúúú, de jól néz ki (ez 10 pontos is lehetne, ha nem látszódna a fürdőruha vonal)
minden tökéletes, a ruha álomszép, tökéletes kiegészítők, még a haja is jó most :-)
Engem az anyag egy hálós páncélra emlékeztet... Jobban tetszene más színben.
Egyébként tényleg szépen mutat benne Charlize... De már ő sem a régi... :-(
Na ne kimélj, mi a baj vele??? ;-)
A fürdőruhát én sem értem.
1. Menjen el szoliba az esemény előtt.
Ha nem....
2. Ő neki aztán van akkora birtoka, jachtja miegyebek, ahol lazán napfürdőzhet mezitelenül.

Hiba. Punktum.
A karja olyan asszonyos lett, és egyre jobban látszanak a szeplői... :-)
vonatkoztass el a szeplőktől és az asszonyosságtól, szerintem sokkal jobban néz ki, mint amilyen volt, akár pár napja

A fürdőruha-vonal miatt kapott csak 9 pontot (egyébként meg tök jól le lehetne alapozni...)
Áhá... de nem lehet mindenki sportosan kidolgozott. Bár gondolom te sem erre célzol. Kar témában igazat adok, mert szeretem a sportos vállakat, karokat (finoman nőiesen).
Hogy személyeskedjek, ez az egyik részem, amit szeretek magamon. ;-) Bár még van mit tökéletesiteni.
Igen, nem vitatom, jóval bombább, mint az elmúlt hónapok képein! :-)
Nagyon jól néz ki Charlize ezen a képen:-)
Hát az összhatás perfekt. Gyönyörű nő gyönyörű ruhában :D
Hát nem tudom, nekem már régen is az volt a benyomásom, hogy olyan buta feje van, kirakatbábú az egész csaj. Szépen mosolyog, meg minden egyébként:)
Az meg hogy Oscart kapott A rémért egy nagy bunda
A Rém elég durva film... szerinted rossz benne?

Nem butább, mint Catherine-Zeta Jones, szerintem... :-)

A szépen mosolyogban igazat adok ;-)
Szerintem A rém egy rossz film, és minek kell egy sorozatgyilkost úgy beállítani, mint egy hőst
Érdekes, lehet, h. konzumidióta vagyok, de nekem az a film tetszett. És a 'mondanivalóval' is azonosulni tudtam.
Itt valóban nagyon jól néz ki, az ékszerek is nagyon tetszenek a ruhához, viszont tényleg "asszonyosabb" lett régi magához képest (pedig tudtommal nincs gyereke, ugye?)
A fürdőruha nyoma jogosan minusz pont és mellesleg a napozás az bizony erősíti a szeplőket (napozás ellenes vagyok, no)
Nincs gyereke, jól tudod. :-)

Hát igen, szeplőkben is igazad van, csak én úgy vagyok a legszebb, amikor lebarnultam... Nagyon szeretem a napozást. Bár most nyáron kevesebb részem volt benne, mint általában.


süti beállítások módosítása