Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Parfümpéntek: Burberry The Beat

2008.05.30. 12:48 - Virgogirl

Címkék: teszt tipp videó termék ajánlat parfüm kipróbálva parfümpéntek

Izgalmas parfüm jutott a mai napra - a Burberry legújabb illata, a Beat - egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni. Nagyon erősnek érzem, és egy kicsit fáj a fejem tőle, de mégsem tudom megállni, hogy ne szagolgassam.

A hivatalos leírás szerint a "The Beat azoknak a fiatal nőknek szól, akik a pillanatnak élnek, élvezik az életet, szeretnek a barátaikkal együtt lenni", emellett "szeretik a szórakozást, szelleműek, energikusak és lazák" - ez az én fejemben egy friss, gyümölcsös, kicsit citrusos illatot jelent. A Burberry The Beat viszont inkább  édeskés, púderes és fás.

Christopher Bailey, a Burberry kreatív igazgatója szerint az illat "szexi, nőies és energikus", egy igazi "divatkiegészítő", amit olyan nők használnak, akikre "más nők hasonlítani akarnak".

A csomagolás jópofa ugyan (egy laposüvegre emlékeztet a parfüm üvege), de én hiányolom belőle a "fiatalosság" és "játékosság" további hangsúlyozását. A jellegzetes Burberry-kockák csak nagyon minimálisan, halványan jelennek meg az üvegen.

Az illat "feje", kezdő akkordjai gyümölcsöket idéznek (mandarin), emelett vörösbors, kardamom és bergamott jellemzőek rá. A szívillatban harangvirág, ceyloni tea és írisz olvad össze (ezt a virágosságot nagyon lehet érezni), az alapillat pedig fehér pézsma, cédrus és vetiver, ezek miatt az erős, púderes érzés.Bár nem tartom sem szexisnek, sem fiatalosnak az illatot, leginkább valami titokzatos érzékiséghez áll közel a fejemben, mégis jó érzés szagolgatni, különösen az elején, az alapillat nekem már túlságosan "füstös" és fás. A virágos része azonban nagyon kellemes, ha lenne belőle egy light változat, azt valószínűleg szívesen használnám.

Az illat elég tartós, de néhány óra elteltével inkább csak az alapillatot lehet érezni.

Nagyon fiataloknak semmiképpen nem ajánlanám, és munkába se nagyon, ahhoz túl budoárillat. Viszont egy húszas évei közepén-végén járó, sikeres (vagy annak látszani akaró) hölgynek, randira - simán. A Douglas-ban 11.700 Ft a 30 ml ára (ami azért elég borsos... az interneten 7 és 9 ezer között láttam).

 



A Beat reklámarca Agyness Deyn brit modell, a reklám zenéjét a The Fratellis együttes szolgáltatja.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr21494768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem nekem találták ki, de ezt a reklámból is levettem, szerintem jól meghtározták a célcsoportot, és ez már fél siker...

/"szexi, nőies és energikus", egy igazi "divatkiegészítő", amit olyan nők használnak, akikre "más nők hasonlítani akarnak".
na, ez nem kimondottan én vagyok.../

Ezt a reklámot elnézve - meg a leírás alapján sem - friss, citrusos illatra számítanék...

Nagyon tetszett a poszt! Főként ez a kis kétértelmű (?!):
(...) és munkába se nagyon, ahhoz túl budoárillat. Viszont egy húszas évei közepén-végén járó, sikeres (vagy annak látszani akaró) hölgynek, randira - simán.

A kettő némely "sikeres / annak látszani szándékozó" hölgynél egybeesik... boldog ember, aki még nem találkozott hasonlóval! ;-)

Én az imádott Burberry parfümöm mellé kaptam egy The Beat mintát, de meg kell mondjam, nem tetszett. Egyrészt tényleg elég erős/émelygős.
Másrészt nagyon hasonlít a MEXX egyik illatára (rózsaszín, azt hiszem Waterlove), amit majd egy fél évig használtam. Lehet, hogy az én dilim, de nem szeretem, ha egy illat emlékeztet életemben egy "adott korszakára". :)))
sztimacs, megnyugtatlk, én ugyanígy vagyok a lezárt korszakok illataival! :-)
Az említett Mexx illatot nem ismerem, de meg fogom szaglászni,

És igen, én is így vagyok, van olyan parfüm, amit néhány éve imádtam, most viszont képtelen lennék elviselni magamon - ez is mutatja, hogy fejlődik az ember! :-)


süti beállítások módosítása