Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heti kérdés: mennyibe került a legdrágább sminkholmid?

2010.08.23. 14:23 - Virgogirl

Címkék: heti kérdés luxus smink alapozó guerlain

Sokat költök szépségápolásra - pontosabban, kevesebbet, mint szeretnék, de többet, mint az mások számára elfogadható lenne. Szeretem a filléres termékeket, de van néhány dolog, amiért hajlandó vagyok mélyen is a pénztárcámba nyúlni, sőt, hónapokat is spórolni rá. A legdrágább sminkholmim is ilyen volt: először csak kinéztem, barátkoztunk, próbálgattam, fogdostam (ki is néztek az üzletből), aztán odamentem, hogy nagy levegőt véve megveszem, aztán kijöttem a boltból, aztán visszamentem megint... Egy Guerlain alapozóról van szó, 13 000 forint körül volt - viszont tökéletes. Gyönyörűen fed, matt, tartós, ápolja is a bőrt és minimális mennyiség elés belőle. Szóval, megérte az árát.

Nektek mi volt a legdrágább sminkcuccotok és mennyibe került? Ami nem eszköz (tehát pl. ecset) és nem parfüm?

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr412241240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szió :)
Egy szempilla-spirál volt Estée Lauder MagnaScopicja úgy 7.000.-ft körül.Számomra nagyon drága volt.Ez az elcsábulás csak egyszer történhetett meg.
sajnos a drágább kategóriából használok sminkszereket, mert a bőröm nem bír akármit:P
A legdrágább talán egy limitált, Olaszból beszerzett Estée szemhéjfesték volt, kb 8-9 Ft-ért.
Lancome Primodale éjszakai krém. Jó, tudom, hogy nem az a klasszikus szépszeti cucc, de iolyan szép lesz következő nap reggelre a bőröm, hogy egy szempilla festés elég
@Brüsszeli csipke: és sminkszer? szeretnék egy hasonló krémes kérdést is majd
@Virgogirl: goldenapple.blog.hu/2009/09/01/mar_nem
ez a csoda volt az :) egyszerűen imádom, megérte érte a több mint 10e Ft. (bár először a szivemhez kaptam és kifordultam a boltból, de aztán csak visszamentem érte :))
jézus! itt süllyedek el! szemhéj-at akartam írni :)
Még nem vettem meg... sztem a Chanel alapozó és szemhéjpúder, mait tavaly kinéztem... ;-)
jav. amit, csak a macskáim morgása egymásra kezd elfajulni...


süti beállítások módosítása