Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Anna Chlumsky

2010.04.27. 07:32 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Emlékszünk még a kilencvenes években bemutatott My Girl című édesbús filmre? És annak főszereplőjére, Anna Chlumskyra? A kislány azóta igencsak felnőtt, köszöni jól van - és egyáltalán nem néz ki rosszul, sőt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr501954633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azért a Miki egér arc megmaradt. de a többi rendben.
nagyon tetszik, mindig érdekesnek találom azokat a színésznőket, akik nem simulnak bele a tipikus hollywoodi szépségképbe. csak nem vegye fel a szőke liv tyler skatulyát, mert kicsit emlékeztet rá
Nekem valamiért nem tetszik.
csak nehogy őt is addig alázzák, míg elkapja a plasztika-láz.
jaj, rögtön megismertem, ugyanolyan az arca. úgy szerettem azt a filmet, nemrég volt is a tv-ben.
Kedves blogíró,

A Marosvásárhelyi Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem hallgatói vagyunk, jómagam és további 4 csapattársam. Egy tantárgyunkhoz kapcsolódóan kutatást végzünk, melynek témája blogírás motivációs háttere.
Ennek elvégzésére bloggereket szeretnénk megkérdezni és blogokat elemezni. Szeretnénk ha ön is hozzátudna járulni a kutatás elömeneteléhez, olyanképpen hogy válaszol néhány kérdésünkre.
A válaszadás mindenképp fonos lenne, hiszen kutatásunk csak igy lehet reprezentativ, ha valódi bloggerek, valódi inditattatását mérjük fel.
Visszajelzését elöre is köszönjük!
@deak noemi: tisztelt deák noémi, kérem keressen meg e-mailben.
@cicómicó: Igazából nekem sem. A filmet nem láttam.
A szőke Liv Tyler hasonlat nagyon találó.

Amúgy aranyos, csak nekem nem jön be ez a típus.
@Scala: Az avatarom nevében kikérem magamnak, hogy Liv Tylerhez hasonlítják Clhlumskyt. :)
Jó látni rég nem látott gyerekszínészeket, hova cseperedtek.
@cicómicó: értem, köszi.
most ici-picit csalódtam.
@Rocko-: Sajnálom. Livben csalódtál, vagy abban, hogy nem én vagyok a képen? (Azért választottam, mert többek szerint is sok a hasonlóság köztünk. Persze az ő szépségéhez én "kevés+vagyok.:)
@cicómicó: utóbbi. de akkor csak kicsit csalódtam. ;)
ellenben örülök, hogy ilyen sztárokat _ismerhetek_. Scala Hayek, Cicc Tyler. :)
@Rocko-: :::)) Mehet az újabb pontocska a pontgyűjtőfüzetedbe.


süti beállítások módosítása