Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Salma Hayek

2010.04.23. 17:34 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség balenciaga

Salma Hayek úgy térdig nagyszerűen néz ki, jó néhány évet letagadhatna - nagyon tetszik a frizurája és a sminkje is jó. Ám ami a lábán van, az valami borzalom, olyan, mint valami járógipsz... ráadásul iszonyú előnytelen is neki, hiszen rossz helyen "vágja el" a lábszárát optikailag, és Hayek ettől csak még alacsonyabbnak tűnik.

6/10

Csizmaszerűség: Balenciaga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr31946018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hű de jó a haja. sokkal szimpatikusabb így. a lábbeli valóban borzalmas rajta is.
mikor csak a fejét láttam, azt gondoltam, hogy milyen jó a haja, szép. aztán lejjebb görgettem és teljesen elborzadtam :O mint akin sícipő van.
@katarocks: pont így éreztem magam én is. elképesztően ronda egy darab
A cipő rettenetes, nekem a béklyó jutott eszembe róla. Viszont ezt leszámítva szenzációan néz ki, 10 évet simán letagadhatna.
@Rocko: SCALA Hayek... :))))) Ma valami viccbogyót vettél be?
(Bár lehet, hogy Scala megsértődne, hogy hozzá hasonlítod Hayek lábvastagsága miatt.) De majd nyilatkozik róla.
@Virgogirl: @Rocko-: Eddig csak kapizsgáltam, de a poliprecept és Scala Hayek nagyon célba talált nálam.
@cicómicó: deréktől felfelé néztem csak, és bók gyanánt. :)
"nagyon célba talált nálam."
plusz múltkor küldtem egyet privátban is. gyűlnek a pontok. az év végén meg bevállthatom a takarélybélyeg-gyűjteményemmel együtt? :D

@Virgogirl: köszönöm. :)
hayek fejre jól néz ki,de nekem sem a ruha nem tetszik,a sem a cipő,a ruha végtelenül egyszerű,üres,pár feltűnőbb ékszer elfért volna rajta,a cipő pedig bűn ronda
nekem nemcsak a ruhája, de a haja és a sminkje se tetszik, jobban néznek ki a csajok nála a sarki boltban. ha ennyi pénzem lenne, mint neki/férjének, nem így néznék ki a helyében :) ráadásul nagyon lefogyott. volt ő már sokkal jobb formában is.
Számomra icipicit nyúzott a feje, de tetszik, hogy fogyott.
A cipő tényleg ... na olyan. :-)
Nem olvastam a neveket, csak görgettem: Azt hittem, ő Jessica Alba
Nagyon csini!
Meg nem mondtam volna az első kép alapján, hogy ő Salma.
@cicómicó: poliprecept?
@Rocko-: Hasonlít rám? Azért írtad? Vagy csak úgy? :-)
@Scala: I
Itt olvashatod a poliprecept előzményét.
csecsebecse.blog.hu/2010/04/22/a_fold_napja_az_okodivat_napja
Rocko állítása szerint csak fejtől felfelé hasonlít rád (én írtam , hogy szerintem megsértődnél, ha ilyen vastagságú lábakat tulajdonítanának Neked.) Scala Hayek leírva, kimondva és még ha hasonlítasz is rá, nos ezek ismeretében nagyon mulatságosnak tartottam az átkeresztelést. :)
@Scala: nagyjából jól leírta @cicómicó: , de pontosítanék: dereéktől felfelé vannak jegyek, amiben én láttok némi hasonlóságot (nem a kiköpött olyan, mint.. jelleggel), Rád emlékeztet. plusz amit említett cicómicó, azaz a szójáték jutott eszembe: Scala Hayek.

természetesen a láb teikntetében semmi hasonlóság sincs, ő elbújhat a Tieid mögött. szépség szerinti versenyben, nem méretben. ;]
@Rocko-: De hát hogyan tudna elbújni Scala "ropi" lábai mögött Hayek a "vastag" lábaival? Kilógna mögüle. :)
@cicómicó: csakis szépségversenyben. :)

vagy jó messze kell állnia, amikor 10 centisnek látszik, és akkor biztosan nem látszik mögötte. :)


süti beállítások módosítása