Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ha kedd, akkor...

2010.04.06. 10:00 - Virgogirl

Címkék: videó érdekesség híresség

Pamela ezúttal paso doblét táncol :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr551898135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Zsüli: igazából közkívánatra került fel, nekem nem ő a kedvencem ebből a szezonból
És most is rezgett a léc, igaz?
Sztem a Cha Cha Chat táncolta a legjobban, már múltkor is sok finomítanivaló lett volna a mozgáson. Fárad?
Én se tudnám jobban betanulni, szó, ami szó.
Béna vagyok... vagy sokkal több idő kellene.
Ebből a táncból a szenvedélyt hiányolom, olyan rakoncátlanul toporzékol, mint egy ovis, ami ebben a korban kissé komikus. De irigylem, jó lehet táncolni egy profival.
Nem az igazi..de valahogy sem a ruhája, sem a frizurája nem lett most jól eltalálva, és ez a szám...sosem jutna eszembe, hogy erre táncoljak paso doble-t.. Szerintem az 5 latin-amerikaiból ez az egyik legnehezebb, hagyhatták volna kicsit későbbre.
szerintem én is kb. ennyire tudnám betanulni, mint Pamela, még ha azt is hiszem, hogy tudok táncolni :))
most rákattantam a DWTS videókra a youtube-on. hát, Evan Lysacek-et betenni nem ér. ő korcsolyázó, persze, hogy olyan jól megy neki. Nicole Scherzingertől viszont többet vártam, jól mozog, de valahogy teljesen más stílus, mint ami oda kéne.
Kate Gosselin-en (akit nem tudok, hogy ki, csak a nevét ismerem..) szegényen jót nevettem, sajnálom kicsit. nagyon béna volt.
@katarocks: hehe, teljesen függővé válik tőle az ember, nekem minden kedden este ez a program :) Nicole szerintem nagyon jó, gyönyörűen mozog, a stílust meg majd tanulja (mondjuk, ez is a legnehezebb neki, meg más hasonló sztároknak, legutóbbi évadban Myának, hogy tudnak ugyan valamennyire táncolni, de teljesen máshogy, mint ahogy itt elvárják). Kate Gosselin valóságshow-sztár, Jon&Kate plus eight (itthon Jon, Kate és nyolc gyerek címen fut) főszereplője, Zoli iszonyúan utálja, szerintem csak simán béna. Nála a legtöbbször az a legfőbb kritika, hogy nem sportoló, nem előadóművész, semmilyen színpadi vagy edzésrutinja nincs. Bátortalan és szegényke iszonyú béna.
Mi a helyzet? Kiszavazták őket?


süti beállítások módosítása