Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Longoria-Parkerék jópofáskodnak

2009.12.28. 19:13 - Virgogirl

Címkék: videó vicces híresség

Eva Longoria és Tony Parker karácsony alkalmából készítették ezt a videót - a Grease egyik leghíresebb dalát "parodizálják" -, és arra bíztatják a rajongóikat, hogy hasonló filmecskéket küldjenek nekik. Ezekből aztán választanak, és aki a legklasszabbat készítette, egy délutánt együtt tölthet a párral.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr911628995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A róka ugye nem véletlenül esik pofára úgy 1:15-nél?
Nekem nem volt túl vicces, talán mert nem nagyon bírom Longoria-t, pont az a báj hiányzik belőle, ami Olivia Newton-John-ban megvolt. De ez csak az én véleményem.
@Antibaby: a rókás kérdésre sajnos nem tudok válaszolni.
Hát nemtom,nem vagyok savanyú alkat,egyfolytában mindenen nevetek,de ennél nem fakadtam sírva a röhögéstől...
Ezenfelül nagyon-nagyon idegesítő,és sértő,meg lenéző,hogy a díj az ,hogy "egy délutánt együtt tölthet a párral"
nem tudom,hogy Eva,és Tony mit képzel magáról,meg félistennek tartják magukat,ezenfelül hülyét csinálnak az emberekből,és előadókból egyaránt...
no comment....
Nem üthette meg magát, ki volt tömve. Egyébként pedig nem zökkentek ki a ritmusból, lehet, hogy direkt esett pofára:)
Rosszabbra számítottam, nem volt ez rossz, sőt,
@marverk: Igen, egy celebkapcsolat halála, ha már ennyire akarnak... :-)
Sztem nem is illenek egymáshoz...

A videót nem tudtam megnézni... :-DDD Csak magyarázok, szokásos...
szerintem ez valami borzalom,végig sem bírtam nézni,az egész erőltetett,a szereplőknek semmi ritmusérzékük,de a legrosszabbak azok a parókák amiket magukra cibáltak,atyaég,és szerintük ez vicces...
@neomatsek: Fa mozgás, vigyorgás hegyek, én is most néztem meg.
Ezt ők sztem komolyan gondolták, hogy milyen jópofa.
Nem annyira gáz, de engem lefárasztott.
És ez a Tony nem egy lángész... még jó, hogy az eredeti hangot meghagyták.
szegény Evanak nincs vmi jó mozgása. Parkernek még megbocsátható, férfi is, sportoló is, nem vártam mást. Azt hittem egyébként, hogy ők fognak énekelni :D


süti beállítások módosítása