Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Négyen a Kilencből

2009.12.04. 03:11 - Virgogirl

Címkék: fotó híresség red carpet

 
 
 
 
 A Nine londoni premierjén: Judy Dench, Kate Hudson, Nicole Kidman és Penelope Cruz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr41572857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicole Kidman mit csinált az arcával?...
Nem tetszenek ezek a képek..:( egyikük sem néz ki csinosan rajta, leszámítva talán Kate H.-t..nagyon helyes a mosolya.
De mindegyiküknek borzalmas a bőre..nagyon előnytelen képek.
Nicole Kidman telejesen kiverte nálam a biztosítékot. Jézusom, katasztrófálisan néz ki. De alapjában igaza van @ElisabethB.: nek, nagyon előnytelen fotók.
Ja, egykérdés: most akkor Cruz kisasszony mégse vár gyereket?
az az igazság,hogy szerintem judi dench jobban néz ki,mint nicole kidman!!!nicole arcbőre és a lábai is szörnyen fest!
kate ruhája nekem nagyon tetszik,a cipője már kevésbé!
penelopé pedig szép,mint mindig!
Közben gyorsan végigszáguldottam a virtuális sztrádán, tele van a londoni premier képeivel. Közelebbről szemlélve és más beállításból mindegyikük sokkal jobban néz ki. Nicole kabátja pedig egy közeli képen szuper, nagyon jó a szabása, én is elfogadnám.
judi dench szerintem nagyon helyes, a pamutruha nem tetszik, de egyébként jól áll neki.
kate hudson ok.
nicole: huh, értem, h rossz fények, rossz póz, stb. de mégis, hogy néz már ki? a lábai förtelmesek.
pen csini, mint mindig. a mellei mindig ekkorák voltak? terhesnek úgy látszik mégsem terhes.
szerintem judi dench és kate hudson jól néz ki,pen egy picit szélesnek tűnik,nicole viszont borzalmaz,egyrészt ez a mini+blézer kombó,másrészt a cipő...
Dench imádnivaló, pár napja néztünk egy James Bondot 10 évvel ezelőttről, ott nem ilyen helyes. Egyébként nagy rajongója vagyok az angol kiejtésének. :-) Ugyanúgy megnézem a filmjeit válogatás nélkül, mint Meryl Streep esetében. A mustár szín kitűnő választás 'korábban született' nőknek, anyu is előszeretettel hordja.

Kate Hudson: nyomi. Mosolya sweet.

Nicole Kidman: a lábai mindent hazavágnak, de a cucca és az ötlet jó! A lábai miatt őszinte részvétem. Nem szabadna minit hordania.

Penélope Cruz: mit mondjak, akkor mégsem vár gyereket? Bögyösebb lett, mint egy éve volt. Nem folytatom, mer micsoda veszekedés volt itt nyáron ebben a témában. Hajajajaj.
Kellene nekem egy ilyen ruha a szombati bálra. :-) Amire nincs kedvem menni, amúgy...
@Scala: pedig nicole meg is műtette a térdét, mert sose vt elégedett vele. :D:D
@Scala: Ralph Lauren (Pen csöcsibaba lett, én is rácsodálkoztam)
@ElisabethB.: @katarocks: eddig mindig én mentegettem őket a vacak fényképek miatt ;-)
@Elanor09: Demi Mooré jó lett, az övé nem.
Amúgy én is csak akkor szeretem az enyémet, ha gebe vagyok. :-)
@Virgogirl: Köszi, küldöm is a mailt, hogy ideérjen 12-re. :-DDD
Bár Giorgio külön tervezett nekem valamit, lehet nem szabadna megbántanom. ;-)
szándékosan válogattál olyan képeket ahol, khhmm...előnytelen oldalukról kapták le őket? :)
@mici˙: látod, hogy mikor került ki? Szerinted mennyire volt józan az ítélőképességem? :-D (hajnalban csak ilyenek voltak, utána már nem volt kedvem cserélni)
@Virgogirl: észre sem vettem hogy hajnali 3-kor született a bejegyzés. respect
az előzőt sem szemrehányásnak szántam


süti beállítások módosítása