Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Magassarkú az ovis korú Surin... (update)

2009.12.01. 11:00 - Virgogirl

Címkék: híresség cipő agyrém

UPDATE: néhány hónapos ugyan már ez a kép, de a kislányon azóta is rendszeresen látható a fenti cipőcske. Katie Holmes végre reagált a vádakra és kritikákra: azt nyilatkozta, hogy ezek a cipők "egyáltalán nem egészségtelenek, mert versenytáncos gyerekeknek tervezték őket, így olyan a kialakításuk, hogy egyáltalán nem ártanak a lábaknak".

Nyilván.

Sok baromságot láttam már életemben, de azt, hogy magassarkú cipőt adjanak egy három és fél éves kislányra... talán valamikor a 18. században. Suri Cruise viszont nagyon, nagyon felnőttes cipőt visel. Nem tudom, hogy a szülei megengedték neki, vagy ők kényszerítették rá, mindkét esetben hatalmas felelőtlenségnek és jókora ostobaságnak tartom. Meg persze iszonyú szomorúnak.

Én 14 éves voltam, amikor az első magassarkúmat megvettem, spórolt pénzből, anyai jóváhagyással... hiába, azok más idők voltak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr191398567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy szolid szívlapátos kezelést felírnék mindkét szülőnek...hátha segít helyretenni a dolgokat fejben:D

amúgy ennél van durvább is,magassarkú babáknak 6 hónapos korig,a cipő nem igazi,hanem tök puha,szal nem tud rajta állni vagy mászkálni benne,de akkor is egy hatalmas nagy baromság szerintem

www.heelarious.com/index.php
@neomatsek: igen, nálam is fent volt :-) Miért nem alszol egyébként???
@Virgogirl:
bocsi,akkor még nem voltam olvasód vagy nagyon nem voltam magamnál:D

elcsúsztam,a sablon programozás miatt fent maradtam pár órával tovább,és most erre állt rá a szervezetem,és így nemtok aludni:S időnként előfordul ez nálam,mert alapból inkább éjszakai ember vagyok,csak ilyenkor nehéz visszaállni normálba:D

de neked sem ártana inkább aludni,nem? ;)
@neomatsek: dettó ugyanaz van, mint nálad. :-)) Pedig már fáj a szemem, meg minden, de aludni nem tudok. Mindjárt csinálok magamnak egy mogyorókrémes szendvicset :-))
@neomatsek: eltűnt a kommentem... szóval, ugyanaz van nálam is, mint nálad.
remélem hamar vissza tudsz majd állni:D

nekem még pár napig el fog tartani ez a programozósdi:S
jelenleg ilyen állapotban vagyok: babicsek.blogspot.com/
@neomatsek: @Virgogirl: Hello,
Én is felébredtem! :-D
Pedig nem éjszakáztam, csak ... nem tudom.
Most muszáj Chloéznom, de jövök. :-)
@neomatsek: Igen.
Állítólag bébi kortól fogva alapbeállítottságom ez. :-)
Éles ellentétben anyuéval.

Vannak kismacskák a kertben, mi etetjük őket per pill. 10 hetesek, el lehetne őket vinni már, ha tudtok befogadni akaró személyt! Most etettem meg őket, még nagyon korán volt nekik. :-)))
@neomatsek: Igen.
Állítólag bébi kortól fogva alapbeállítottságom ez. :-)
Éles ellentétben anyuéval.

Vannak kismacskák a kertben, mi etetjük őket per pill. 10 hetesek, el lehetne őket vinni már, ha tudtok befogadni akaró személyt! Most etettem meg őket, még nagyon korán volt nekik. :-)))
Suri: nem olyan borzasztó ez, és mosolyog aranyosan. Megnőtt a haja. És Cruise-ék arról híresek, hogy kiakasztóan sokat költenek gyerekruhára...
Talpstabilitás stb. szempontból érdekes választás persze, majd küldünk Tomnak egy MBT linket! :-D
Elvesznek a kommentek... :-(
Remélem nem véglegesen.
Szóval nem vagyok beteg, meg semmi, de valahogy nekem erről a Lolita jutott az eszembe.
Miért? Miért? Miért?

Idióták!

És amitől főleg eldobom az agyam, hogy a szülei nem a típikus gazdag celeb világból léptek ki, de úgy látszik hamar elfelejtették. Gyönyörű ez a kislány, de ha 12 évesen már fáj a lába, mert nem is fejlődött ki rendesen, akkor... Most nagyon felháborodtam!

Az első magassarkúmat szintén 14 évesen viselhettem, méghozzá a ballagásom alkalmával...
Szegény kislányból sem lesz már "ép" felnőtt - ezek után lehet testileg sem, de lelkileg semmiképp.
szegény gyerek,én már most sajnálom!úgy cseszik el a szülei a jövőjét,ahogy csak bírják...designer ruhák egy 5 év alatti gyerekre,sztárfodrászok,magassarkú...mi lesz belőle tinédzserként??lehet már 10 évesen el kezd inni...
amúgy én 16 évesen viseltem az első magassarkúmat,én kb.mindenbe belekapaszkodtam a gimi felé út közben,hogy el ne essek :) még szerencse,hogy közel laktunk :)
egy 3 éves magassarkúban?? én erre nem is tudok mit mondani...idióta szülők szerencsétlen gyereke...4 évesen harisnyatartót és a push-up melltartót fognak ráaggatni??
Az az érdekes, hogy lehet ilyen cipőt gyártani?
Én úgy tudtam, a gyerekcipőre elég szigorúak az előírások... Lehet a kínaiban vásárolták?:)
Igazándiból én már az oviban a magassarokról álmodtam. Emlékszem, hogy téglára tettem a sarkam és úgy élveztem, hogy 'magassarkú' van rajtam. Aztán eltelt néhány év, 14 éves születésnapomra kaptam meg az els cipőt. :) Most meg ott tartok, hogy minden másnap van rajtam ilyen cipő, karácsony másnapján és húsvét másnapján. ;)
@mici˙: Olyan laposban, hogy az már egészségtelen!:)
@Kiszfóka: Nekem kb 10 éves korban volt egy teletalpú szandálom, enyhe emelkedéssel a sarok felé. Miután a talpa ugye vastag volt, -egyébként nagyon kényelmes is- olyan magassarkúnak éreztem. Sárga bőr volt...
Sajnos kinőttem.:)
egyelőre még csak pletyka,de most olvastam,h suri nem sokára kap egy pár külön neki készített 2500 dolláros Christian Louboutin cipőt:S:S:S:S:S:S
Eddig is utáltam a cruise familiát, (legfőképp a drágalátos apukát), de ezek után már kétségem sincs arról, hogy tényleg bolondok...
@neomatsek: CL. Bravo.
Amúgy a kislány aranyos, lehet lesz ereje nem elhülyülni. A nagypapa pl. elég normális.
Katie viszont eszméletlenül átlagos, a mici által linkelten, és vastag a lába! :-(
@Scala:
szerintem suri aranyos kislány és szép is,nagyon remélem,h normális felnőtt lesz belőle,de egy ilyen domináns apa és egy ilyen erőtlen anya mellett erősen kétlem:S
én amúgy nem szeretem katie holmes-t,szerintem tehetségtelen és jó darabig nem kapott szerepeket,aztán jött ez a tom cruise dolog és azóta foglalkoztatják megint jobban:S
@Avareva: igen, ilyenben is fájdalom sokat mászkálni

@Scala: döbbenetes, de olyan mint egy lestrapált háziasszony
@neomatsek: Én sem szeretem Katie-t, nagyon behódolt, és a házassági szerződésük is aránytalan, valahol a sajnálat és a nem szeretem között vagyok, hogy egy 25 éves, felső középosztálybeli nő, hogyan kötehetett ekkora kompromisszumot.
@mici˙:
Lehet ez az image, hogy elérhetőnek, és normálisnak tűnni, de szegény csak boldogtalannak és elhanyagoltnak néz ki. Kivéve talán a manikűrözött kezek, amin viseli Tom méretes, de szép gyémántját.
@Scala: Tudod, hogy én egyáltalán nem csípem. Lehet még nem is sajnálom, mert olyan egyszerű, mint a fakocka... annyira semmilyen ez a nő számomra, minden tekintetben. Se a külseje, se a színészi játéka, legutóbb az az énekléses téma.... Tomnak nagyon könnyű dolga volt. Csúnyán szólva. :-D Nem kellett sokat mesterkednie, hogy ilyen nőt varázsoljon belőle. :-P
@mici˙: huh, ez elég elszomorító.
@Scala: pontosan nekem is ez tutott eszembe, és ez elszomorító

Ha jól emlékszem a gyerekcipőkre azért is vannak nagyon komoly előírások, mert nagyon nem mindegy, higy a lábboltozat hogyan alakul ki. Láttam én már olyat a versenytáncos kicsik között, akinek úgy 8 évesen adtak a lábára magassarkút (táncolni), és katasztrófális eredménye lett úgy 15 évek korára (nagy, szétcsúszott, fájó láb, aminek nem a legjobbak voltak a "statikai paraméterei")
bocs az elírásokért, szóval "hogy" és "éves" akar lenni
Annyira furcsa ez a cipő. Nem csak magassarkú, de pl. a bokánál pánt sincs.
@janettaylor: Igen, tudom. :-)
És igazad van. Egyre látványosabb a dolog.
Egyébként sztem Tom köszöni szépen jól van, szerintem őt nem érintik meg a neje lelki problémái.
Legfeljebb ráparancsol, hogy hogy nézel már ki, két heted van összerázni magad, hat kiló mínusz, és öltözz fel rendesen. Utóbbit a ferdeszímű stílistjuknak mondja majd. :-)
@Brüsszeli csipke:
Lábboltozat: annyira számít annak karbantartása, én néhány hónapja dolgozom a témán, és elégedett vagyok, nem terül szét, nem szorítanak a cipőim, nem töri fel, mai korábban folyton. összerántotta az MBT a lábfejemet + van talpbetétem is, nem járhatok folyton mbt-ben. Persze ha csininek kell lenni semmit nem használok, de hálás a láb az odafigyelésért.
Szóval nem reménytlene felnőttkorban sem a dolog.
Legtöbb embernek gondja van vele, sztem, minimum harántboltozat süllyedés, ahogyan elnéztem a nyári szezonban honfitársainkat.
jav. ferdeszemű :-D és a többi miatt is bocs
Huh...eszembe jutott egy régi - és jól sikerült:) - topik, amiben a fiatalok öltözködési stílusát/lehetőségeit taglaltuk...
Szerintem szánalmas, ahogy ez a kislány kinéz, tényleg, mint egy apró felnőtt. Nem csupán a cipője zavar, de pl. ilyen hajjal nehezen lehet játszani..bár lehetséges, hogy ő már nem is játszik. Csak viselkedik.
úristwen!!!!!!!!!!! ez már sok..... katie nagyon túloz,ami már nagyon idegesítő..... ez a kislány kifejezetten röhejes ebben a cipőben!!!!!!!!
Gyönyörűszép a kiscsaj, nagy pechére a szülei nem normálisak. Fú de rohadtul meg fogja majd bosszulni magát ez az egész :S
ezekkel tuti nem stimmel vmi... biztos tisztára elkényeztetett gyerek lesz.

engem mondjuk az is idegesít, h miért van ennyire az arcában a haja? miért nem kötik össze vagy tűzik el, mint általában egy normális kislánynak???
OFF

Most örülök neki, hogy az utóbbi időben sajnos csak kb. havonta van időm átfutni a kedvenc divatblogjaimat, így nem kaptam feleslegesen szívinfarktust, amiatt, hogy tervezted abbahagyni a blogírást:-o Örülök, hogy mégis folytatod:-)

ON
Nagyon szomorú, hogy egy ilyen kislányra már magassarkút adnak ezek a hülye és beképzelt sztárok. Jó a blog, abba ne hagyd, olvasom, különben szétunom az agyam az irodában. Köszi.
@Elanor09:
miért kellene állandóan összefogni vagy feltűzni a gyerek haját?
van egy féltesóm,még ovis,imád játszani,rohangálni,felmászni szinte mindenre és pláne imádja ahogy lobog a haja mindeközben:D

láttam több képet is erről az esetről és feltűnt valami,még pedig,h a cipő elején már válik le a talp,szal gyanítom,h nem először van rajta:S:S:S
@neomatsek: Igen, a leváló talpat én is megállapítottam.
Ezért kap újakat a nemtom melyik cégtől, igen drágán... ;-)
@neomatsek: nem azt mondom, h állandóan, de nem egészsége, ha a szemébe lóg a haja. Engem legalább is nagyon zavar, ha ilyet látok. :S
@Elanor09:
hidd el,engem is zavar a szembe lógó haj,ezért a sajátomat szinte mindig összefogva hordom,de ha az illetőt nem zavarja,akkor szerintem nem kell rákényszeríteni a dolgot;)
Szegényke :( Ebben az öltözékben nem lehet játszani, csak pampilláskodni. A szembe lógó haj miatt kancsalíthat egész nap, közben meg hallgathatja lúdtalpa gágogását. Hogyan csináljunk majmot serdületlen gyermekünkből? Így.
Ez nagyon durva! Nem is értem miért és hogy, és különben is...!
Örölü, hogy reagált a vádakra... Nem vártam mást. :-D
Nos, a magassarkú tényleg elfogadhatatlan egy kisgyermek lábán, de ez csak a hab a tortán... Szerintem Suri elképesztő idiótán fest ebben az összeállításban. Az a műanyag fülű táska a legrosszabb. Fujjj...
PLUSZ: Nézzétek meg a fejét! Mosolyog, de a szemei olyan kifejezéstelenül merednek a semmibe, mint egy zombié! Komolyan mondom sajnálom ezt a picit. Tiszta szívemből :-(
@neomatsek: @Scala: méghozzá azért válik le, mert NEM utcai viselet, hanem tánccipő.
És mint ilyen pl hasított bőr talpa van, ami a parketten tapad, ha kell, és nem sima bőr; pl. kevésbé vízálló... és még sorolhatnám.
És nem 3 éves korban szokták a gyerekek a versenytáncot kezdeni!
olvastam, h tökre felnőttként kezelik a kislányt. nem játszik vele egykorúakkal, taníttatják mittomén hány nyelvre már ennyi idősen. És apu ás anyu felnőtt barátaival kell beszélgetni a kortársai helyett. :S

Beteg egy család.
bakker,már megint elveszett,amit írtam...

@Brüsszeli csipke:
lehet igazad van,de nekem egy kicsit olyan ez az egész,h látták mennyire elszörnyedt mindenki és ki kellett találni valami sztorit,amit talán bekajol a nép:S
attól tartok szegény kislánynak soha nem lesz normális élete

@Elanor09:
hiszed vagy sem,de a gyerekek sokkal jobban és könnyebben tanulnak nyelveket,mint a tinik vagy a felnőttek,így ha gyerek már folyékonyan beszéli az anyanyelvét simán lehet másik nyelvet oktatni neki,mert nem fog összezavarodni emiatt,amikor apum melója miatt kiköltöztünk Németországba,anyum és apum szenvedtek rendesen mire megtanultak elfogadhatóan németül,én meg 1,5 hónap után anyanyelvi szinten beszéltem a nyelvet:D
@neomatsek: hiszed vagy sem, ezt mindenki tudja, amit leírtál... képzeld még én is. :) Egyáltalán nem a nyelvtanuláson van a hangsúly, hanem hogy ez a kislány még gyerek,de felnőttként kezelik, ahelyett, h a kortársaival játszhatna! :(
@Elanor09:
a kommentem első részében írtam is,h szegény lánykának valószínűleg soha nem lesz normális élete,ami nagyon kár,és ezt még csak nem is lehet hollywoodra fogni,hiszen rengeteg sztárbabát kaptak már lencsevégre,amint épp játszik,csak a sok rossz dolog közül ki akartam emelni,h a nyelvtanulás pont nem az,mert ideális korban van hozzá suri :D
jöhet a következő nagy kérdés a blogon, hány éves korban kezdjük el a gyereket idegennyelvre taníttatni...

egyébként a szcientoizé engedi a magassarkút egy 3 évesen? :D
@gallianori: ha a pár valamelyik fele más náció, akkor a születésétől fogva :)
@Brüsszeli csipke: ezek csak szimbolikus felvetések voltak :D
@gallianori: igen, és járjunk-e vele nem tom milyen tücsökzenére :D (ezeket csak a nők lapjából szedem:)
Ettől nem lessz semmi baja, igaz hogy magassarkú de a lába szinte egyenesen áll benne. Az az ártalmas ha kicsi rá a cipő.
@Alexandra252: Szerintem nem áll egyáltalán egyenesen, de lehet az én monitorom vagy a szemem hibázik. :-D


süti beállítások módosítása