Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Claire Danes

2009.11.19. 12:53 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Claire Danes egyszerű, de elég rafinált fekete ruhája nagyon tetszik - ám azt nem tudom neki megbocsájtani, hogy nincs rajta melltartó. A mellbimbók mutogatása nagyon kevés helyzetben elfogadható szerintem, egy film premierje nem tartozik ezek közé.

Ruha: Stella McCartney

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr791536559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedig most kivételesen normálisan néz ki a feje.
Csak engem zavar az első képen a tartása?...
mintha csípőficamos lenne.
hajlított térdek..kisterpesz...jobbra dől...fura.
meglepően jól néz ki, arról nem tehet, hogy ilyen asszonyos csípővel áldotta meg a sors, ilyen típus, de melltartót tényleg vehetett volna
Az asszonyos csípővel nincs semmi gond, csak tudni kell viselni.
Nekem kicsit túl sok a feketeség, de tény, hogy nagyon egyben van a csaj.
@lunanyuszi: szerintem sincs
a pasik állítólag ösztönösen vonzódnak ehhez az alkathoz, mert az ideális anyatípust látják benne
volt egy csoporttársam hasonló adottságokkal, pici mell, vaskos comb, hangsúlyos csípő és pusztultak utána a pasik, pedig nem volt az a nyomulós fajta, barátja is volt, de olyan volt mint egy pasimágnes. :) nyilván egy megnyerő személyiség is kell ehhez , de soha egyetlen tipikus "jó nő" körül sem láttam még akkora felhajtást mint körülötte.
@mici˙: ...asszonyos csípőőő? Ez? :D
@mici˙: bár ilyen lenne az én asszonyos csípőm. :-) Amiről Te írtál az inkább a latin alkat. Amihez tényleg vonzódnak a pasik, de ott általában nem nagy a mell. Nekem széles a csípőm, de nekem van "cickóm" is. :-)
@Zsuuli: háát...szerintem ő a klasszikus sörösüveg alkat. de nincs ezzel semmi baj, nem is tudom miért emeltem ki az első hozzászólásomban...annyi lett volna a lényeg, hogy nem a ma divatos barbi/ropi alakkal bíró nők is élnek a földön és jó, hogy hollywoodban is képviselve vannak

nem volt semmi bántó vagy legalábbis nem szántam annak amit írtam. most kicsit félek is, hogy kialakul itt egy veszekedés...

sorry @Virgogirl:
Ha nem mondod, észre se veszem, hogy látszik a mellbimbója, komolyan.
Nekem az tűnt fel, hogy kilóg a lába a cipőből :DDD
@mici˙: én nem érzem úgy, hogy vita felbújtásnak szántad, amúgy. :-)
@janettaylor: akkor jó :)

akkor te is a bögyös-faros macák táborát erősíted, akárcsak én :D D
nos, gondoltam csak nálam van a hiba, ha más nem látja azt amit én látok. és lám, tényleg. szóval felülvizsgáltam a korábbi megállapításomat ,és kijelentem, hogy clair danes-nek valóban NINCS asszonyos csípője (képes bizonyíték: www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2008/07/claire-danes-and-her-skinny-bikini-body.jpg ) csak egy nagyon rossz szögből elkapott képen tűnik úgy. már csak azt szeretném tudni kivel kevertem....
@mici˙:
hú,de vékony,kicsit irigylem is,meg nem is,mondjuk én sose leszek ilyen,egyszerűen nem olyan az alkatom,tipikus bögyös-faros típus vagyok:D:D:D
Szerintem jó ránézni. Valahogy sugárzik ezeken a fotókon. Amúgy is bírom, kedves, rokonszenves arca van.
Az a legmegnyerőbb benne, hogy őszintén kedves a mosolya. A ruha nem bonyolult, de mégis figyelemre méltó. Én nem vagyok olyan szigorú mellbimbóügyben... Viszont a zárt cipők nekem jobban bejönnek, egy olyanban még jobban tetszene. Utóbbi csak kukacoskodás, tetszik így is :)
@neomatsek: Nem biztos,h irigylésreméltó.Nekem hasonló alakom van, képtelen vagyok hízni,mindegy hogy mit és mennyit eszem...Nem olyan jó állandóan azt hallgatni,hogy jaj de vékony vagy.Nem vagy beteg? stbstb.
Nekem ez az összeállítás nem jön be:( A ruha túl fekete, a cipő olyan fura, és a nagyon sötét körömlakk lábon szerintem nem olyan szép...De az arca és mosolya csudiszép:)
@Herceglány:
úgy látszik mindenki azzal elégedetlen,amivel megáldotta a sors,tudod én azt unom már,h állandóan azt feltételezi mindenki rólam,h egész nap mást sem csinálok, csak tömöm magam kajával,és ha évente egyszer elmegyünk mekibe,mert olyan akciójuk van (mint most voltak a poharak) és eszek ott egyet,akkor is sokan csúnyán néznek és tudom,h az van a fejükben,h biztos minden nap ott kajálok,azért vagyok túlsúlyos,pedig nem,hülyén hangzik,de lassan már egy szendvicset vagy péksütit sem merek megenni,mert azt is kinézik a számból:S:S:S:S
azért remélem egyszer majd eljutunk oda,h az emberek nem fogják egymást állandóan az alakjuk miatt szekálni
Fogtok utálni...
- szerintem nem olyan vékony, max. a fekete ruha, de a karja vaskos, vastag, nem törékeny

- gyönyörű a mosolya, biztosan a friss férj miatt, aki sokkal jobb pasi, mint ő (Boltkóros naplójában a főnök, majd partner, neve nem jut eszembe, de típusom a drága ;-))
- feje egyre furább, nem ismertem volna meg...
- a ruhája kb. uolyan, béna, mint amiben Nicole Kidman átvette az Oscar díjat
- a tartása az első képen közönséges (de lehet rossz pillanat)
- a cipő azért is rossz, mert a lábujjai csúnyák
- kicsit jobb, mint az utóbbi egy évben (pl. a feje miatt), de összességében tényleg Gwyneth Paltrow... :-(((
és látványosan rakódnak rá is az évek. Nagyon látványosan.
@neomatsek: azért ne legyél zugevő!

Biztosan valami anyagcsere dolog.
A poharak miatt mi is gyakran McCafé, bár, most nincs autó, úgyhogy meg kell elégedni az eddigi zöld ibrikkel. :-)
+ személy szerint én soha nem stírölök senkit evés közben, olyan udvariatlan dolog.

Pláne nem küldök üzeneteket a tekintetemmel, hogy mit hogyan kellene. Azt kiélem Virgonál, az Ikon of the day rovatban. ;-)
@Scala: de megszaladt a kezed a billentyűzeten... :-DDD És egyértelmű, hogy a férje jobb pasi, mint ő :-DDDD

@neomatsek: nem tudom milyen magas vagy, de pont olyan magasról kell őket leszarni. Teljesen megértem és átérzem, amit írtál. Kitartás. :-) És ne hagyd magad szekálni.

@Herceglány: a párom ugyanilyen. egész nap nassol, csokizik, szotyizik, és semmi nem látszik rajta... Szerencsés alkat... Egyébként egy olyan világban, ahol a vékony/törékeny/szilfid a menő, nyilván hogy rád lesznek többen irigyek, mint azokra, akiken van mit fogni. Azokkal meg ne törődj, akik piszkálnak a súlyod miatt... Te se hagyd magad szekálni.
@Virgogirl:
tériszonyom van,ezért csak 154 centi magasra nőttem:D:D:D
@neomatsek: @Herceglány: elhiszem, hogy kellemetlen lehet, de ezzel nem kell törődni. az ilyen ítélkező embereknek általában több bajuk van mint nekünk együttvéve, csak így vezetik le a saját frusztráltságukat, nem fair, de tényleg nekik rosszabb. másfelől én mindig azt mondom, hogy mindenkinek megvan a maga közönsége, a vékonynak is, a töltöttgalambnak is, a bögyös-farosnak, a fiúsnak, mindenkinek, csak bízni kell magunkban és akkor miénk a világ :)
@mici˙: tökéletesen megfogtad a lényeget :-D
@mici˙: úristen, hogy néz ki azon a képen! szerintem neki fiús az alakja. látom én, hogy megvan a váll-derék-csípő, de valahogy mégis lapos mindenhol, gnóm, na :)
@katarocks: igen lapos és mintha mindene túl hosszú lenne


süti beállítások módosítása