Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

OK vagy KO - övtáska?

2009.11.18. 10:36 - Virgogirl

Címkék: táska szavazás divat ok vagy ko

Rihanna
Ruha: H&M, övtáska: Louis Vuitton

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr621533830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inkább a KO felé hajlok, pedig régen nagyon szerettem, koncertekre például a legpraktikusabb darab... most már nem nagyon járok koncertekre (csak nagy ritkán), máshova pedig sokkal szebb táskákat viszek inkább magammal :-)

Ettől függetlenül nem érzem gáz darabnak, ha valakin ilyet látok... kivéve ez alól Rihanna monogramos, hátizsák méretű övtáskája :D
ez megint egy olyan szavazás ahol a képre KO-t nyomok, de más környezetben, más öltözékkel és más típusú övtáskával OKét nyomnék.
kiránduláshoz, túrázáshoz a mai napig hordok övtáskát, természetesen nem olyat amilyen a képen van, sem fazonra, sem márkára :)))
Ez tényleg elég gáz, de ez pl.: satc.extra.hu/galeria/displayimage.php?pid=3775&fullsize=1
(egy óra keresés után se találtam jobb képet) nekem kifejezetten tetszik! Kerestem is ilyet.
KO!
Én csak bicajozáshoz használok, abba teszem az mp3, telefon, önvédelmi eszközök:-)
@The Strange: :-D ajjaj
Nekem sosem volt..ezért, ha koncertre mentem, mindig kölcsönkértem.:)
És most jöjjenek az ellenérvek - illetve nem pontosan azok, csupán a hordási mód kritizálása:
- sokan hordják a nyakukban, főleg férfiak - ez a vezérhím fajta gondolom, teljesen kolompra hajaz
- vagy a fenekükön...simán ronda, és nem is praktikus, hiszen bármikor bármi eltűnhet belőle
- sok ember nem fordít gondot az ápolására - a legtöbb, amit láttam, gyöngyvászon volt - és mocskos, ezt nem tudom másképp mondani
Pozitívum (is lehet):
- Samanthának is volt ilyen a SATC-ben, ha bulizni mentek a csajok
És most elgondolkodtam: a férfiak miért is hordják..milyen táska van nekik kitalálva?
stílusfüggő, emiatt most nem szavazok :)
@mici˙: legközelebb majd külön képet keresek az ok-hoz, különt a ko-hoz (ha tudok...) :-)

@ElisabethB.: oldaltáska/hátizsák
Hát én elfogadnám ezt az övtatyót.Vagy inkább az árát :P
a rihanna féle bazi nagy LV verzió totál KO,ronda is és hülyén is áll,nem látom értelmét az ilyen elegáns övtáskáknak,ezerszer inkább egy kisebb méretű táska vagy egy clutch (aszem a boríték a magyar megfelelője,de nem vagyok benne biztos)

nekem van övtáskám,eastpack,de csak sportos szereléshez hordom,na meg rallyn,h legyen hová pakolnom a telót,szájfényt,tükröt,ne minden a fotós táskába próbáljak belenyomorítani:D
@Virgogirl: ez aranyos.
van új nyereményjáték nálam, ha érdekel! ;-)

@gallianori: veled értek egyet! Stílusfüggő abszolúte. :-)
@Virgogirl: az én fiúismerőseim az oldaltáskát nem tartják túl férfiasnak... nekem mondjuk tetszik a pasikon, de a páromnak nem mertem venni. Szülinapjára viszont pont egy Tisza övtáskát kapott tőlem. :D www.tiszacipo.hu/details/34
@Virgogirl: hm...de akkor az már nem egy alma vagy körte típusú szavazás lesz? na, neked biztos megvan az elképzelésed és mi majd meglátjuk :)
egyébként valószínűleg ez egyéni problémám, hogy nem tudok a képtől elvonatkoztatni, vagy te próbálod a KO gyanús képekkel manipulálni a szavazatokat ;o)))
@mici˙: bárcsak hagynátok magatokat manipulálni... de nem... :-))
konkretan ez ko, pedig alapbol semmi bajom vele :)
en mondjuk turazashoz hasznalom (penz, zsepi) es oldalt. van egy klafa convers-em, szegeny kb 10 eves. excsajomtol kaptam szulinapra :) nem talaltam kepet rola. igazi oldschool: tiszta kek + logo
@Virgogirl:
konok közönség vagyunk:D
És azok a körmök... :-(
@Virgogirl: Szerintem simán manipulálod a szavazást már most ezekkel a képekkel. ;-)
Bizonyíték: KO-t nyomtam. Tudom, meglepő tőlem. :-D
@Virgogirl: Dede. :-P
Egy kicsit... ;-)
Pontosabban a képből lehet tudni, Te mit nyomtál... Vagy nem, lányok?
@Scala: Scala most nem játszik nálam? Most nem MJ-t lehet nyerni. Hmmmm? :-D
@Virgogirl: Igen, ha dolgozni, kirándulni stb. mennek.
De mi való arra az esetre, ha vacsorázni, moziba, sörözni stb. mennek? Alapjáraton mindig van náluk kulcs, pénztárca, iratok és mobiltelefon. Tudom, hogy a többség ezt elrejti a zsebébe és ezzel le is tudja a táska kérdést. Ha öltöny van rajtuk, ezt nem tehetik meg..Nekünk még könnyebb, de most tényleg nem tudom elképzelni, hogy mi az általános javaslat a férfiaknak ezekre a megjelenésekre.


süti beállítások módosítása