Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Elizabeth Hurley

2009.10.30. 12:45 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Liz Hurley azért még mindig jól tartja magát, bár egyre látványosabb az öregedés nála (nem mintha baj lenne). A rózsás ruha kicsit mintha egy függöny anyagából lenne szabva, de ennek ellenére kifejezetten tetszik nekem! Kár, hogy gyűrött, de valószínűleg épp autóból szállt ki, mielőtt fotózták...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr971486283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl gratula a bloghoz és az Index címlaphoz is!
Szép ez a nő. Nekem a szemei jönnek be.
Az alakja nem csonti, de egy ideje így nyomja... Tképpen rendben van. De nem csoda, hogy felvették mellé mást az Estée Lauderhez. nem egy mai csirke, látszik.
@Ádám72: köszönöm (noha csak a fele az én érdemem...)
@Scala: pedig sztem az EL pont az ő korosztálya...
@Virgogirl: Ez tképpen igaz, és az EL hülye, hogy nyomul a fiatalabbakra. Max. parfümben kéne. :-)
De mint tudjuk, nem kedvelem a házat.
@janettaylor:
A Hugh Grant korszakában ismertem meg, az a nőies, nem kislányos, szexi, szép (kicsit pénzorientált a párválasztásban) nő.
Eszményi szemekkel, korábban tökéletes alakkal. Messze a legjobb nő Angliában, és külön vicces, hogy onnan valósi. :-D
@Scala: jaja, aztán Hugh kilengett egy prostival... Peidg én együtt is kedveltem ám őket...
@Scala: pedig van pár klassz terméke, de összességében, ha választani lehet, én se azt választanám (bár nagyobb ajándékcsomagokkal hagynám magam meggyőzni...)
@janettaylor: @Scala: szerintem túl sokáig voltak együtt igazi elkötelezettség nélkül (13 év és semmi...), ami azért jelez valamit a kapcsolat minőségéről. Szerintem. De én konzervatív vagyok.
Valóban szép és vonzó nő. Igazán természetes. A ruha anyagánál nálam függöny helyett a szalvéta ugrott be, de ennek ellenére nekem is nagyon tetszik. Pedig sose voltam romantikus alkat :-)
@Virgogirl: Igazat adok én is. :-)
@Makola: szalvéta inkább, szerintem is.
De én még a bútohuzatból/-szerűből készült ruhákat is nagyon kedvelem. :-)))
Akármi is ez a lakástextil, jól néz ki benne. Hugh miatt anno irigyeltem, de most már csak attól sárgulok be, hogy milyen vonzó, szexi csaj évek óta.


süti beállítások módosítása