Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Noah Cyrus: a kilencéves domina

2009.10.29. 16:36 - Virgogirl

Címkék: gyerek ünnep híresség agyrém

Miley Cyrus kilencéves húga, Noah Halloween (Slutoween...) öltözéke kiverte a biztosítékot a külföldi lapokban: sokan nem értik, miért kell egy alsósnak magassarkú dominacsizmát, gyerekpocakra és lapos mellkasra simuló sztreccsrucit húznia... illetve, hogy miért engedik ezt a szülei, és miért teszik ki a kislányt a felesleges támadásoknak. Cyrusék egyébként sokakat idegesítenek szabados nevelési elveikkel, a 15 éves Miley-ról készült félmeztelen művészi fotók is hatalmas botrányt kavartak.

Noah egyébként tud helyeske is lenni, ha akar...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr851484376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, a kölyök láthatóan élvezi az egészet... én sem bírom felfogni, hogy mi motivál egy kislányt arra, hogy úgy nézzen ki mint egy k***a, de a szüleit még inkább nem értem. No, mindegy. A lényeg, hogy a kiscsaj szemmel láthatóan boldognak tűnik. :-P
@Makola: Igen, de egy gyerek azt is élvezi, ha egész nap csokit zabálhat és tespedhet a tévé előtt...
jóságos ég, ezen az ábrázaton nem tudom túltenni magam. mintha nem az ő feje lenne...
iszonyatosan csúnya szegény, amit persze még kinőhet, csak nem kéne sminkelni. milyen lesz a bőre, ha már 9 évesen minden szart rápakolnak :S
kifejezetten torz a feje sminkkel, anélkül pedig nem olyan csúnya, nem is szép, inkább aranyos.
de ezek a jelmezek.....eszméletlen gáz :S
remélem kinövi, mert most elég csúnyácska szegény :S
Smink nélkül egy átlagos kislány, aki nem annyira szép, de bájos, hamvas. Sminkkel, dominásan nagyon durva....
Az ex- könyvelő néninkre hasonlít! Hetven feletti volt. :-DDDD
Smink nélkül, normálisan felöltöztetve annyira cukiii... de ezek a jelmezek. eltorzítják.
OMG. Az első nem Haloweenkor készült, hanem valami hepeningen! Miért engednek meg neki ilyet?
Amúgy ritka nagy hiba, ha elhitetik vele, hogy szép, mert nem az
apuci és anyuci minél több pénzt akar keresni a gyerekekkel,mileyt és a tesóját is felpakolták a színpadra,és most a legkisebb gyereken a sor...az ilyen szülőktől én elvenném a felügyeleti jogokat
@neomatsek: nekem is a Spears szülők jutottak eszembe... :-(
@neomatsek: ja, úgy tűnik. hát az apuka, Billy Ray elég gáz, én röhögtem mikor először láttam, vmi régi sorozatban talán...
@Scala: nem csak neked... És ismerjük az ottani eredményt: egy komplett idegroncs (javulóban) és egy kismama
azért kár érte,mert lehetett volna belőle normális tini és felnőtt is,de így elég kevés rá az esély,valószínűbb,h drogba vagy alkoholba folytja majd a bánatát,és egyik botrány a másikat követi majd:S

amúgy sminkkel úgy néz ki mint egy banya:S:S cyruséknál érdekesek az arcberendezések...
Jesszus, azt hittem egy gyerektestre ráfotoshopoltak egy banyafejet. Szörnyű!
Egyébként most komolyan, mi ez a nagy Hannah M, meg C.M. őrület?!
Így hagyni, hogy hülyét csináljon magából... persze, hogy minden kislány (kivéve amelyik nem, de mindegy) szereti a harsány, felnőttcsajos göncöket, még akkor is, ha azok kurvásak. De ha nekem lesz ekkora lányom és beüti a fejét, hogy hű de jó cuccot látott, az ő méretében is van, már kitaláltam, hogy beállok vele a tükör elé. Mondom neki, hogy nézze meg, tök másképp nézek ki, és ez nem baj, mindenki tök másképp néz ki a kilenc, és másképp harminc iksz évesen. Mert pont tizenegykéthá éves korban fog egy rakat dolog összemenni, megnőni stb, és *még akkor sem ajánlatos* rögtön ezekkel a mindent kidobós göncökkel kísérletezni. Hát még kilenc évesen. Megjegyzem, szerintem ez a legértelmesebb - az se megoldás, amit velem csináltak, hogy 'mert gyerek vagy' (bele lehet kötni, hogy és? Mi az?), vagy 'mert kurvás' ('te meg őskövület vagy' - és indulhat is a hatalmi harc, ez is kicsukva).
Amúgy egész helyes, de nem szép. Meg mivel kilencéves, ezért kiforratlan is. Smink nélkül nyilván legalább helyes feje van, de ez a máz sokat ront rajta:/
@sorica123: háromszor kellett elolvasnom, mire megértettem, de tök jó hozzáállás; sokkal jobb, mint élből elutasítani, csak azért, mert "csak".
@Virgogirl: miért volt olyan nehéz megérteni? Bocs, nem baszogatásiból, csak önismeret szempontjából fontos. Kezd gyanússá válni, hogy csak én hiszem azt, hogy magyarul írok/beszélek.
@sorica123: nagyon sok szöveg, viszonylag kevés központozással, csapongó élőbeszéd-szerűen. Lehet, hogy másnak tiszta, én sajnos hajlamos vagyok a feszes és szigorú "túlírásra", túlmagyarázásra.
Csapongó. Miértes? Mert. Nem. Egyszóból. Állminden. Mondat?
@sorica123: nemfeltétleül, érted, mit akarok mondani, hogy nem csak attól lesz esetleg, tudod, csapongó egy szöveg, ha szóval csak azt írom le, és olyan módon ahogyan az eszembejut és hiába értem én, hogy mit is akarok mondani ha más nem tud követni mert bonyolult esetleg egy teljesen ismeretlen gondolatsort megérteni.

Egyébként bocs, te kérdezted, én válaszoltam, látom, nem kellett volna. Biztos én vagyok hülye, hogy nem értettem meg elsőre a mondanivalódat.
@sorica123:
nem bántásból,de nekem is többször kellett elolvasnom,h megértsem,elsőre eléggé összefüggéstelenek a mondatok,nem túl összeszedett a hozzászólás
@sorica123: Valóban tömény... :-) Csatlakozom a csajokhoz, és még nem is vagyok abban biztos, hogy értem, röviden:
a tükör előtt van anya és lánya ugyanabban a göncben (vag ykb.) és megmutogatni, hogy az az érett formákra lett kitalálva?
(Bocsi.)


süti beállítások módosítása