Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Demi Moore

2009.10.23. 19:09 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség zac posen

Nem vagyok annyira oda Demi Moore-ért, de elismerem, hogy jól tartja magát (köszönhetően a "géneknek"), az esetek nagy részében stílusos és elegáns. Jó néhányan tanulhatnának tőle. Ez a Zac Posen ruha kicsit az ókori egyiptomi nők öltözékére emlékeztet,  érdekes, különleges szabású, ami még a nem tökéletes alakúaknak (és itt nem Moore-ra gondolok) is megfelelelővé teszi - ha ügyes lennék, biztosan varrnék magamnak egy hasonlót. Egyetlen gondom van vele, egy kicsit rövid - legalábbis Demi térdeinek nem a legelőnyösebb...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr931470361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A lábai nem az igaziak... az kihívással küzd ott.
Egyébként nagyon tetszik! :-)))
régebben szimpi volt, de mióta A. Kutcherrel kavart , nem annyira, nem tom miért, de nem..
Nekem nem tetszik. A ruha sem és Demi sem. Csúnya itt a haja, az arca is olyan semmilyen.
én sem vagyok oda érte különösebben, de el kell ismerni,h. jó plasztikai sebésze van :D bár itt most kicsit nyúzott.
a ruha csinos, csak hát tényleg az a kivillanó térd..
@Reeva: Nekem is szimpibb volt régebben, de azért mindent összevetve jól néz ki.
@PepitaDomino: Igen, és vonzó. Van benne valami szexepil, ami sok színésznőből hiányzik. Pl. Kate Hudson, Nicole Kidman. Vörösszőnyegen fotózva, nem filmen!
Amúgy a mostani formáját elnézve sztem lazíthatott a nyers koszt diétáján! :-)))
@Scala:
én nicole kidmant régebben szépnek találtam,a válása után sorra kapta a jó szerepeket,teljesen kivirágzott,mostanra viszont több botox van az arcában,mint egy átlagos los angelesi orvosi rendelőben:S:S:S
@neomatsek: :-DDD

Igen, rengeteg filmet forgatott néhány év alatt, nagyon nyomta a menedzsere.
Barátnéja és honfitársa Naomi Watts jóval szexibb tud lenni. Pedig szintén nem az esetem, úgy alapból. És ő nem olyan merev, gondolom lelki szinten sem. Kidman is elég control freaknek tűnik számomra.
De legalább nem cseszte el úgy az imidzsét, mint Jenifer Aniston.
Most olvastam a Velveten, hogy Demi átvette Kutcher nevét ?!?!
egyáltalán nem tetszik itt. szerintem nem előnyös a ruha, vastag dereka van benne és hát a már említett térdre is túl nagy figyelmet irányít. az arca nagyon nyúzott a haja pedig lóg mint egy felmosórongy. szerintem nem kellene már erőltetni ezt a hosszú fazont, bizonyos kor után jobb egy félhosszú vagy rövid frizura mint ez a semmilyen lógós izé
@mici˙: Neki fiatalon volt rövid & félhosszú. :-)
Sztem csak ki van esve a formájából, éppen. Nagyon jó nőnek tartom. Volt valami kép a Velveten is. ;-)
@Scala: igaz,igaz. a ghostos vicces és a katonanős borzalmas :D
és az is igaz, hogy ő az egyenes hosszúval talátam meg a stílusát, de ezen most egy kicsit változtatnia kellene. vagy..ezt a fazont hordja egyenesen, mert hullámosan igénytelen, elhanyagolt benyomást kelt (szerintem)
node ki vagyok én, hogy egy demi moore-nak beleszóljak a frizuraválasztásába ;o)


süti beállítások módosítása