Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Scarlett Johansson

2009.10.22. 10:07 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon

Nagyon tetszik Scarlett Johansson ebben az összeállításban: a szín, a ruha szabása, a smink és a frizura is tökéletes neki - az pedig külön jópont nálam, hogy mosolyog, és nem a csücsöri szájú csábibébit alakítja.

Ruha: Givenchy
Cipő: Christian Dior

Azonban az igencsak látható zokninyommal lehetett volna valamit kezdeni, a bőrbe vágódó gumírozás elég kiábrándító...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr421467134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szeme tetszik a legjobban. A frizurája N. Kidman idei Oscar frizurájára emlékeztet, szerintem neki jobban állt. Talán Scarlettnek valami fiatalosabb/sportosabb (nem tudok pontosan ideillő szót találni) inkább megfelelt volna. Zokninyom...megnyugtat, hogy nem csak az én lábam tud így kinézni :))
Tetoválás van az alkarján, jól látom?
@ElisabethB.: Szerintem jól. És arra emlékeztet, amit a gyerek szokott magára rakni vízzel, két hétre.
Nekem nem tetszik. Az ilyen fazonú ruhákért amúgy sem vagyok oda
Igen, a zokninyom nekem is azt jelenti, hogy a hírességek is emberek és kicsit sem alaposabbak, mint mi:)
@2itailor: teljesen igaz, csak mellettünk nem mindig áll ott egy stylist, hogy az ilyenekre figyeljen :-)

@ElisabethB.: igen, egy napocska-tájkép-szerűség, és nem lemosható
@2itailor: @ElisabethB.: Nekem is van zokninyom, és eddig feszélyezett, azaz nem vettem szoknyát, amíg... :-)))

A haja nem jó, és eléggé fáradt feje van. Nem sugárzik. A cucc tetszik, de a feje nem.
@Scala: nekem pont a feje tetszik, nem olyan elszállt, mint máskor
szerintem borzalmasan rossz a sminkje! mintha egy óvodás pacsmagolta volna rá!! a ruha, hát még szokni kell ezt az új magas derekú vonalat, de nem mondhatom rá, hogy rossz.

hova tűnt a melle?

a zonkinyom meg lehetne aranyos, meg cuki, kis feledékeny lányka, de figyelhetne jobban is, ha tudjaa, hogy kismillióan fogják fényképezni. vagy a kocsiban kellett átöltöznie??
a ruha és a cipő tetszik,de sosem bírtam ezeket a nagyon féloldalas frizurákat,ettől a legtöbb embernek szerintem gnóm feje lesz,és nekem a sminkje sem tetszik,nagyon összenyomja a szemét
www.youtube.com/watch?v=eRtydnIycCY
en szeretem azt is ahogy enekel :)
szeretem a filmjeit (kulonosen a Vicky Cristina Barcelona -t )
es gyonyoru
@mici˙: A mellmértet én sem értem. ;-)
A ruha dekoltázsa nem tetszik, de a színe bejövős. A haja sem túl szerencsés, de nem nagy katasztrófa. A zokninyom halálra idegesít magamon! Valaki kitalálhatna már egy zokninyomot azonnal eltüntető kézi készüléket. Vennék, és szerintem Scarlett is:)


süti beállítások módosítása