Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Huh és jaj

2009.10.16. 21:50 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség agyrém

Minden női mell nevében lázadást hirdetek Katie Price és az ő viselkedése ellen. Az pedig csak a kellemeteln bónusz, hogy az egész látványtól kiég a szemem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr991455005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a páva őrület ugye el fog múlni pár hónap múlva?
Egyébként valahogy tetszik... Kiv. otromba lufik. De a többi tképpen... :-D
@Scala: szerintem minden, ami rajta van, eltúlzott, épp ezért közönséges az én szememben
Nem rossz ez a ruha (kérdés, hogy megtéptek egy pávát hozzá?). De baromi kényelmetlenül és idétlenül néz ki így, hogy a mellei mumpsznak vannak álcázva...
@Scala:
nem vagyok benne biztos,ma az aréna plázában valami bemutató volt,ahol még a pasik fején is pávatollas fejdísz volt:S

nekem igazából a karkötők a legfurcsábbak,nem szeretem ezeket a bazi nagy,ormótlan ékszereket:S
Én amúgy szeretem a nagy ékszereket, de nem ezeket, ez már túlzás.
@neomatsek: Mondjuk mi itt Magyarhonban mindig csak kullogunk a trendek után.
Akkor sajna még nagyon nincs vége... :-(
@sorica123:
nagy ékszerben egyetértek, alapvetően nekem sincs vele bajom, de ez sok.
@Scala:
igen,semmi baj a nagyobb ékszerekkel,de ez már túlzás,itthon meg még csak most kezd terjedni a celebecskék közt:S
ez a no gaz, mar sok eve is az volt :S
viszont a pavatoll-minta nekem tetszik. bar nincsen egyetlen olyan holmim sem.
mi ez? a nagycsöcsök összehangolt támadása?
@Scala: Szerintem a pávatoll és bármilyen toll tud ízléses lenni. ;-)
Ha a hölgynek nem lufijai lennének, hanem egy viszonylag lapos lányon lenne ez a ruha (nagy ékszerek nélkül) szerintem nagyon tetszene!
Nekem pávatollból SK kép lóg az egyik falon, kb. 12 éves koromban csinálhattam. LOL! ;-)
Imádom!

@Virgogirl: Tényleg eltúlzott összességében és ez a nagy baj...
@janettaylor: pávatoll: ez a ruha se lett volna para (bár még mindig nem értem, hogy kinyírtak egy madarat, vagy vedléskor szedték össze a tollakat?), ha nincs ez a béna mell-megoldás, meg a két féltégla a kezén. Előbbinél az az alapprobléma, hogy vagy a ruha legyen nagyobb mellben, vagy a nő kisebb.
Nekem meg egy hete van egy páva-pihetollból készült fülbevalóm. Találtam az állatkertben egy pihét, és megcsináltam. Szürke szösz a madár felőli része, olyan szép kék-zöld a vége.
@sorica123: @janettaylor: szerintetek nem lehet, hogy ezek szintetikus tollak, a műszőrméhez, műbőrhöz hasonlatosan?
@Virgogirl: lehetnek, de félek nem azok. Mondjuk visszanő szegénynek, ha nem is hullatja el, de biztos "rohadtul" nem esik jól neki, ha megtépik. :(

nekem most ő a kedvencem: 3.bp.blogspot.com/_5fFzxyKNM3A/SteGUR04aoI/AAAAAAAABQc/Z6uWZAktDVc/s1600-h/streetstyle-photography-3-600x903.jpg
@janettaylor: én az ilyen ruhákban félnék leülni :-(
A ruha tetszik, pedig ez a pávatoll őrület engem nem kapott el. Karkötőkből és mellekből szerintem is bőven elég lett volna fele ennyi. (Nem szám, hanem térfogat szerint.)
a karkötőkön kívül jól néz ki sztem.
@janettaylor: Megnéztem a képet... Ez nem túl sok, a felső szőr már túlzás... Nem?

Szóval megtépik? Szegény...
Szintetikus: van biztosan olyan is, reménykedjünk, hogy a többség.És talán ez itt túl szabályos, hogy igaz legyen...
Én úgyis csak a melleit vettem észre.A pávatollak csak a kommentek elovasása után tünt fel.
@Virgogirl: ezen felül strucc, alul pávatoll van?
@Scala: Szerintem az is toll, csak azt ahogy a @felhasznalo írta, szerintem strucc. Nekem összességében nagyon tetszik, még ha sosem venném fel akkor is. :-)
most találtam egy egész alakos képet erről a szerelésről...

www.independent.ie/lifestyle/independent-woman/celebrity-news-gossip/katie-price-the-stylist-steps-out-in-dress-that-canrsquot-hold-her-bust-in-1916457.html

ja,és azt olvastam,h katie könyvet fog megjelentetni,amelynek témája a divat és a stílus lesz:D:D:D
@neomatsek: így már látom, hogy a cipő sem volt jó választás, pedig ez a ruha elegáns is lehetne, de nem így...

Az utolsó mondatot meg deletelte az agyam...ízibe. LOL! ;-)


süti beállítások módosítása