Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Parfümpéntek - hírek

2009.10.02. 18:42 - Virgogirl

Címkék: reklám parfüm illat jön parfümpéntek elie saab bcbg max azria

  • Kim Kardashian is felpattan a sztárparfüm-vonatra: februárban jön ki az első nevével jelzett illat. A szexis, gazdag, krémes, de fiatalos parfüm főbb jegyei a jázmin, a tubarózsa, a gardénia, a tonkabab, a jacarandafa és a szantál. Az üvegről Kim nem tudott egyedül dönteni, ezért Twitteren szavaztatta meg az őt követőket.

 

  • Elie Saab divattervező 10 évre szóló szerződést kötött a Shiseido egyik leányvállalatával, a Beauté Prestige Internationallal. Ez azt jelenti, hogy Saab a parfümök felé nyit - az egyik legsikeresebb cég segítségével (korábban olyan tervezőkkel működtek együtt, mint Issey Miyake, Jean Paul Gaultier és Narciso Rodriguez). Arról, hogy az első Elie Saab illat mikor kerül a boltokba és milyen lesz, még nincsenek információk.

 

  • Antonio Banderas is új illattal jelentkezik - sorban a hatodikkal -, a Seduction in Blackkel. A "legdivatosabb jegyeket" magában foglaló parfümről azt lehet tudni, hogy érzéki, keleties, estére való illat; bergamottal, fekete ribizlivel, korianderrel, kardamommal, szerecsendióval, cédrussal, tonka babbal, ámbrával és pézsmával csábít.

 

  • A BCBG Max Azria novemberben megjelenő, ötödik parfümje a Within nevet kapta, és nem a "tömegeknek" szánták - ezért igazi különlegességnek ígérkezik! A főbb jegyei nagyon meggyőzőek nekem: almavirág, körte, bergamott, jázmin, lonc, frézia, szantálfa, dohány és ámbra. A parfüm arca maga Lubov Azria, a BCBG kreatív igazgatója lesz.

 

  • Enrique Iglesias lesz az Azzaro pour Homme klasszikus (1978-ban jelent meg) férfiparfüm új reklámarca. A latin amorózóval próbálják fellendíteni az üzletet, az illaton magán nem változtatnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr951423461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elnézést az offért: Csecsebecse! Te nagyon büszke lehetsz a divatblogos éjszakára. Már alig várlak!

Parfüm: Iglesiast nem akarom szagolni:-)
viszont ma megszagoltam az Uma T. által kampányolt Givenchy Ange ou demon-t és elájultam. Próbálta már valaki?
Én eddig nem tartottam sokra a G-t, de ez az illat elbűvölt.
@Maria Magdalena: nagyon cuki vagy, de várjuk ki a végét (azért készülök egy-két meglepetéssel)

Nem szagoltam még, de nagyon kíváncsi vagyok rá, ha minden jól meg holnap szabadulok! Itthonról ki, üzletbe be...
@Maria Magdalena: Hello, Én szeretem a Givenchy parfümöket, de ezt még nem néztem. Nekem a klasszikus jönnek be tőlük.

Viszont off-ként én is: megnéztem az Észvesztőt, eddig kimaradt és komplexusom lett az alakom miatt, egyszerűen hogyan lesz annyira gebe ez a Jolie nő? És Winona Rider? Kéééész.
Neera kúra lesz a vége. :-)
kieg. Enrique Iglesias sztem nagyon ciki. :-)

A Shiseidoval van kapcsolatban Serge Lutens is, Nem csalódtam Elie Saab-ban (aki férfi!), ha velük indul el ezen az úton.
... és nem róla nevezték el a svéd autót. :-D

Elteszem magam holnapra, mert máris gááááz vagyok. :-D
@Scala: pl. a narkó nagyon sokat segít. ;-))))
@Scala: Elie Saabra azért sokan pályáztak, gondolom válogathatott az ajánlatok között, úgyhogy biztosan ez volt a legjobb
@Scala: szia! de-de persze hogy róla nevezték el: az úgy volt, hogy Saab bácsi 150 éve kitalálta, hogy elkezd autókat tervezni, aztán rájött, hogy ááá, mégsem inkább a ruhák... :-)
Na jó, bocs én is hozom a formám. Ha már svéd autó, képzeld a kedvesem az 5. évfordulónk alkalmából meglepett egy vadonatúj Volvo s80-nal. Na nem engem, hanem magát, csak tegnap estig titokban tartotta és nekem volt meglepetés...
De én jobban örültem neki, mint ő...( hú volt ünneplés...:-D JM)

Parfüm: azért szerintem szagold meg az Uma-s zsivit is, mondom én majdnem ott maradtam a parfüméria padlóján.
Persze biztos Uma miatt is van, mert nagyon szeretem... ezért vagyok elfogult. De nagyon tartós illat, még mindig érzem mindenemen a minta illatát!
@Virgogirl: és egyébként akkor mit kell csinálni éjszaka? Most ez így hülye kérdés, de tényleg! Szóval?
A zsivit meg szagold meg és kíváncsi vagyok a véleményedre!
@Scala: Észvesztő? az jó film? ( én léböjtölök 1 hete, és fogytam szemmel láthatóan, a dokinőm azt mondta, hogy ásványvízzel hígított gyümölcsleveket igyak, na azt csináltam és bevált!)
@Maria Magdalena: majd meglátjátok! de inkább nekem lesz nagy munka, tőletek majd csak annyit szeretnék, hogy itt legyetek és kommenteljetek
@Virgogirl: Szia! Ebben a percben kaptam a hírt, hogy külföldre szólít a kötelesség! Nagyon megszerettem a blogodat, hiányozni fog!
Szia!
@Maria Magdalena: Igen? :-) És ez jó vagy rossz?
Enrique itt egész jól fest:-D Volt 50%-os DM kuponom, úgyh vettem új Kate Moss parfümöt, egész finom, rajtam inkább vaníliás illat:-) A V Beckham viszont büdi szerintem:-P
@Maria Magdalena: ó, remélem, nem örökre mész el, hanem nyaralni, pihenni valami klassz helyre... Én mindenképpen várlak vissza!
@Maria Magdalena: megszagoltam az Ange ou Demon-t, elsőre nem annyira, de néhány óra után nagyon finom! Plusz, amibe teljesen beleszerettem, az az Idole D'Armani (remélem, jól írtam)
@SweetCandy: Sztem is büdi a Beckham. :-)
@Virgogirl:
Lehet, hogy ez az Idole le van értékelve a Müllerben, megnézzem neked?
@Scala: aha, ha ezres alá, akkor talán meg tudnám venni ;-)
@Virgogirl: :-))) Értesítelek. ;-)
@Virgogirl: akkor biztos én is drogos vagyok, meg úgy a fél anyai ág... olyat, hogy valaki ilyen alkat, nem hallott még senki...? (Jolie-témához)
@sorica123: nem, mint ahogy a jelek szerint a humoros megjegyzésekről sem... tudod, ezek: ;-)))) azt jelentik, hogy nem gondolja komolyan azt az ember, amit mond. De nagyon sajnálom, hogy ha esetleg megbántottalak, megsértettelek téged vagy b. családodat, természetesen nem gondoltam komolyan, és természetesen eszembe sem jut azt feltételezni, hogy valaki csak és kizárólag a kábítószertől vékony. Igen, tudom, hogy valaki ilyen alkat, és ha egy kicsit utánaolvasol/nál, akkor észrevennéd, hogy amikor a vékonyabb nőkről (vagy bárkinek az alakjáról) van szó, akkor én vagyok az első, aki azt próbálja sulykolni, hogy NEM feltétlenül a koplalástól, fogyókúrától, tablettáktól vagy túledzéstől lesz valaki vékony, hanem ELSŐSORBAN a genetikától.


süti beállítások módosítása