Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Kristen Stewart végre nem nyusziarcú

2009.10.02. 05:17 - Virgogirl

Címkék: fotó magazin divat híresség

Kristen Stewartot láttam már egy-két filmben, nem volt rossz, de nem is volt kimagaslóan szuperfantasztikus sem. Az Alkonyat című tinivámpír-izében (és a folytatásaiban) azonban annyira erőtlen kis nyuszikát játszik, valami elképesztő buta arckifejezéssel két órán keresztül, hogy azóta sem bírom kiverni a fejemből... Most viszont az Interview magazinban megjelent róla egy fotósorozat, melyben meglehetősen jól néz ki. Persze, érzek egy kis erőlködést abban, ahogy rosszkislánynak akar látszani, de legalább valamit sugall a tekintete. Igaz, a mimika nem az erőssége, de hát még csak 19 éves, elég ideje van fejlődni (vagy arcizmokat kifejleszteni).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr631422104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! Kb 2 hónapja készülök megnézni az Alkonyatot, de eddig nem éreztem rá késztetést. Most már azért is megnézem:-D

És szerinted mit sugall a tekintete? Én nem látok benne semmi "sugallást", a fotókból nekem inkább az idei ( jövő évi) smink, frizura trend jön le csupán, ami viszont - tetszik!
@Maria Magdalena: Pálinkás jó reggelt, kisasszony! Hacsak nincs tényleg vége az életednek nélküle, akkor NE nézd meg. Én rég szenvedtem annyira filmen, mint ezen... Borzalmas volt. Mit sugall? Kb azt, hogy több esze van, mint egy kiskanálnak (a filmben sajnos még ez sem látszott. Én legalábbis nem láttam).
@Virgogirl: Szia! De már letöltöttem a filmet:-D
kiskanál: hát szerintem azonos szinten lehetnek.
Na jó nem vagyok goni:-) ( annyira)
@Maria Magdalena: nem vagy goni... de azt a tekintetet, amit két órán keresztül nyomat, azzal a szájtartással, bleee... a plakátokra sem tudok fintorgás nélkül ránézni.
@Virgogirl: aha, igen, mikor megláttam a plakátot, valahogy már akkor " gyanús" volt! De itt a magyarázat:-)
Az első kép a legtutibb róla... A többi kamerába-bambulós akkor jönne be, ha tényleg át is jönne valami érzelem a képen. Ettől függetlenül sokkal szebb itt, mint a vásznon (Ott talán direkt elcsúnyították a vidéki kisváros hétköznapi kislányának?).
19 éves csak? jajistenem.
a könyvet othon hagytam (otthon, otthon), úgyhogy nem sikerült még elolvasnom, de mindenképp tervezem. szóval a filmben harmatgyenge és fenemód szerencsétlen, de lehet, h a könyvben is ilyen a karaktere, tehát akkor az is megeshet, h jól alakítja Bellát.
a 3 kép béna, a többin működik ez az üveges, semmmitmondó tekintet...
fogalmam sincs ki ez...
nemtom,hiába próbálkozik szerencsétlen csaj tüskés ruhával,szakadt kinézettel,meg ezzel a bambulós tekintettel,akkor sem az látszik rajta,h ő milyen vagány lenne
szerintem egyáltalán nem nyuszi arcú és inkább a filmben tetszett.a haja se valami jó feketén.
Engem Elvisre ill. a lányára, Lisa Marie Presley-re emlékeztet itt.
Szerintem azért "keményített" be,mert ő fogja játszani majd Joan Jett-et az egyik filmben.
@Scala: Hogy én ezen miért nem lepődöm meg... :)
én sem hallottam még róla, de a 3. képen nagyon tetszik. tényleg (és elvonatkoztatnék a haragban a világgal tekintettől)


süti beállítások módosítása