Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Drew Barrymore

2009.09.30. 14:30 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Drew Barrymore teljesen úgy néz ki ebben az összeállításban, mint egy fiatalabb, vidámabb Sharon Stone. Egyáltalán nem néz ki rosszul - csak valahogy nem önmaga. Bár előfordulhat, hogy ahogy "öregszik", kezd kifinomultabban öltözködni (bár korábban sem volt vele túl sok gond). Ja, és vegyen színes karkötőt!

Ruha: L'Wren Scott

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr661418097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elszállt a kommentem :(
Újra: a feje szerintem borzasztó, valami nagyon nem stimmel, a ruhája tetszik, de a hosszát ki nem állhatom, vagy érjen bokáig, vagy térdig/térd alá/térd fölé... csak ezt ne.
@The Strange: teljesen egyetértek a szoknyahosszal kapcsolatban
@The Strange: Fej sztem is szörnyűűűűűséges.

Tudom, hogy alkati dolog, de számomra 48-nak néz ki. Jóindulattal... :-(
én szerelmes vagyok ebbe a csajba. nekem se jön be a ruha hossza, kicsit furcsa a feje (tokásnak tűnik) de nekem egyszerűen nem tud nem tetszeni.

lennék ő, a borzasztó gyerek és kamaszkor nélkül persze. vagy inkább lennék én, aki pontosan úgy néz ki, mint ő. :)
Én is kedvelem. A szoknyhossz gáz. De leszámítva Drew előéletét, kimondottan jól éz ki.
@gyurmalány: sztem egy kicsit még hasonlítasz is rá!
@Virgogirl: Tényleg hasonlít? Állítólag azt kedveljük, aki a mi típusunk... :-)
@cicómicó:
@gyurmalány: Zanzásan mik voltak Drew megpróbáltatásai, drog és alkohol tudom, de mi vezette ide? a szülők, like Brooke Shields?
@Scala: Pontosan ezek, 7 évesen ET., 10-enakárhány évesen drog, pia, stb. Még szerencséje volt, hogy időben kiszállt ezekből. Lehet, hogy jót tesz neki, hogy dobta nagy kebelbarátnőjét is Cameron Diaz-t. Állítólag a pasikon kaptak össze. De tény, hogy azóta sokkal jobban néz ki. Most úgy tudom, hogy Justin Longgal van (Nem kellesz eléggé c. filmből).
@Scala: egy rettenetes (egyébként magyar származású) anya, aki klub 54-be hordta a gyereket játszótér helyett, belőle élt, és már 9 (!!!) alkesz volt, 12 évesen már túl volt az első drogelvonón. azt hiszem 15 évesen már jogilag is függetlenedett tőle, lehet ilyet, mert akkora kárt tett benne.

az apjával nem tudom mi volt, de gondolom egyszerűen nem volt ott. pont most olvastam vele egy interjút, hogy az anyjával való kapcsolata mennyire tette tönkre szinte minden emberi kapcsolatát. olyan furcsa, hogy ezek ellenére, nekem az ő mosolya a "legmosolyabb", és nagyon pozitív embernek tűnik. ekkora csomaggal szerintem ez csoda.

ami brooke shildset illeti, egyszer láttam vele egy interjút ezzel kapcsolatban, amit szabályosan megkönnyeztem. milyen emberek vannak??? a lipstic jungle-ben volt is egy olyan rész, ami pont erről szólt, nem tartom nagy színésznőnek, de volt benne egy olyan pillanat, amikor a tekintében minden benne volt.

érzékeny vagyok erre a gyerek témára nagyon :)
@Virgogirl: szerintem egy kicsit sem, de köszönöm :)
@gyurmalány: Larry Kingben ma Michael Jacksonról volt szó, előkerültek olyan kazetták, amelyeken nagyon nyíltan beszél egy csomó mindenről, többek között arról is, hogy hogyan kínozta őt és Janetet az apjuk, egészen kicsi gyerekkoruk óta. MJ azt mondja a kazettán, hogy kész rituálét csinálta az apja abból, hogyan veri hülyére őket a vasalózsinórral. Nagyon megrázó volt hallgatni.
a ruha anyaga tetszik,a szabása sem rossz,a szoknya hossza viszont gáz,és itt valahogy nem tetszik drew feje,olyan mint ha most mászott volna ki a lepedők közül,ehhez a ruhához ez a stílus szerintem nem passzol:S
a haján kívül minden tetszik. a szoknya hosszával sincs bajom még a piros kiegészítőt sem hiányolom, egyedül a frizurát.
Fura itt, valami nekem sem stimmel a fején,de imádnivaló, kedves, édes, mosolygós,mint általában.
Ezektől a kegyetlen,bolond szülős sztoriktól meg ki tudok borulni....hihetetlen emberek vannak,hihetetlen! :(
@cicómicó: @gyurmalány: @Virgogirl: Köszönöm. Huh. Már értem... El sem tudom képzelni, hogy valaki alkoholista legyen 9 évesen...
Máskor olyan remek piros rúzsokat tud felkenni, most hol marad? No és a piros körömlakk? Ha ezek meglennének, majdnem tökéletes lenne.
a gyerek témához még annyit, hogy brook shields egyszer ezt nyilatkozta:
"Tízéves voltam, amikor egy Garry Gross nevű fotós meztelen képeket készített rólam. Életem legborzasztóbb élménye volt, sokkolt. Két évvel később pedig gyerekprostituáltat játszottam egy filmben. Amikor megkérdeztem anyámat, hogy miért teszi ezt velem, ő azt felelte: csak miattam, hogy híres és gazdag legyek. Az igazság azonban az, hogy a testemet árulta, és évekig abból élt”
a képek most fenn vannak a velveten (nem linkeltem be, nem reklámozom,hehe), de annyira nagyon durvák, hogy teljesen kiakadtam.

@Virgogirl: igen olvastam ezt is. aki gyereket bánt, akármilyen formában, akármilyen céllal, az nem ember. akár a sajátja, akár nem.
"Tízéves voltam, amikor egy Garry Gross nevű fotós meztelen képeket készített rólam. Életem legborzasztóbb élménye volt, sokkolt."
@gyurmalány: velvet.hu/celeb/2009/10/01/shields_nude/ erre gondolt gondolom
@Virgogirl: köszi-köszi :). most megnéztem, alig másfél év van köztünk ezzel a csajjal. öregszünk, na.
Nekem nagyon nem tetszik ez a nőci, az arca az én ízlésemnek nem elég finom. A ruhahossz öreges, de legalább tökéletes a szabása, ennyi pozitívumot azért felfedeztem rajta.
@PepitaDomino: Sztem sem elég kifinomultak a vonásai... csak sokan ezt a kritikát nem fogadják vele kapcsolatosan jól (talán a nehéz gyerekévek miatt), úgy vettem észre...
No igen, nem vagyunk egyformák. A nehéz gyermekévek miatt én is szánom, de ez nem teszi a szememben szebbé. És nem akarok ezzel senkit megbántani, a rajongói bizonyára helyettem/tünk is kedvtelve nézik a fényképét. Az viszont szimpatikus, hogy a problémáiból talpra tudott állni.
@PepitaDomino: @Scala: én bírom őt, de nem tartom kifejezetten szépnek, inkább bájosnak Meg jól fotózhatónak és alakíthatónak, de tényleg nem kifinomult - sokszor az az érzésem, hogy valahogy esetlen...
@PepitaDomino: @Virgogirl: Akkor ebben megállapodhatunk. :-)
@Virgogirl: @Scala: Igen, részemről is megállapodás :)


süti beállítások módosítása