Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Karolina Kurkova

2009.09.26. 15:20 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

A várandós modell nagyon, nagyon szép, elegáns, szürkéskék estélyivel került a figyelmem középpontjába. A haja nem nagyon tetszik, de egyébként csodásan harmonikus a megjelenése.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr941408722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JAAAAJ. Nem! :-(
Inkább nem részletezem.
szerintem nagyon szép. sokkal jobban tetszik mint heidi atestre tapadó marchesában
na, miért tűnt el a kommentem?

a lényeg: nekem tetszik, sokkal jobb mint pl. heidi volt a testre simuló marchesa estélyiben
aranyos,de láttam már jobban öltözött várandós anyukát
Érdekes, most látom először igazán szépnek...ez egész, ahogy írtad is, olyan..harmonikus!
woooow, rég láttam ilyen szépet :) karolinat meg ennyire soha..
Szép, szép, csak egy kicsit olyan fakó, színtelen az egész.
@Scala: minő meglepetés... az utóbbi időben neked semmi se tetszik. Szíved joga, csak mondom. Esetleg divatlapfőszerkesztőként vagy excentrikus tervezőként meg lehet maradni ilyen hozzáállással, de a ládagyárban bajosan...
@sorica123: Sztem olvass figyelmesebben...
@sorica123: Scala nevében megköszönném, hogy Anna Wintourrá léptetted elő. Egyébként meg van egy sor dolog, ami tetszik neki - pl. éééééééén :-D -, úgyhogy nem kellene általánosítani.
@Virgogirl: :-)))
De most komolyan kérdezem, hogy egyeseket miért zavar, ha leírom, amit gondolok erről v. arról?
Még ki sem fejtettem... :-(
+
általában nem lommentel, és a posthoz is az egyetlen hozzáfűznivalója, a jópofira csomagolt személyeskedő f*****zódás.
lommentel = kommentel természetesen
/És sorry @Virgogirl: , h. erre visszatértem, de eszembe jutott így ma reggel.... Hogy mennyire nem bírom az ilyesmit...
Sem az őszintétlen jópofizást, sem a tüncizést, sem a személyeskedést./

Game over.
@Scala: itt is elmondom, hogy szegényebb lenne a közösségünk, ha nem lennél ;o)

nekem pl. tetszik a K.K. megjelenése és kíváncsi lettem volna arra, hogy Scala-nak miért nem, de a sok troll elérte, hogy ezt nem tudhatom meg

miért fáj olyan sok embernek, ha van egy nick a blogszférában akinek merőben eltér a véleménye a sajátjától? ...
@Scala: Szeretem olvasni a kommentjeid. :)
@mici˙: @cicómicó: Köszönöm Hölgyeim! :-))) Millió thx.
Sokat jelent ez nekem, a vihar után...
@Scala: Szerintem se fogd vissza magad, ha nem tetszik valami. Mert ezt hívják szólásszabadságnak meg demokráciának. Ebben a "ládagyárban" ez a legjobb, hogy oda sújthatunk, ahova akarunk, de soha nem egymásra!
@PepitaDomino: Igenis. Értettem! :-))) és köszi. ;-)
@Scala: Na neeeee, hogy nem tudom meg. Pedig én is kérdeztem ám feljebb, sőt legelőször.

és hölgyeim és uraim, akiknek nem tetszik egy eltérő vélemény...nekem meg az neeeeem tetszik, hogy nem tudhatok meg egy merőben más véleményt...pffff... :-(


süti beállítások módosítása