Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Napi SATC fotó: a titokzatos esküvő

2009.09.19. 15:49 - Virgogirl

Címkék: fotó film híresség

Nocsak, nocsak... csak nem igába hajtja a fejét a legendásan férfifaló Samantha Jones?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr141392830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erről eszembe jutott az a rész,amikor carrie és miranda elmennek egy ócska üzletbe,felpróbálnak pár ruhát és carrie kiütést kap tőle:D
háát nem hiszem...
de amúgy tök helyes ezzel a vörös rúzzsal, jól néz ki. kivéve a csizmát.
remélem nem!!! az nagyon nyálas fordulat lenne,meg Samantha elveivel is éles ellentétben állna...amúgy iszonyat jól néz ki ez a nő!a csizma pedig mókás :)
Ha még várandós is lesz hozzá, akkor komolyan elgondolkodom a meg nem tekintésen....
A csizmát leszámítva tényleg jól néz ki:-))
szerencsétlenek egész nap bokatörő magassarkúban forgatnak,még jó,h a helyszínen való mászkáláshoz valami kényelmesebbet vesznek fel:D
Ma láttam egy tévéműsort (hosszú történet, hogy évek eltelte óta hogyan kényszerültem egy ilyet csekkolni), szóval a ViaSat3-on ma kezdték a sorozatot a legelső résztől vetíteni, kettesével. :-)))
Gondoltam rátok, én annyira kevés részt láttam. De sztem engem fárasztana, most annyira Miért éppen Alaszka? korszakomat élem, hogy a városi erkölcstelen storyk kiakasztanak.
Nekem a SATC sok, a Szül. Fel. kilengések OK. :-)

Viszont van egy Rúzs és New York, a dvd-t láttam első évad már kapható, Kim Catrall (Audrey a 24-ben) és Brooke Shields, meg egy harmadik nő. Szerző, mint SATC-é... Először legyintettem, de be kell vallanom, hogy birizgálja a fantáziámat.
Valaki látta?
@Scala: nem kim catrall... :-) Én egyébként nagyon szenvedtem rajta, egy részt néztem meg talán, de hát én a SATC-t is csak sokadjára gyűrtem le... túl kevés benne a vér az én CSI-rajongó énemnek. :-)
én végig néztem a rúzs és new york(mennyi nem tetszik a magyar címe,bbbrrr...angolul: lipstick jungle) első évadját és az kell mondjam nagyon jó!!!!
pedig az első résznél gúnyosan mosolyogtam,micsoda olcsó kis másolata a satc-nek,de a végén már izgatottan vártam a fordulatokat...más szemszögből közelíti meg a ny-i nőket,nem szingliként,hanem sikeres családanyaként(brooke shields),fiatal-némi anyagi gonddal küzdő-divattervezőként(lindsay price) és egy csalfa újságmogulként(kim raver).
csak ajánlani tudom mindenkinek éééés vannak benne jó hapsik is :D:D
@Virgogirl: Kim Raver! Igen! :-)
CSI: egyet láttam belőle össz-vissz, meg tudnám szokni, talán... Azazh. nem borulok ki az ilyenektől. Viszont erről az oldaladról még nem ismertelek.
@theba: Köszi, meghoztad a kedvem, megveszem. ;-)
@Virgogirl:
imádom a CSI-t,nem hiába fut már olyan régóta:D mióta együtt vagyunk párommal is megkedveltettem:D
@neomatsek: én meg a párom hatására szoktam rá :-) De minden este nézem, plusz DVD, plusz net. És rendszeresen éneklem a főcímzenéket :-D
@Virgogirl: Komolyan? :-D
Kitaláltam egy filmet amit még nem láttam, de szeretném: Egy boltkóros naplója. ;-)
A múlt heti kérdésedre reflektálva...
@Scala: Ezt a filmet én is megvettem magamnak, aranyos, bár Isla időnként elég idegesítő benne.
@cicómicó: A könyvet kezdtem el egyszer olvasni a Tescoban, amíg várnounk kellett a műszaki pult nyitásra. És olyan jó résznél tartottam, maikor abba kellett hagynom.
Bár elég közepesen megírt könyvnek találtam. Nagyon lektűr, nagyon best-seller, nagyon bevétel centrikus "irodalom".
De kétségtelenül szórakoztató. Időkitöltő.
@Scala: Most vettem meg a Boltkóros férjez megy c. folytatását. Még nem olvastam.
@Scala: @cicómicó: engem halálosan idegesített a könyv, a film klasszisokkal jobb.
@cicómicó: Mondom én, h. bevétel centrikus! :-D
@Virgogirl: Helyes! :-)


süti beállítások módosítása