Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ötletek retró-partira

2009.09.17. 10:18 - Virgogirl

Egy kedves olvasóm kért néhány ötletet, mert a hétvégén egy hamisítatlan retró-buliba hivatalos: 1971-et idéző öltözékben kell megjelennie.

Szerencsére pont itt ült mellettem anyukám, aki akkoriban volt annyi idős, mint mi most, ezért alaposan kikérdeztem, hogy mi mindent hordott... természetesen néhány pikáns részletre is fény derült (ki gondolta volna róla???).

Amit szerintem érdemes lehet kipróbálni és azért viszonylag könnyen beszerezhető (akár turkálókból, fillérekért is):
- miniszoknya vagy forrónadrág
- keresztbe csíkos vagy virágmintás, V-kivágású felsőrész
- hosszú szárú csizma vagy törpetűsarkú cipő (a platform talán egy kicsit későbbi)
- vastag, színes, nem áttetsző harisnyanadrág
- hosszú kabát vagy kardigán
- parasztruhákat idéző, bő ujjú ruha vagy felsőrész

1971 még inkább a virággyerekek időszaka volt, mint a diszkókirálynőké... 

A frizura kapcsán: sima, középen elválasztott haj, vékony homlokpánttal vagy hatalmas karimájú puha kalap jutott az eszünkbe. A smink legjellemzőbb része a fényes, rózsaszín ajak és a nagyon hangsúlyos szempillaspirál (alul és felül egyaránt!).

Egyébéként érdemes megnézni néhány korabeli reklámot, videoklipet, azokból elég rendesen lehet tájékozódni: pl. azt a felvételt, mely Bianca és Mick Jagger esküvőjén készült, vagy az Imagine videoklipjét.

Jó szórakozást, Eleanor! :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr811387889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De jooooo, a retroparti mindig joooo :-)))
Köszönöm az ötleteket! Nagyon drága vagy!!! :)
Profi kis írás! :-)
Virgo! Megint zseniálisat alkottál!
Gratulálok!
@Elanor09: -nak pedig jó bulizást kívánok;-)
a fejpántról jut eszembe, ma láttam a H&M-ben egy tollasat. nagy volt a csábítás, mert jól nézett ki. Biztos nem nicolerichiesen hordanám, hanem olyan kabarésan...(de végül nem ezt vettem meg...)
Hmm.. el kell mennem a H&M-be, látom :)
@ddevil: el tudnám verni most ott az öszes frankom... láttam rögtön 2 szép kabátot, vagy 3 tetszetős ruhát, ingruhákat (L) cipőt, táskát...Hjajj.
"Az élet szép" : )
@gallianori: én a kiegészítőket szeretem ott főleg. A tollakra azért kaptam fel a fejem, mert a múltkor vettem ott egy tollas csipeszt, és a mostani hajfazonommal együtt tisztára 20as évek stílusa :).

Ha már itt tartunk, körkérdés:
Hogy ejtjük a H&M-et?
@Virgogirl: de nem német, hanem svéd a cég :)
@Virgogirl: azt gondoltam :)), akkor legyen inkább hmmmm :))
@Maria Magdalena: azért ez messze van a zseniálistól, de köszönöm. A jó kisdobos ott segít, ahol tud.
@Virgogirl: szintén háundem. de itt erősen áséemeznek, amire megakad a szemem és nézek, mint borjú az új kapura.

@ddevil: tényleg, vannak bájos csattjaik is. egy szépen feltűzött hajhoz vagy egy rövid frizurához isteni lehet.
a kiegészítőket szeretem ott főleg én is, meg a szimpla egyszínű pamut felsőket pl. :-)
én háendemnek ejtem. tudom, akkor már éjdzs end em-nek kéne angolosan, de mindegy :))
@gallianori: ez a tollas dolog nagyon jól hangzik, szeretem azt a stílust, de nem hiszem,h. fel tudnám venni vhova, v. merném. pedig menőn nézhet ki.
basszus, megveszem a fejpántot. minél többet beszélünk róla, annál inkább kell.
@gallianori: sajnos Bp-en nem láttam :(
köszi még egyszer. Jól sikerült az összeállításom... nagy sikert aratott! ;)


süti beállítások módosítása