Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Natalie Portman

2009.09.17. 11:43 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Natalie Portman összességében csinos, mégis vannak rajta olyan apróságok, amelyek egyáltalán nem tetszenek: a fülbevalónak olcsó hatása van az én szememben, a cipő nagy a lábára, és a körömlakk meg a rúzs színe nincs összehangolva (ami egyébként nem baj, de ha az egyik piros, a másik meg lilás-rózsaszínes bogyószín, az egy kicsit zavar). Persze, lehet, hogy ez teljesen tudatos választás, mert így akarta megmutatni, hogy bizonyos színek annak ellenére jól mutatnak együtt, hogy nem szokták őket szeretni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr141388074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imádom ezeket a színeket. A cipő színe nagyon nem passzol a ruhához. Egy piros színnel nagyon ütős lenne!
nyaktól bokáig i10/10-es.

nem tudom mi történt?, nem volt neki ilyen kerek feje régebben
Végül is a ruhában is benne van a bogyós árnyalat és a piros is - úgyhogy az nem zavar, de lehet csak azért nézem el, mert a lábujjaimon nekem is bogyós van és onnan nem volt időm lemosni, míg a manikűröm vérvörös. :-D
úúú, nagyon tetszik a ruha.... viszont ezzel a frizurával elrontja. :(
Natalie néhány éve mintha elvesztette volna azt a kezdeti báját és finomságát, amiért én kedveltem.
de így sincsenek nagy gondok vele, csinos. nekem kicsit sok együtt a fülbevaló és a rúzs.
Sajnos semmi nem tetszik a ruhán kívül, az viszont kegyetlenül jól néz ki!
Ha a körömlakk és a cípő színe bogyós lenne, akkor nagyon tetszene:-) Így csak 8/10 :-P
@mici˙: Hízott, én mindig is mondtam, hogy hajlamios rá, nézzétek meg milyen a Closerben. Nem csonti.

Egyébként mivel nem kedvelem, lehet nem vagyok elfogulatlan, de nekem egyáltalán nem tetszik itt. Mint mindig, állati mű, és merev.
Nálam ő Keira Knightely kategória.
Nekem nem tetszik. A lábai mondjuk szépek.
@Scala: mihez képest hízott? Tök vékony! szerintem csinos csaj, bár én se szeretem.
@Virgogirl: mondjuk 2008 Cannes, akkor a feje totál le volt zsírégetve, de olyan öregebbnek is tűnik a bőre...

Nem disznó, de a feje egyértelműen kerekebb. Nem is ez a legnagyobb baj, hanem, hogy már semmi varázsa!
Számomra eddig se volt sok, de egyre rosszabb, ahogy látom.
@Scala: annyira irigylem azt az ééééles szemedet :-) Direkt megnéztem a régi képeket, de semmi különbséget nem látok, maximum a frizurája más
@Virgogirl: A Closer filmet is nézd meg a kedvemért! ;-)
Ráadásul jó is. :-)))

Nem vitázom natikáról, már lezajlott ez Strange-nél tavaly.
És nem én vetettem fel először itt, hogy kerek(ebb) a feje. ;-)
@Scala: kikerekedett, mint a kölyökgólya :-D
Itt sokkal helyesebb pl.
indafoto.hu/virgogirl/image/947275-d07e1c41/44427

és@Virgogirl: ne ironizálj!
Sztem egy időben egyáltalán nem volt vékony, sőt egy csomót műtötték is az arcát, de ezt nem hittétek el, szóval nem kezdem újra.
Pedig a Glamourban is volt egy összahasonlító cikk, 2006. szept. vagy aug. Annyira emlékszem, csak sajna már nincs meg.

Én lezárom, mert nincs értelme. :-)))
@Scala: na, megnéztem megint, és - hajhaj - igazad van. A műtétet meg elhiszem, csak nem szeretem elismerni... sokszor olyan kiábrándító, hogy egy alapvetően szép nőn miért kell ezt-azt megfaragni.
@Scala: @Virgogirl: én vetettem fel, hogy most egész hörcsögpofi lett (és a kép szerint ez így is van, persze önmagához képest) de furcsa, hogy csak az arca kerek, az alakjával szerintem semmi, az égvilágon semmi gond.
ezért is írtam, hogy nyaktól bokáig 10es
@Virgogirl: Húha. :-)))
Melyik 'korszakot' nézted?
Kerekebb volt a feje még 1998-2000 körül, az arccsontjával is csináltak valamit sztem.
De Vick. Bekhamnek is.
Hozzáteszem nem sikerültek rosszul a műtétetek, úgy tűnik az ovális arc arisztokratikusabb...
@Scala: a képet, amit belinkeltél

Az arccsont-korrekciónál nem marad heg? Meg a kerekedés nem az alatta lévő "husitól" függ?
@Virgogirl: Csak azalapján is beláttad? Óóóó, bébi ez fantasztikus a tavalyiakhoz képest!!! :-D

Arccsont, sztem nem marad heg, összetörik, és lehet a fül mögött mennek be, úgy képzelem, de ebben nem vagyok otthon. :-)))
Kerekedés: absz. a husitól függ!!! :-)
nekem tetszik.a cipőt leszámítva.lehettett volna piros v. fekete lakk.


süti beállítások módosítása