Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Madonna és Zorró

2009.09.16. 11:00 - Virgogirl

Címkék: fotó divat vicces érdekesség marc jacobs divatbemutató

... vagy nagyon bátran azt is írhatnám, hogy "a múlt és a jövő". Madonna és Lady Gaga Marc Jacobs New York-i divatbemutatóján.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr101385863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát ezzel én is így vagyok..
Madonna mennyivel jobban néz ki ötvenévesen... mint az a senki-huszonévesen. Ha ez a jövő, elkeserítő
Hát, én nem tudom melyik rosszabb...
@ddevil: :-DDD
Ilyen szemhéjtust, mint a PopKirálynőé, aki tudna húzni a szemhéjamra, írjon.
Amúgy eddig akiket Madge felkarolt mind mentek egy időre a süllyesztőbe, lásd Britney összeomlás korszaka. Boszorkány az a nő.
@Scala: próbáltad már a tusvonalat? Nem bonyolult ám. Nekem zselés tusom van a MAC-től és vékony, ferde ecsettel teszem fel. Nagyon egyszerű.
De vannak a filces végűek is, azt mondják, az még egyszerűbb.
@ddevil: szerintem egyszerűbb, nekem filces van. :-)
@janettaylor: @Scala: amúgy tényleg nem bonyolult, azt kell tudni, h kinek mi áll jól, merrefelé nyúljon, meddig, hol legyen vastagabb stb. A nagyon vastag tusvonalhoz pl. már kell a műszempilla, mert hülyén néz ki, ha nem látszik. Kell venni egy egyszerűbb tust és próbálkozni.
Hajrá Scala! :)
@ddevil: Köszi... Beszámolok, ha volt előrelépés az ügyben. :-)
nekem sima filces van és könnyen tudok vele bánni,szerencsére,de szemezek a MAC féle zseléssel:D

@Scala:
próbáld ki,h először fekete szemceruzával húzod meg a vonalat és arra rakod rá a tust,egyrészt nem kenődik olyan könnyen,másrészt a ceruza vonalát talán neked is könnyebb követni,egyik barátnőmnek működött ez a módszer
@ddevil: @neomatsek: @janettaylor: Voltunk moziban, ezúttal a férjemmel néztem meg a Becstelen brigantikat... beugrottam a Dougleasbe, ahol egy új japán márkát promotáló csak mutattameg az ő terméküket, kérem szépen filces és feltölthető! És nagy-onagyon tartós& nem kenődik el, még itt van a csík a kezemen. Sajna nem emlékszem a márkanévre, de elég meggyőző volt, lehet olyat veszek...
Csak az ára húzós... 10 800,- Gyakorolni lehet mással kéne... Vélemények?
Mi ez a zselés MAC termék?
@Scala:
a MAC Fluidline egy zselés szemtus,amit ecsettel kell felvinni,elég tartós,de elsőre nem biztos,h könnyű vele bánni,hasonló termék a Bobbi Brown Gel Eyeliner
amúgy nem feltétlenül kell a folyamathoz ferde ecsetet használni,mert lehet egyenessel vagy lekerekítettel is,a lényeg,h neked kézre álljon és az ecsettel vékony vonalat tudj húzni

MAC:
whimsicalwonderland.files.wordpress.com/2009/01/mac_fluidline_blacktrack.jpg

MAC Penultimate (ez filces verzió:
www.nitrolicious.com/blog/wp-content/uploads/2008/12/mac-chill-liner.jpg

Bobbi Brown:
4.bp.blogspot.com/_ZbllLiT6hFM/SkUmYt9ClPI/AAAAAAAAAto/ObtoQBxWkv4/s400/bobbi+gel+liner.jpg

Itt pedig találsz egy videót,amin bemutatják a használatát:
www.maccosmetics.com/product/spp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT151&PRODUCT_ID=898
@Scala: a MAC fluidline olyan 4-5eFt környékén lehet, de ha nincs hozzá ecseted, akkor az is lesz még annyi.
Vagy ami még szintén nagyon tartós, az a száraztus, az Ó utcai sminkboltban kapható többféle. Tök szilárd, vizes ecsettel lehet felvinni.
De szerintem kezdj valami olcsóbb filcessel.
Ja, és annyit még mondhatok, h ha egy kicsit is fedett v. logó a szemhéjad, akkor a legtartósabb cucc is felragad egy idő után. Én nem tudom, h DitavTeese hogy csinálja....
Ha japán, akkor pedig Shiseido, nekik van utántölthető tusuk.
@Scala: Lorealnak van a vízálló szemhéjtusa, tutira egész nap fennmarad, kb. 3500 Ft. Nagyon ajánlom, én már 10 éve használom ezt a márkát.
@ddevil:
ez így nem teljesen igaz,nekem is picit fedett szemhéjam van és régebben tényleg voltak gondjaim,de mióta primert használok semmi probléma nincs,itthon a MAC-nél van szemhéj primer,de egy paint pot is megteszi a bőröd színeben vagy Bobbi Brown-nak is van,állítólag az is jó
én két amcsi márkát használok most az egyik a Too Faced Shadow Insurance a másik meg az Urban Decay Primer Potion,de mind ugyanazon elven működik,felkensz egy picit a szemhéjad teljes részére,sőt még a szemed alá is rakhatsz,ha ott is ki akarod pingálni magad,vársz egy picit és utána normál módon kisminkeled magad,bomba biztosan tart:D
a száraztus nem rossz,de mivel vizes ecsettel viszed fel,így könnyen elkenődik,ha picit izzadsz vagy mondjuk esős az idő,így szerintem az olyanokhoz érdemes venni a Clarins vízálló cuccát,amivel tartósabbá lehet tenni a tust
egyik rondább, mint a másik... plusz nagyobb az imidzs, mint a tehetség, sztem mindkét esetben.
@neomatsek: én is saját tapasztalatot mondok matsek :). Nekem picit fedett a szemhéjam, és pár óra után bizony felkenődik, ill. a mélyítővonal környékén ott lesz a tus nyoma.
Sajnos még külföldi Sephorákban sem találtam Urban Decay-t, pedig be akartam szerezni, sok jót hallottam róla, most az Artdeco szemhéjalapozóját használom. A paintpot is jó tényleg, abból tervezem is már régóta, h veszek valami természetes színűt, csak sötétem van.
Ez a Lady G késsz:-S Madonnának jó a kabátja meg a rucija:-)
@ddevil:

www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?q=urban+decay#parentID=-1&pge=0&pgeSize=-1&sort=-1

innen tudsz rendelni urban decay termékeket,csak mivel belföldön nem futár,hanem a magyar posta szállítja így elég rizikós megoldás,én a múltkor rendeltem és az első csomagot meg sem kaptam,a posta pedig nem találta,szal valaki szépen lenyúlta,reklamáltam,és ingyen elküldtél még1szer a rendelést,ezt mát megkaptam,de a doboz úgy nézett ki,mint amit a kutya szájából húztak ki

szerintem a Too Faced Shadow Insurance legalább olyan jó,mind az UDPP,és sokkal jobb a csomagolása,nem kell vele annyit szöszölni,és ezt lehet rendelni amcsiból,amazon.com-ról,belföldön általában futár szállítja,így kisebb annak az esélye,h eltűnik

nekem eddig nem volt vele gondom,igaz picit drága,meg kicsit keresni kell,amíg az ember talál olyan boltot,ami szállít európába,és akkor éri meg,ha az ember többet rendel:D

azért mondtam,h nem teljesen igaz a dolog,mert nekem mióta ezeket a termékeket használom nem volt gondom,pedig nem bírom a meleget,izzadok,és még úgy sem kenődött el;)
@neomatsek: Szia! Nagyon köszönöm a többiek nevében is a tanácsokat a tussal kapcsolatban, a video pedig pompás!
Én filceset használok és@Scala: -nak én is ezt ajánlom kezdésnek, nem olyan macerás rajzolni vele, mint az ecsettel festeni.
@Maria Magdalena:
nincs mit,örülök,h tudtam picit segíteni;)
Madonna jól néz ki. Lady Gaga meg olyan nagyon kepesztve akar különleges lenni, hogy az már szánalmas. Nem ismerem, sokak szerint tehetséges. Kár érte, hogy így megbélyegzi magát ezzel a kimódolt stílussal.
A tus nekem is tetszik, de vonalzó mellett sem tudok egyenes vonalat húzni, a szememre valószínűleg csak monoklit tudnék fáradságos munkával szerkeszteni, ezért csak bámulom azokat, aki ilyen ügyesek. A videón látható pasit is is küldik, ha MAC-től rendelek? :)
@PepitaDomino:
egyrészt sajnos a MAC-től nem lehet rendelni,csak amcsiba szállítanak,de még ha lehetne szerintem akkor sem küldenék el neked a sminkest a tus mellé,valahogy nem lenne kifizetődő számukra:D:D:D
@neomatsek: persze, hogy tudtál jó ötletekkel segíteni, mégegyszer köszi.Profinak tűnsz a sminkelés terén. Ha van valami kérdésem a make-up-al kapcs, fordulok hozzád bizalommal!;-) Engem most az őszi téli érdekel, de úgy látom, "minden" trend lesz.-)
@Maria Magdalena: A filceset kértem Douglasban, de tképpen máshogyan nézett ki, mint amire számítottam, elég sok variációt lehet azzal, amit mutattak: teljesen vékony vonaltól a brutálig. De valahogy nekem ezt az eszközt nem filcnek hívják, hanem tsnak, amivel a fekete fehér tusrajzokat csinálják a képzősművészek, építészek... :-))) A fejemben másra számítottam.
Azt mondta a csaj, hogy ki kell húzni oldalra a szemhéjat, úgy stabliabb. Nem meggyötörni persze, de akkor lehet egyenes vonalat húzni.

Nekem a szemceruzás vonal sem megy elég jól, és mivel az merevebb is, szóval nem húzom majd alá, inkább gyakrolok a tussal. Nagyon szép szemet lehet vele csinálni bárkinak, a vörös szőnyegen is több, mint gyakori + Angelina Jolie csak azzal nyomja mostanában. Igaza van. :-)
@Maria Magdalena: amivel - trend szintjén - nem lehet mellé nyúlni szerintem idén, az a füstös szem és a natúr ajak. :-)

@Scala: a szemhéj kihúzása oldalra szempillafestétnél is jól jön
@Maria Magdalena:
profi azért nem vagyok,csak próbálkozok:D

én őszintén szólva nem szoktam foglalkozni a trendekkel,mert nem biztos,h ami a nagyok szerint jó,az nekem is jól áll,szal én azt az elvet vallom,h úgy sminkelek,h jól érezzem magam és az alkalomnak is megfelelő legyen és kész:D

a füstös meg tényleg olyan,h sosem megy ki a divatból és nem csak feketével lehet megcsinálni,hanem bármilyen színnel,és a natúr ajak is örök kedvenc

én most a zöldekre vagyok rákattanva,meg is kaparintottam a MAC új quadját,amibe 3 szép zöld és egy világos szín van,múltkor azzal sminkeltem és párom rögtön meg is jegyezte,h de csini vagy:D:D:D
@neomatsek: Sejtettem, hogy ez lehet a helyzet... :)
@neomatsek: natúr ajkakkal és a trend nem követéssel tökéletes egyetértés! :-)
@neomatsek: Kancho az a japán márka, amit néztem most kezdik bevezetni sztem.
Nagyon köszi a tippeket, ebben a szemhéjdologban még el kell mélyülnöm, mármint a kommentekben, mert fogalmam sincs mi az a mélyítővonal... :-D

A l'Oréal olcsóbb lényegesen, már régen nem volt olyan sminkem... Csak az a baj, h. nem szeretem a márkát... :-D MAChoz nincs ecsetem, majd teszek egy kört DM-ben és Douglasnél is. :-)
Ez a Kancho amit mutatott a csajszi nem kenődik el, az látszott. Most ülök a hegyen (európai mércével csak domb) a Dunakanyarban, szóval nem tudok előrelépni az ügyben. :-)
@Scala:
nem hallottam még erről a márkáról,majd megnézem magamnak,de nem mostanában,mert megígértem páromnak,h most nem költök sminkre,szal még csak be sem megyek a parfümériákba és hasonlókba:D:D:D

szerintem inkább próbálkozz douglas féle ecsettel,picit biztos drágább,mint a DM-es,de ha az ember gondját viseli az ecseteinek,akkor sokáig kitartanak,ha kell szívesen elmondom,h hogyan tisztítsd,mire figyel;)
@neomatsek: hehe, a végén tényleg bezárok mindent, mert már nem lesz rám szükség ;-)

@Scala: ecsetet érdemes pl. az Ó utcai (???) sminkesboltban venni. Én a netről rendeltem az enyémet, de az nem egy ecset, hanem készlet, nagyon jó minőség, de nem márkás. És ahhoz, hogy megtanuljam, begyakoroljam és kitapasztaljam a mozdulatokat, tökéltes.
@Virgogirl: meg lehet tudni, hogy honnan rendelted az ecsetkészletedet?:-)
@neomatsek: najazér'

@SweetCandy: valami viszonylag ismeretlen hong kong-i cégtől, 15 000 Ft volt a 42 vagy 43 darab ecset
@Virgogirl: köszi, szerintem én is körülnézek a neten
ó.lady gaga. ha vkinek olyan jó hangja van mint neked,akkor az öltözködjön a hangjához méltóan!!!!! sőt neked még pénzed is van rá!!!! szal hajrá!!!!!
Nem tudom ti,hogy vagytok vele,de én kifejezetten utálom Lady Gagát..Mind a viselkedését,az öltözködéséről nem is merek szót ejetni...egyszerűen undorító ez a nő


süti beállítások módosítása