Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Lady Gaga vérfoltos fellépőruhája

2009.09.14. 10:07 - Virgogirl

A tegnap tartott Video Music Awards gáláján lépett színpadra Lady Gaga ebben a vérfoltos ruhában. Művészi? Megbotránkoztató? Vagy csak azt kapta fellépés előtt valakitől, amit tényleg érdemelt? Az összeállításnak biztosan volt valami "üzenete", sajnos még nem jöttem rá, hogy mi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr201380608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bármi is az oka, szépnek nem mondanám...
Vagy csak leöntötte magát Bloody Maryvel:)
Esetleg menstruál:D
@koimbra: a második eset nekem is eszembe jutott, na de a hasán???
@Virgogirl: szétkente
ki tudja milyen perverziói vannak ennek?
egyébként a pokerface száma jó, de a klip az nem
Nem értem én ezt a csajt. Szerintem két stílistja van és az egyik altert akar belőle, a másik meg retródiszkós bébit. Egyszerűen nem áll össze nekem a masszívan kilencvenesévek-műanyagdiszkószagú Poker Face, a fém alkatrészek, ez a drámai vérplecsni, meg úgy az egész. Szerintem neki se...
szerintem ez a nő már rég nem tudja,h hol a határ,minden áron ki akar tűnni,először a melleit kezdte mutogatni,aztán a fejét rejtegette,utána kitalálta,h neki pénisze van,most meg ez....legközelebb mi lesz,ő is csirke meg denevér fejeket fog leharapdálni?
Szánalmas...

és annyira ronda, mint Barbara Streisand
az öregedés egyik biztos jele, hogy már nem ismerem ezeket az új csajokat (és hogy vannak sztárok, akik 92-ben születtek, és már felnőttek, borzasztó :). az ő nevét igen, de a zenéjét nem, és nem tudom felmérni, hogy mekkora sztár. ha kamasz lennék szeretném? :)
de tény, hogy csúnyácska és formátlan. ezt nem fedi a polgárpukkasztás sem.
én már rég nem vagyok kamasz,de nagyon szeretem a zenéjét :)
ha jól tudom ez a vérfoltos szereplés a paparazzi című számhoz kapcsolódik,aminek a videoklippje is elég gyilkolászós....
én akkor is bírtam mikor még nem robbant be itthonra és nem volt róla szó minden blogon,amit látogatok...jó hangja van,jó a zenéje,de úgy látszik ez kell most,hogy ennyire sokkoló legyen,hogy mindenki róla beszéljen(amit el is ér....mint régen Madonna...)
@theba: nekem sincs bajom a zenéjével, sőt, szerintem van annyira jó hangja, hogy teljesen feleslegesen feltűnősködik
@Virgogirl: igen, hát, az biztos, hogy nem egy szépség. De legalább a hangja jó. Persze, néha jó dolog újításokkal próbálkozni, de ez nem a legnyerőbb szerintem, és ahogy látom nektek sem nagyon jött be.
@Scala: Nana, Barbara Streisandot csak nem bántani :) pláne nem egy ilyen sértéssel; LG csak álmodik arról a tehetségről, ami neki van.
Amúgy teljesen igazad van Scala, szánalmas
@Scala: szegeny Barbarat ne bants...legalabb bevalalja h ilyen ...sztem nagyon jo fej no!
@FuNtiK: Ez igaz, de nála is volt egy dívás korszak. Azt nem tudom elfelejteni. :-D
@Ms Groutesque: Hello,
Örülök. Nem az első alkalom. :-)))

Egyébként az Őrség-Hetés-Muravidék népsűrűsége után megrázó a honi főváros.Tegnap kiabáltam is a postán, mert a meghatalmazás, az náluk nem az, ami... Nevetséges ez a sz*ozás a semmin, a lényeg meg sehol. :-(
én imádom a stílusát
szerintem meg csunya meg nem is ál jol neki amit csinnál a hangja jol énekel csak nem eben a stilusban tulllll rá tesz
jaja
bohoc amugy őőőőőőőőőő férfi mert azt irták hogy ő az igaz a hir?
@quartz: mit nem stilus hanem bolond minden formában bolond


süti beállítások módosítása