Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Audrey Tautou

2009.09.10. 12:23 - Virgogirl

Kedves, bájos, mégsem tudom annyira kedvelni... Ennek ellenére fantasztikusan csinos és elegáns. Természetesen talpig Chanelben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr601372810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én szeretem :-), nekem a haja furi egy kicsit és a szerelése is talán kicsit öregíti. Azt hiszem jobban tetszett, amikor hosszabb haja volt, meg amúgy is ő ennél sokkal virgoncabb és fiatalosabb, szerintem.

Viszont tényleg nagyon csinos.
Valami nagyon eltűnt, kiégett belőle. A haja sem jó. Az alakja, ruhája viszont tetszik.
Nem tetszik. Nem olyan cuki már, mint régen. A haja.. azt nem értem. Valahogy az arca sem olyan bájos. A lábai fantasztikusak, a ruha nekem valahogy lóg rajta, talán a derék rész hiánya...
ezzel a csajjal engem a világból ki lehet kergetni. a ruha gyönyörű, az egész nagyon francia, de totú nekem nem tud tetszeni (régebben se tudott). az első képen ráadásul nagy a feje a kicsike testéhez képest.
kicsit félrecsúszott a paróka
@Virgogirl: gondoltam gondoltam :). de csak én látom így? akkor az elfogultságom ráült a szememre :)
@gyurmalány: én nem látom, de lehetséges, pl amiatt, hogy nem túl jó szögből fotózták
@gyurmalány: végre valaki, aki nem csöpög el tőle:D Persze nem bánom, ha másnak tetszik, de személy szerint nekem iszonyat ellenszenves és megjátszós.
Itt szerintem borzalmas, húsz évet öregedett, a mink sz*r, a haj miatt pereljen.

Szegényke nincs túl nagy formában az utóbbi évben, legalábbis nem ez az első kép, amin nem tetszik, pedig én kedvelem a hölgyet... A Chanel filmet még mindig nem láttam viszont. :-)
Jaa, és nekem a szerkója sem tetszik, pláne hog yutálom az ilyen szandálokat.
Az Amélie.ban nagyon tetszett, de olyan furán öregszik, kissé karikatúra arca lett, minden vonása külön életet él. A ruhája viszont nagyon csini, és különös, de jól mutat az ezüst/szürke ruhával az arany öv, -karkötő.
,,Kedves, bájos, mégsem tudom annyira kedvelni... " ezzel tökéletesen egyetértek, én is így érzem.
nem jó,h. rövid a haja, pár évvel sokkal fiatalosabb, szebb volt.
a Chanel filmet még én sem láttam.
a ruhája viszont jó, a stílusa rendben van abszolút.
valahogy ez a szerelés nem a legjobb,már mint így összhatásában,a haja és a smink nem jó,nagyon nem:S
A ruha csodás, de nem igazán tudja viselni szerintem, mintha lógna rajta, akár egy ragyogó, de kissé nagy kombiné.
Színésznőként én sem kedvelem túlságosan, kissé bárgyúnak tűnik az arckifejezése.
Aki nem látta a filmet: Moziünnep jövő csütörtöktől vasárnapig :)
@Purell: Hát ja, tényleg úgy néz ki, mintha egy fészek lenne a haja helyett. Nekem nagyon nem tetszik, a ruhához pedig nagyon nincs alakja.
@gyurmalány: teljesen egyetértek.......
tele van a gatyám ezzel a nővel!!!!!!!
hogy rakhatták már be a chanel reklámba is??????
viszont annyit mondok,h karl langerfeld se normális!!!!!!
berakni lily allent(duci-mucit)----aki még öltözködni se tud-------- meg ezt a nőt,akinek a frizurája egy iszonyat....
Én sokkal de sokkal szebb hölgyet tudnék itt elképzelni.


süti beállítások módosítása