Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Kim "C.C.Catch" Catrall

2009.09.09. 22:51 - Virgogirl

Tudom, hogy volt már egy bejegyzés ma a SATC-ről, de amikor megláttam ezt a képet az europopos hajú Samantháról, tényleg érdekelni kezdett a film sztorija...

Egy kis aláfestő zene.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr731372115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ööö,ez rendesen letaglózott,ezek után kíváncsi vagyok,h a filmben samanthának mihez kell egy ilyen ruci:D

azért a zöld gatyás csávó se semmi az ütközésig felrántott zoknival:D
A csavo a hatterben nagyon komolyan nez ki!!!! Az eddigi kepeket latva, Samanthan mar meg sem lepodom!
Istenem, lesz "How we started?" rész a filmben ?! :)
Carrie-t már láttam egy hasonlóan '80-as évek stílusát idéző göncben, nagyon göndör hajjal.
Ez a kép nagyon ütős :)
@Brüsszeli csipke: A "How we started" szerintem is jó ötlet! Emiatt én is megnézem:)
Kész! Qrva jó! Hozzáteszem ezt kiszívárogtatni az igazi marketing. :-)
@janettaylor: állítólag hatalmas hisztéria van New Yorkban.

Egyébként nem bírtam megállni, és elkezdtem nézni a filmet... megint. És sírok...megint.
@janettaylor: na ott azért nem tartunk. Legalábbis nem ezzel a filmmel.
@Virgogirl: Hehe! Én akkor 1* moziban és 2* más közegben... :-) Unatkoztam is...

Azóta mondjuk nem hiányzik. LOL!
@Virgogirl: a filmen sírsz?
engem nem hatott meg, akárhányszor néz(t)em... :S
jaaaj ne legyen visszaemlékezős rész! az rettenetes amikor negyvenes-ötveneseket sminkelnek húszévesre, még soha nem sikerült jól :(
a sorozatnak hatalmas rajongója voltam, ez egészet (értsd: az tényleg minden részt :) vagy ötször láttam.
a filmen viszont nagyon ki voltam akadva, egy hétig dödögtem róla mindenhol, hogy "hogytehettétekezt???"
ezzel együtt becsületből lehet, hogy megnézem a másodikat, szigorúan ingyen.
@gallianori: aha, meg sajnálom magam közben

@gyurmalány: tényleg szörnyű, majd megcsinálják számítógéppel. A sztori szempontjából viszont számomra az lenne az egyetlen élvezhető megoldás.
most látom csak (és most már a korábbi képen is látom) hogy valami történt samantha legendásan jó lábaival.
mondjuk ez a gatyesz biztosan nem segít, de akkor is.
@gyurmalány: Igen, én sem szeretem ha húsznak akarják őket a visszaemlékezés kedvéért láttatni.
Samantha lábai már tavaly sem voltak szépek, sőt...

A sorozatot meg kéne szereznem, csak egy-egy részt láttam, a mozit dvd-ről valamikor éjjel. Nem rossz.

Írtátok az előző képhez a hatalmas reklámhadjáratot: egyetértek. Én ezért nem néztem meg moziban a filmet, idegesített, hogy ennyi forgatási anyag kikerült... Most beindult újra...
Ám ez a kép jópofa... :-)
@Scala: a sorozat sokkal jobb és főleg eredetibb, érdemes végignézni. bár fogalmam sincs,h. hány évada lehet.

Samantha durva! csak nem fókuszálnak ilyen extrémen erre a 80-as évek divathullámára, úgyh. gyanítom én is,h. visszaemlékezős rész lesz...na azt könnyű rosszra csinálni :S
www.imdb.com/title/tt1261945/mediaindex
Nézzetek csak szét emitt, van még ennél is keményebb :)


süti beállítások módosítása