Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Hatalmas bukta: Jessica Simpson a kifutón

2009.09.07. 16:18 - Virgogirl

Címkék: divat híresség divatbemutató agyrém

Mindig nagy bátorság kell ahhoz, ha valaki nem modellen szeretné bemutatni egy-egy kreációját - az esetek nagy részében rosszul sül el a dolog (kivéve a jótékonysági bemutatókat, de az egy kicsit más téma). Jessica Simpson és Ozlem Suer párizsi közreműködése sem kivétel, pedig biztosan azért lépett kifutóra az énekesnő, hogy "emelje az esemény fényét" (ez nem olyan kelet-európai szokás?). Rosszul áll neki a ruha, borzalmas a kivágás, rettenetes Jessica frizurája, iszonyú csúnya a bőre, a kifejezéstelen arckifejezéstől pedig úgy néz ki, mint egy elhasznált guminő. Maradjon inkább az énekelgetésnél...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr681366125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jajj, ez tényleg nagyon gáz.
Valóban olyan kelet-európaias, főleg az, hogy nem is ilyen harmadrangú énekesnővel próbálják emelni az est fényét.
És nee, Jessica az éneklést is hagyja abba, légyszi! :)
hülyeséget írtam: a "nem is" az nem akart ott lenni! :)
ajajj,ez nem jó!amúgy sem a kedvencem jessica,de ez nagyon mellé ment!
elég sok divat-balesete volt már és nem is a stílus nagyasszonya,szóval az is fura ötlet volt,hogy pont rá esett a választás.
egy kis mosoly lehet javított volna valamennyit,de látszik mennyire komolyan veszi magát és ettől még rosszabb az egész...
szegény, a ruhában nagyon kövérnek látszik, a haja le van nőve, 40 évesnek néz ki, sőt. ez nagyon nem jött össze..
jaj, de femme fatale-ra akarta venni...
ráadásul a megereszkedett mellét nem kellene így kipakolni.
az is szép bukta volt,amikor a testőre meg akarta védeni a fotósok elől és előállt a nagy ötlettel,h egy esernyőt tart elő,a gond csak az volt,h az esernyő átlátszó volt:D:D:D
@neomatsek: Nincs erről fotó valahol ? :)
@Virgogirl: Nem vagy vele egyedül :) Most hívtam ide a páromat, ő is hasonló állapotban van már
Hát igen, szerintem Ö sem gondolta, hogy ennyire közelről fogják fényképezni :))))
@HeStyle: Egyetértek!Az éneklést(már ha ezt lehet annak nevezni) is hagyja abba!!!
én egy kicsit sajnálom, bár egyáltalán nem vagyok a rajongója. csak olyan rossz arra gondolni, hogy idővel elhasználódunk mindannyian, meg félelmetes, hogy kb. velem egykorú, akárcsak a Britney Spears - és ha látok róluk valahol egy képet, arra gondolok, hogy mennyire megöregedtek, de ez csak azért zavar, mert akkor valószínűleg én is és rögtön depressziós leszek :P
de fordítva teljesen oké, ha látok egy 40est, aki 20nak néz ki, az jó.
@nyuszisz: Britney-vel nincs gond szerintem. Dögös még mindig!
@nyuszisz: Velem is kb egykorúak, és én szerintem fiatalabbnak nézek ki (most nem...), annak ellenére, hogy nem pattog körülöttem se sztájliszt, se sminkes, se fodrász (neki meg ugye a legjobb barátja Ken Paves - ha jól emlékszem)
@Virgogirl: még szerencsére én is úgy érzem, hogy fiatalabbnak nézek ki, nem értem én sem JS-szel mi történt.
nekem a múltkor elkérték a személyimet a boltban,mert venni akartam két sört és a pénztáros nem hitte el,h elmúltam már 18,jót nevettem rajtam,mert már 25 vagyok:D


süti beállítások módosítása