Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Leighton Meester

2009.08.13. 14:37 - Virgogirl

Leighton Meester igazi üdvöske, a Gossip Girl - Pletykafészek címen fut hazánkban - című sorozat egyik főszereplője már most stílusikonnak van kikiáltva. Szerintem csak szimplán idegesítő. Egy filmbemutatón viselte ezt a Christopher Kane robbantás-mintákkal díszített, érdekesen kivágott ruhát. Szerintem túlzás, mintaügyileg, kivágásügyileg, arcberendezésügyileg egyaránt... A fülbevalója jó. A cipője és a táskája is. De összességében... nem az esetem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr11307137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem tetszik a ruha,viszont a fülbevaló nem:)
Ruha, táska és cipő rendben van.

Blairként engem is idegesít...sőt talán ő az aki irritál a sorozatban. :-)
Engem egy naplementés égre emlékeztet a ruha mintája. És valóban a kiegészítők klappolnak a leginkább.
szerintem inkább felhős,naplementés,mint robbantásos,de tök mind1,mert ronda:D

a táskát meg a fülbevalót viszont elfogadnám;)
nagyon nem tetszik a ruhája,olyan,mint egy sportmelltartó és egy koktélruha szerencsétlen keresztezése,csúnya mintával.a cipője szép,de a fülbevalója sem passzol sehova.
nem nézem a sorozatot,szóval előítélet nélkül: szerintem nem valami szép lány-túl átlagos feje van,a haja pedig borzasztó:kócos és seszínű.
@theba: a sorozatben közel sem ilyen a haja. :-) Ott sötétebb barna és mindig illik a "jókislányos" imázsához. :-)
Rég láttam ennyire ocsmány ruhát.
A sorozatot nem ismerem, tök átlag a csaj, és a haja tényleg béna.
szerintem ez a lány kifejezetten szép :). bár nem tudom ki ő, nem ismerem a sorozatot. a ruha viszont szörnyen ízléstelen. és mindent mintha véletlenszerűen választott volna hozzá.
én birom a csajt..és imádom ezt a ruhát
hat stylist elcseszte az izlest...tuti rossz napja volt!de mint Leighton en szeretem,sztem nagyon jo eljatsza kis sznob szuzk....t(elnezest kerek)o sztem a legjobb alakitast nyujtja ebben a sorozatban!!!hat meg fiatal,szal probalkoznak kihozni belole az ikont es h mindig szerepeljen a celebek topjan!sztem sok meglepetest fog okozni a kis csaj a szineszetben!meglatjatok!ruha borzaszto...tobbi elmegy,de nem a legjobb valasztas az teny!
@neomatsek: @Herceglány: igen, első pillantásra lehet, hogy felhős naplementés, de valójában Christopher Kane elhíresült atomrobbantásos kollekciójának a része, ezért egy a tematika szerintem
óó, nekem tetszettek ezek a bizonyos ruhák, de itt sok. a minta jó lenne, de nem kéne hozzá ez a kivágás is.
a Gossip Girl-ben viszont szeretem a karakter stílusát.
@Herceglány: de jó, hogy nem csak nekem ugrott be a naplemente, már kezdtem magam bután érezni :)
@theba: totál egyetértek veled!!
@Brüsszeli csipke: Ugye?:)
@Virgogirl: Én kicsit szívesebben képzelek egy ruhára egy felhős,naplementés eget,mint egy atomrobbanást :P
Teljes egyetértés a blog gazdájával! :-)
kedvelem Leightont, de ez a kollekció (a céljától eltekintve) ahogy van, gyenge.. ez a fekete szegély és az összes kivágás, fujj..
Blairként viselt ruháiért viszont oda vagyok meg vissza :)


süti beállítások módosítása