Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Az igazság Madonnáról

2009.07.31. 13:54 - Virgogirl

Címkék: érdekesség elmélkedés híresség

Az elmúlt napokban bejárta az internetet egy Madonnáról készült fotó, melyen az énekesnő karjai rémisztően túledzettek, iszonyú izmosak és eresek. Nem fogok kirakni a képet, aki kíváncsi rá, az könnyedén megtalálhatja - meg szerintem úgysincs olyan ember a világon, aki még nem látta.

A fotón lehet szörnyülködni meg undorkodni, meg jéééézusomozni - egyetlen egyszer én is megtettem, ám utána már az kezdett el érdekelni, mi is történhetett Madonnával és az ő karjaival. Megmozgattam a szálakat, mint a háló közepén ülő Pókasszony...

Egyesek szerint a képet digitálisan manipulálták (egyszerűbben fogalmazva: photoshop), és csak úgy oda van retusálva a kar Madonna teste mellé. Ezt mondta egyébként az énekesnő szóvivője is, aki persze teljesen fel van háborodva az egészen. Alaposan megtekintettük a fotót egy hozzáértő ismerősömmel, és szerinte eredeti. Viszont (és ebben tuti van valami) valószínűleg egy kicsit felerősítették a hatást, színekkel, fényekkel, árnyékokkal, hogy minél erőteljesebben látszódjanak Madonna karján az erek, izmok, csontok. Kérdés lehet, hogy mennyire etikus ez - szerintem semennyire, mert Madonnáról mindenki tudja, hogy hülyére edzi magát, és ez a kép nem ennek a bizonyítására, hanem a szörnyülködés kiváltására készült.

Következő állomás egy "gyúrós" volt, azaz egy olyan valaki, aki immáron minimum 12 éve foglalkozik testépítéssel (hobbiszinten... de szedett szereket, így erről is tudott nyilatkozni). Szerinte Madonnának egyrészt alkatilag ilyen a teste - egyszerűen vannak olyanok, akiknek jobban kilátszódnak az erek, és egészében véve inasabbak. Az énekesnő nincs felpumpálva, viszont a diéta - makrobiotikus, szénhidrát-, zsír-, só- fűszerszegény - és az edzés miatt iszonyú alacsony lehet a testzsír-százaléka (10-12 körül vagy még kevesebb; egy normális alkatú nőnél ez 20-29%), azért is ennyire izmos. Plusz, valószínűleg a kép edzés után készült róla, amikor általában "be vannak durranva" az izmok, még akkor is erőteljesebben kirajzolódnak, ha nyújtott rendesen az ember (a hivatalos verzió szerint egy étteremből jött kifelé...)

Madonna edzésprogramja és a testmozgás iránti megszállottsága egyébként legendás: persze, nem tudunk pontos  adatokat, de ami ismert, hogy az énekesnő naponta négy órát edz, ennek egy része kardio, egy része súlyzós edzés, és nyújtani is szokott. Meg persze ott a jóga meg a pilates, aminek a hajlékonyságát köszönheti. A személyi edzője, Tracy Anderson (akiről többen állítják, hogy csaló, és rendszeresen átveri az ügyfeleit - egyébként Gwyneth Paltrow is az ő ügyfele) szerint Madonna elképesztően elkötelezett és mindent megtesz, hogy formában maradjon.

Két mondat Andersonról: nem csodálom, hogy Madonna szerződtette őt, ugyanis nagyon meggyőző a csaj! Végigcsináltam (végigszenvedtem inkább...) a dvd-n kiadott edzésprogramjait, amelyek nem kispiskótáknak valók! Igen, végig csendben van, igen, nem mondja el, hogy pontosan hány ismétlést kell csinálni és hogyan végezzük helyesen a gyakorlatot, de az egész edzés gyilkos! És ő ebből naponta ajánl 2 órát, mellette pedig egy 800-1000 kalóriás diétát ír elő az ügyfeleinek... csoda, hogy a megszállott Madonna imádja?

A harmadik oldal, amit vizsgáltam, a lelki-pszichológiai volt. Egy hozzáértő ismerősöm szerint Madonnának testképzavara van, azért nem tud leállni az edzéssel: egyszerűen képtelen elfogadni, hogy megöregedett (vagy legalábbis öregszik), hogy eljárt felette az idő - talán ezért is próbálkozik folyamatosan a fiatalabb pasiknál -, a diagnózis azonban (a Wikipedián találtam egy egészen jó leírást a BDD-ről) csak egy-két részletében illik Madonnára, ezért szerintem ez a betegség valami új válfaja lehet... Emellett pedig szerepet játszhat az állapotában az is, hogy folyamatosan reflektorfényben van. Szerintem ez megszállottság: egyszerűen, rá van kattanva a munkára, az edzésre, a szexre, az egészséges életmódra... Van ilyen. Madonna egész életében küzdött, harcolt, mindent a kezében akart tartani, mindent irányítani akart. Azzal pedig, hogy öregszik, pont a teste feletti irányítás csúszik ki a kezéből - az edzés, az önsanyargatás valószínűleg komoly örömérzettel jár nála (mint az anorexiásoknál).

Madonna (innen Budáról nézve) mindig, mindenben a lehető legjobb akart/akar lenni, és egyetlen percnyi lazsálást sem enged meg magának - hiszen hogy máshogy jutott volna el oda, ahol most van? Ő maga nyilatkozta, hogy "Madonnának lenni kemény munka, és nincs lehetőség a csalásra". A szépségápolásban is extrém napi rutint követ: 500 dolláros krémet használ tonnaszámra, speciális "kezeslábasban" alszik, meg persze kozmetikusok, sminkesek, plasztikai sebészek hada áll a rendelkezésére...  

Nem is tudom, mire jutottam végül: egyrészt, valahol, mélyen sajnálom egy kicsit Madonnát (ami azért ironikusan hangzik), mert nem azokat a dolgokat élvezi az életben, amelyeket én - persze, ettől még az ő élete is lehet tökéletes és boldog, minden lehetősége megvan rá. Másrészt, azért inkább ő álljon példaként a fiatalok előtt, mint a kábszeres, alkoholista, felpüffedt arcú illetők (vagy azok, akik azzal kerültek be a köztudatba, hogy széttárták a lábukat) - Madonnán legalább tökéletesen látszik az, hogy mi történik valakivel a túlzások következményeként! Végezetül, minden tiszteletem az övé, hogy még így is képes végigugrálni egy kétórás koncertet, és kétévente lerak valami újat az asztalra... mert lehet hogy a zenéje gagyi és limonádé és béna, de attól még meghatározta az elmúlt 20 évet.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr191279433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgo, kinőtted a blog-műfajt! : )
Vitatkozni sem nagyon lehet veled. Ráadásul nem bénán és közhelyesen fogalmazol.
ja és nem erőltetetten vicceskedősen.

Madonna meg engem jóformán hidegen hagy. Túl görcsös és ez előbb-utóbb megbosszulja magát. Nehéz dolog maximalistának lenni.
@gallianori: :-))) Egyébként én se ezen pörgök minden percben, csak időnként felmerül bennem egy-két gondolat. A görcsösséggel egyet értek, a megbosszuljával nem, legfeljebb elüti egy autó kocogás közben vagy valami ilyesmi.
De jó kis írás, gratula!
@Virgogirl: A szervi bajok szerintem pont ilyen erőlködésből fakadnak. De nem akarok tovább ezen lovagolni : )
én már inkább Meryl Streepet állítanám példaképnek a fiatalok elé, mint a szélsőségekre igencsak hajlamos Madonnát... Meryl is fiatalabbnak néz ki a koránál, de sokkal emberibb és ezerszer nőiesebb, mint Madonna. ráadásul ugyanúgy elérte a csúcsot a saját műfajában, mindenféle zsarnoki hajlam és visszataszÍtó erőlködés nélkül. a gyerekeit se neveli diktátori módszerekkel...://
@gallianori: nem vagyok orvos, de igazad lehet. Majd meglátjuk, bár szerintem a csaj legalább 90 évig él majd :-)

@Zeldushka: igen, igazad van, csak Merylre már azt is mondták, hogy elhanyagolt (szerintem nem az...); és a fokozatokat tekintve még mindig inkább Madonna, mint Amy Winehouse.
@Virgogirl: Nagyon jó kis poszt, de osztom Noori véleményét, hogy kinőtted a blogolást, a posztolást. :-)

Madonnához nem is fűznék hozzá többet. Hasonló dolgok játszodtak le bennem is amikor először megláttam. A photoshop bennem is felmerült, csak ahhoz túl jó munka lenne... Érdemes elolvasni az életrajzi könyvét...

Meryl egyáltalán nem elhanyagolt szerintem (se). :-D
Nagyon jó írás, mióta olvaslak számomra a legjobb! Gratula! :)
És az egésszel teljesen egyet értek.
Talán annyi, hogy példaképnek ezt a fajta végletet sem állítanám a fiatalok elé, semmiféle véglet nem vezet jóra. A túlzásba vitt sport, kemény edzés is megterhelő,egészségtelen a szervezetnek hosszú távon.
Szóval én azt vallom, éljen az arany középút. Mondjuk általában a végletek embere általában lelkileg nincs rendben, és kompenzál...ahogyan ezt te is írtad Madonnáról...
@janettaylor: huh, ez azt jelenti, hogy túl hosszú, vagy hogy hagyjam abban az egészet???
@Virgogirl: Neeeeem. Azt mondanám, hogy profi :-D túl profi, hogy csak a blogodon jelenjen meg... Remélem érted mire "bókolok" itten. :-)
inspector virgo :o) micsoda nyomozást indítottál!

alapos az írás (mint mindig), gratulálok hozzá
sorry, mici voltam az előbb
Le a kalappal, csajszi! jól összeraktad :)
@ddevil: @Elanor09: @ailin: köszönöm, köszönöm :-) nagyon jól esik.
Nagyon érdekes, hosszú és igen részletes cikk, tetszik, hogy több oldalról körüljártad. Én ugyan nem tudom melyik képről van szó konkrétan, de a google képtalálatok között (Madonna arm keresésre) több igen hasonló képet is kidobott, tehát sztem nem fotoshop, hiszen több kép is van, más helyszíneken és más ruhában.
Én is csak gratulálni tudok:-) Nagyon jó post lett:-))
Minden egyes mondattal egyetértek. ;-)
A cikken pedig ámulok és bámulok.
Sztem is az egyik legjobb itt.

Most újabb lendületet kaptam, hogy írjak valami jót a blogomra, anyag az lenne hozzá. :-)
Virgo! Most már kötelező írnod Bignek! Bébi! Hát nem veszed észre,hogy többre vagy méltó, mint hogy blogokon körmölj!!! Többrevagy méltó, és én segítek neked! Mert megérdemled ( L'oreal) XD

"az önsanyargatás valószínűleg komoly örömérzettel jár nála (mint az anorexiásoknál)."
Úgy érzem, mintha kicsit nekem szólt volna a cikk, bár lehet nagyképűen hangzik, de amit leírtál, az szóról szóra igaz, mind Madonnára, aki a példaképem 14 éves korom óta és halálomig ő marad, mind rám ( sajnos: maximalizmus, önsanyargatás, perfekcionizmus, anorexia)

Ja és az én karom edzés nélkül is hasonlóan néz ki, mint Madonnáé:-(
Sú, ez tényleg de jó kis írás volt... általában csak olvasok itt, nem kommentelek, de csak egyet tudok érteni az előttem szólókkal!
Ami Madonnát illeti, kb. 20 éve a kedvencem, de amit most csinál az már a "szánalmas" kategóriát súrolja nálam, sajnos... Bár csodálom, és vitathatatlanul a pop királynője, 50 évesen már nem annyira ildomos az, amit ő csinál...
Az izmai pedig... szerintem úgy 1990 környékén volt a tökéletes testalkata, se nem túl izmos, és még nőies, formás...
Egyébként nekem is pont ilyen eres az kezem (na jó ENNYIRE talán mégsem), sőt az alkarom is, pedig alig múltam 30, és sosem edzettem napi két órát... igaz, hogy van, aki ilyen alkat, és kész.

Még egyszer gratula, csípom ezt a blogot, és ez egy marhajó írás volt! : )
@redzsihemond: hi! akkor kb 13-14 évesen kezdted te is a Madonna rajongást. Nekem az első kazettám a Like a prayer volt, agyonhallgattam, de fullosan szanaszét egy nyár alatt! Na innen datálom a Madonna-mániámat.
Valóban a Blond Ambition Tour-on bomba formában volt, ez volt 90-ben.
Az eres kezeimre fentebb már utaltam, szval akkor ebben is...
Én viszont nem tartom "szánalmasnak", amit csinál, sokkal inkább a megszállott jelzőt használom, és Madonna a szívóssággával, a kitartásával, az összeszorított fogakkal való küzdéssel és a MEGSZÁLLOTTSÁG-ával jutott oda, ahol most van és ahonnan soha, senki nem tudja letaszítani.

@Virgogirl: Virgó!! Te meg olyan lázba hoztál ezzel a cikkeddel, hogy megszereztem Tracy Anderson 3 dvd-jét, elkezdtek futni naponta 30 km-t, napi 800-nál ( húúú de sokkal!!!!!) kevesebb a kcal bevitelem, és mától vitamininjekciózom magam! Az utóbbi term. vicc volt:-)
Ja és bele vagyok halva a Sticky and Sweet Tour-jába, már megnéztem a DVD-t, a youtube-ra feltett amatőr felvételeket Athen-től-Los Angelesig...:-))))és bassz, a csaj nem hibázik soha, na jó egyszer bukott föl egy picit a színpadon a She's not me alatt:-DDDD
most már csak azt voln jó tudni, hol lesza koncertje Mo-n.
Ja azt tudtátok, hogy Medveczky I. lesz az előtáncosa??? XDDDDDDD
holnapiujsag.blog.hu/2009/07/31/2019_az_uj_olimpiai_stadionban_lehet_a_madonna_koncert#comment-form XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ja és süti steinerkristóf is is q nagy Madonna fan , állítólag 6 általa készített albuma van képekkel, cikkekkel. nekem csak 2, de én még azokat 15-16 évesen csináltam, azt hiszem ebben a korban normális dolog az ilyen. ( jujj és a szobám fala Mad. posztereivel és az általam készített rajzokkal-ui q jól rajzolok/tam- volt kitapétázva, anyu meg is hagyta úgy a szobámat otthon!) Bár ha steini is csinálja, lehet, h újra rávetem magam a témára így 30 fölött:-)
(Anyunak úgyis annyi bulvard sajtóterméke van, na majd nekiülök és átbogarászom:-D)
@Werity: és persze jógázz napi két órát, hogy meg tudd nyalni a saját kislábujjad.
@Werity: Hello,
Tényleg sportolj, az tök jót tesz. Amikor csak megvonom magamtól a kaját (korántsem úgy és annyira, mint egyesek, persze!), sokkal kevébé vagyok elégedett, mert plötyinek érzem magam. A sporttól leszek szép.
Jóga: még sosem próbáltam. :-)
@Werity: Én láttam a koncertet tavaly szept., (Stade de France), nagyon profi.
Van is egy hosszú leírásom, Lizinek küldtem el és Rockonak anno, ha érdekel, átnyomom. :-)
@Werity: háhá, nekem is a Like a prayer volt az első kazim, és a mai napig az a kedvenc albumom Madonnától! :D
Ámde számomra az utolsó értékelhető megmozdulás a Hung up volt... illetve az a lemez.
Nem a megszállottságára értettem, hogy szánalmas, dehogy, sőt, inkább legyen valamilyen szinten példa tényleg, hogy így is lehet, hanem arra, hogy 50 évesen - akárhogyis néz ki - nem kéne úgy viselkednie, mintha még mindig 20 lenne :)
Egyébként nekem is sok Madonna poszterem volt, de szép idők voltak!
És a mai napig a BAT turnéra takarítok, ha épp olyanom van ;)
Szia Virgo!
Szép írás, azért eleve sokat elárul a dolog, hogy míg mások felbiggyesztik a képet és szörnyülkötnek, addig te oknyomozó riportot készítesz! Ügyes!!! ;-)
Akkor hasonlítsuk össze Madonna karját néhány elhízott vagy éppen súlyában lévő 50-es nőével! Persze, túlzásokba ne essen senki, ami az edzést és a fittséget illeti, de azért sokkal kellemesebb látvány egy edzett női kar, mint egy plöttyed, hájtól rengő, rezgő karnak nevezett valami.
Amit el lehet tanulni Madonnától: 40 év felett sem áll meg az idő, azaz ugyanúgy törekedni kell a fittségre és az egészséges életmódra, mint 20-30 évesen. Sőt!!!
@lissza: Annyira így van! Nézem a nőket két napja, és csak nem találok egy tónusos kart, szép (radír, hidratálás) bőrrel.
Iszonyúan sajnálom magam, hogy ebben az országban kell élnem.
Három napja mély önsajnálatban vagyok, ráadásul úgy érzem elszánt, de vesztes küzdelmet folytatok a kosz és a rossz szigetelés ellen otthonomban.
A száz éve épített házzal no problem, de ne tudjátok meg milyen állapotú ez a top árú budai ingatlan... :-(((
Eléggé kivagyok.
@Scala: jóga! bébi hát az alap, de tényleg nyakamba tudom tenni a lábam! :-)
Kajamegvonás: én most ( és mindörökké) koffeindiétát tartok és Normaflort iszom 1x 1 nap.
Én meg akkor érzem magam plötyinek, ha eszem.-)
Szval mozgás: Tracy anderson, kihajtom a belem, aztán , elmegyek futni 30 km-t, aztán jóga, az ügyfelek, meg hadd üldögéljenek...
Koncert: Nyomjad babe!!
@redzsihemond: Végre egy megszállott. nekem az Erotika, meg a Ray of Lights volt az utolsó, amire azt mondom, hogy ok, ez Madonna, a többi elmegy, de azért bírom.
BAT, hát az volt a csúcs sztem neki eddig. És sztem most a Sticky and sweet, ami megközelíti!
Én meg a The Girlie Show Tour-jára tornáztam a múlt évezredben. Fú azon a Justify my love, olyan, mint egy divatshow, nem????
Ja ma jelenik meg a Celebration c. száma single-ben, ami a szept 28-i új lemezének a címadó dala. na megyek is levadászom!
@Werity: háhá, annyira emlékszem, hogy 2005-ben mennyire vártam a Hung up-ot, mert eleve bírom az ABBA-t is, és vadásztam a neten mindenféle kiszivárgott zenerészletet.... és lehet, hogy nincs jó hangja (már), de a show-k, amiket csinál, azok profik, és tanítani lehetne azt a profizmust, ahogy csinálja, amit csinál...
Mindenesetre a koncertre nincs jegyem (ha egyáltalán lesz), nem szeretném, ha a bennem lévő kép megváltozna róla, és azt hiszem, öreg vagyok én már ahhoz, hogy sikítozó tinik lökdössenek, hogy 3 méterrel közelebbről láthassák Madonnát... :)

Egyébként meg felmentem az oldalára még tegnap és meghallgattam az új számot, vagyis egy részletet belőle, és nekem bejön!
És várom az új lemezt is, bár csak válogatás :)
Lehet nosztalgiázni!
@redzsihemond: sztem egyáltalán nem tinik lesznek a koncerten. Én beszélgetek néha tizenévesekkel, na Madonna aztán nem az ő világuk, Madonna nekik túl igényes zene!!!:-)
Szóval sztem 30-tól fölfelé leszünk a koncerten, ha egyáltalán lesz. ( de hogy még ebben is ennyire lejáratja magát Mo., az csúcs).
Nekem a Hung Up egyáltalán nem jön be. Kicsit erőltetett, az Abbát meg ki nem állhatom. A Confessions már sokal jobb pl: a Miles away v a Devil w. r..
Én is levadásztam a Celebrationt. Kicsit furcsa.Állítólag duplalemezes válogatás lesz 2 új dallal, az egyik a Celebration.
Nekem még mindig a Like a prayer, Erotika, Ray of Lights, ami sztem Madonnánál a csúcs volt.
Ja és a BMW-s reklám, az haláli!:-)))
@Werity: Lehet, hogy simán beférnék a korommal a közönségbe, de valahogy nem érzem magamban azt amit legutóbb éreztem, mikor világsztár-koncertre mentem...direkt megnéztem a set-listet, hogy milyen számok lesznek, youtube-on néztem kalózfelvételeket (imádom az internetet), de bevallom, valahogy nem hozott lázba... a Like a prayer új hangszerelése egészen furcsa. Na, az például az a szám, amit ha meghallok, a mai napig libabőrös leszek (na még most is, mikor csak gondolok rá), és amit a neten láttam, az nagyon nem jött be... nem akarok csalódni.

Azt hiszem, írtam neked egy privát üzit :)

kiváncsi vagyok, milyen számok lesznek az új lemezen.. ráadásul duplán. várom : )
@redzsihemond: Like a Prayer, wááá nekem is !!! Imádom
Annyit tudok, hogy a Vogue és az Express Yourself rajta lesz az új válogatáson!
Nekem egyébként a SAS dalai tetszenek, q jó, mikor az intró után Madonna megjelenik fekete cuccban egy trónon, mint egy királynő!!!!
Ja és a SAS Touron a Vogue láttad?? Eszméletlen izmos a combja és annyira szép!!!!!
nézem az üzenetet mindjárt, csak még dolgozom ( picit)
@Werity: Nagyon szuper a combja, élőben is ezt állapítottam meg. Mindjárt küldöm a tavalyi leírásomat.
@Scala: jujj de jó!!!!!!!!!!!
én amúgy simán megd... blokkolnám a csajt. És érdekes, hogy nem azért, mert hogy szép, hanem a kisugárzása miatt!
éa állandóan neccharisnyában van, olvatsam a tesója könyvében, hogy abban is alszik!
Szval a fekete necc meg méginkább kihangsúlyozza a gyönyörú lábait!!!
@Werity: Izmosak a lábai, a neccharisnya meg a vérkeringés miatt jó. Nekem mindféle színű van, csak most nem volt divat... Pedig szeretm őket.
@Scala: vérkeringés és neccharisnya? Na ezt fejtsd ki bővebben!
@Virgogirl: Ezt olvastam, hogy azért hordja folyton, mert úgy fokozott a vérkeringés, és emiatt szebb vagy egészségesebb vagy nemtom milyen a sokat igénybevett lába.
@Scala: a fekete neccharisnya mindig divat, csak tudni kell viselni babe!:-)

am én is abban alszom ( mától)
@Werity: :-) Oké. Tudtam (tényleg le mertem volna fogadni!), hogy beveted a tudni kell viselni mondatot.

Csöppnyi közhely hétköznapjaimba! :-P
@Scala: naaaaaaaaaaaaaa:-)))))))))
de ez nem közhely
@Virgogirl: Ha Te mondod, akkor megnyugodtam, most már csak @Scala: -t kell meggyőzni.-)
ja még azt akartam írni, hogy az OF-ön a Madonna eres kezes képével kapcsolatosan nyomdafestéket nem tűrő kommentek vannak!
@Virgogirl: azt hiszem azoknak nem szappannal, hanem ultrával kellene mosni a szájukat:-)
@Scala: de tudod melyik blogra gondolok?! eszméletlen társaság...
am diplomatikus vagy! Okos:-)
@Werity: Naná, hogy tudom! :-)
Idéntől nem járok oda, túl sok az ostoba baki.
@Werity: na, ezt bővebben kifejthetnéd egy e-mailben... ;-)


süti beállítások módosítása