Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Hegyek között, völgyek között - de miben?

2009.07.21. 15:16 - Virgogirl

Címkék: tipp stílus utazás divat nyár alapok

Hűséges (a nevéhez nem annyira) olvasóm, Werity állított komoly feladat elé, idézem:

Én ugyanis hetente 150 km-t utazom vonattal a szerelmemhez néha 40 fokos melegben. És Big elégedetlen az utazási dress code-ommal:-) ( általában lazára veszem a figurát, nem kicsit:-) és Big kifogásolja, hogy túl exhibicionistán öltözöm hétvégente, ami az ő megfogalmazása szerint, ki van mindenem, ezen túl, szte nem veszem figyelembe, hogy változhat az időjárás... blablabla.)
Szval milyen öltözéket javasolsz egy vonatos hétvégi utazáshoz, ami kényelmes, praktikus, , de nem trampli, megfelel az időjárás változásainak ( big kritériumainak), sportosan elegáns, nőies. Ja és nem akarok gurulós húzós kisbőrönddel utazni:-)
Légy szives, segíts! Szeretném a hétvégén meglepni egy számára is elfogadható öltözékkel ( persze úgyis beleköt, de azért próbálok eleget tenni számára)

 

Szóval a kérdés az, milyen öltözéket/összeállításokat ajánlanék egy néhány napos, vonatos útra.

Az első dolgok, ami eszembe jutott: könnyű, nem gyűrődő anyagok, kombinálhatóság, kényelem, réteges öltözködés. Mivel a vonaton - előtte, utána - cipekedni kell, semmi olyat nem vinnék magammal, ami nehéz és/vagy már akkor tudom róla, hogy felesleges, amikor otthon elpakolom. Ugyanakkor - mivel mégis csak egy meghosszabbított randevúról van szó - semmi túl sportos nem jöhet szóba, kivéve, ha tudott, hogy játszós programjaink lesznek.

Amiben én utaznék: ujjatlan, színes top (Werity elég vékony, neki sztem mehetne a spagettipánt... tudjukmi nélkül), háromnegyedes vagy rövidebb farmer- vagy vászonnadrág (rugalmasabb anyagból, mert az kevésbé gyűrődik és nem őrülsz meg benne a három órás vonatúton), inkább szűkebb fazonban, balerinacipő vagy lapos sarkú szandál (szerintem a flipflop iszonyú nőietlen, nem találkoztam még olyan pasival, aki értékelte volna a csoszogást), és egy rövid, színben harmonizáló kardigán, akár rövid ujjas is lehet. 

Annak idején, még amikor kislány voltam, úgy tanultam, hogy repülőre elegánsabban, vonatra egy fokkal sportosabban illik felülni - ma már szerinte a praktikum a legfontosabb, hogy kényelmes legyen, és könnyű legyen kimosni. Hiába no, öregszem :-)

Csomagnak mindenképpen egy vállon is elférő, kisebb, nőies táskát választanék - bár a szívem mélyén mindig is hátizsák-imádó maradok -, amit kézben is kényelmesen lehet cipelni, de nem túlságosan nagy. Emellé jöhet egy kicsi, test előtt átvethető  táska a személyes holmiknak, pénznek, telefonnak, gyógyszereknek - lehet, hogy már nem divat, de én tuti nem venném le vonaton (persze, vonat- és célállomás-függő a dolog). A csomagba fehérnemű - minél apróbb, annál jobb ;-) -, fürdőruha, két felső (az egyik hosszú ujjú), egy szoknya, egy egyberuha (pl. koktélozni, vacsorázni) és egy magassarkú szandál kerülne.Ami szerintem nagyon praktikus, kis helyen elfér és rengeteg funkciója lehet, az egy nagyobb pashmina vagy kendő. Ez fürdőruhára strandkendőként, vállra terítve dekorációként, nyak köré tekerve stb. is használható. Én abszolút nem vagyok a mintás holmik híve, és szerintem az a legpraktikusabb, ha egy-két színből van összeválogatva az útiruhatár, hogy nyugodtan lehessen kombinálni - a nadrágot a felsőkkel, a kardigánnal, a kendővel, a lapossarkúval és magassarkúval;ugyanezeket a szoknyával; a ruhát is lehet lapossal-magassal, kardigánnal kendővel felvenni.

Persze, ez alap, és azt veszem számításba, hogy nem fogok egész nap kirándulni, várost nézni, hegyet mászni. Durva időjárás változásoknak sem megfelelő ez a kombináció, de a tökéletes megázástól valószínűleg megvéd, és azért nem telik el annyira hosszú idő az egyik fedett helyről a másik fedett helyre való eljutás között, hogy ne lehessen kibírni.

Emellé még muszáj egy pici nesszeszer - nálam kettő vagy három szokott lenni, egy a sminknek (amiből nyáron kevés kell, pl. színezett hidratáló, bronzosító, szempillaspirál és szájfény - randis napokra viszont ezt is otthon lehet hagyni, egy ajakápoló legalább olyan szép csillogást ad, de nem ragad), egy a gyógyszereknek és egyéb női dolgoknak (körömreszelő, homeopátiás bogyó, tampon, óvszer, kontaktlencse-tartó), egy pedig a nagyobb test- és arcápoló holmiknak. Hacsak nem ragaszkodik valaki egy bizonyos jól bevált márkához, útra érdemesebb a  2-in-1 cuccok közül válogatni, az alatt az egy-két használat alatt nem árthatnak túl sokat.

Ehhez képest én/mi mindig elképesztő mennyiségű holmival utazunk, plusz két laptop, ezazamaz... és amikor már ott vagyunk, tuti kiderül, hogy minden halálosan felesleges, mert úgyis pucéran parádézunk a nap nagy részében :-)

Kedves Werity, remélem (legalább minimálisan) tudtam segíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr981259046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én átgondolatlanul sok holmival vonulok egyik helyről a másikra, el is szégyelltem magam olvasás közben.
+ mindig akad valami, amit ott kell venni, mert kihagytam, de kell! :-D
Sminket is sokkal többet viszek a leírtnál, hogy aztán natúrban nyomjam. :-)
A lényeg, hogy szuper a post, és 27-i elutazásomkor megfontolom. ;-)
@Scala: Külföldre, tenger mellé? Engem nem enged el a főnököm.
Én most hétvégén vonatoztam, és szakadt rólam a víz, és miután leszálltam, annyira "vonatszagom" volt, hogy nem bírtam elviselni. Hazafelé persze már 15 fokkal enyhébb volt az idő, és volt, hogy fáztam. Ideális egy megfázáshoz. Már napok óta kapar a torkom.
@Scala: én is. de elméletben mindenben isteni vagyok :-DD
Jó kis poszt és a vállkendő nagyon tuti ötlet. :-)
én jumpsuit-ot vennék fel, nagyon kényelmes, praktikus utazáshoz, nem kell folyton igazgatni, nőies és sportos is egyben:)
idén már tényleg mindehol lehetett találni, van hosszú nadrágos fazonban is (változékony időjárás esetén).
Jumpsuithoz én inkább vmi nyári dzsekit választanék kardigán helyett.
@dzsuli: magyarul overall? Elnézést, de rettenetesen háklis vagyok arra, ha idegen szavakat használunk a magyar helyett. Az overall se az igazi épp ezért :-))) Legyen kezeslábas. :-)))
@dzsuli: egyébként meg az a gondom vele, hogy sajnos elég kevés embernek áll jól - bár Werity sztem az a kategória.
négy éven keresztül vonatoztam napi 100 km-t, úgyhogy sajnos elég sok rossz élményem volt a ruháimmal kapcsolatban (fehéret vonatra soha). nekem a cicanaci-hosszú póló-könnyű kardigán jött be, mert ódzkodom attól, hogy a bőröm az üléshez ér, tekintve az utazóközösség nagy részét. a nagy póló pedig laza és szellős. táskának nagy válltáskát hordok, amibe minden belefér, laptopot is beleértve, talán direkt ezért választottam kis méretűt :). remélem találtok közös nevezőt :D
tévedtem, nem 100km:) megkettőztem a távot. 50. :)
Én éppen a napokban készülöm átvonatozni a fél napom, pesti átszállással.

Tehát a fél városon át kell cipelnem az utazótáskám, szóval szexi és ultradivatos nem leszek, mert annál szánalmasabb nincs, mikor valaki csillivilli kisruhában kínlódik a poggyásszal.
Ráadásul aznap lesz ultrakánikula...legszívesebben a kánikularuhám venném fel, de baronira nem praktikus a cipekedéshez...
@dzsuli: Hogyan oldod meg a WC-t ilyen ruhában egy vonaton, pláne, ha vki 150 km-t utazik?
@Virgogirl: megértem a háklidat, csak az overálról meg kezeslábasról a gyerekkori pufi cucc jut eszembe amiben hógolyóztunk..angolul meg sztem tök aranyos neve van:)
@Veronka: nem sokkal nagyobb ilyenben vonaton wczni mint bármi másban:) de oké, megfogtál, erre nem gondoltam, mert én általában inkább kibírom azt a 2 (?) órát..
@Veronka: ki lehet bírni pisikés nélkül és csak 2 óra az út!:-DDD
@Virgogirl: ! Nagyon szépen köszönöm, édes vagy, és mint mindig, tökéletes poszt! ( figyeljük az írott és online sajtót, hátha már ellopták a cikket:-D)
Na szóval valóban a vonatraszállós szerelésem általában amit írtál az az: spagettipántos felső v csőtop( igen , igen "aznélkül"), térd alatt érő farmer, igen, igen ezt is eltaláltad, szűk fazonú, és balerinacipő, v lapos szandi, kardigán belökve a táskába! Még a táskákat is eltaláltad. 1 kisebb bőrtáska, 1 nagyobb válltáska ( na abban netbook, PDA, Mp4, könyvek, újságok). Smink: az nem kell, mert Bignél van mindenem a fogkefétől kezdve a tamponig. Útra csak a "végszükség" esetére való dolgokat, illetve gyógyszereket viszem.
Néha a dögmelegben aztán elvetem a súlykot, mert volt már hogy pántnélküli rövid overálban mentem, vagy extra mini farmerszoknyában, v farmersortban- na erre mondta a kedvesem, hogy ki van mindenem... de való igaz, nagyon sz@r érzés 2 órán keresztül a koszos üléshez tapadni...
Virgo!!! Nagyon köszi azokat az ötleteket, hogy milyen ruhát vigyek egy hétvégére!!! De ennyi minden nem fér a táskába. Szelektálni kell!!! Marad itthon a netbook, nála is van internet, akkor meg minek. ok meggyőztem magam!:-)
Mégegyszer nagyon köszönöm és a többiek kommentjét is!!!!
@Virgogirl: !!! Képzeld Bignek megmutattama cikkedet. Először is gratulál Neked az íráshoz, másodszor szó szerint ez volt a megnyilvánulása: " hát nem erről papolok neked már mióta, pedig én férfi vagyok!":-)))
Hát igen! Be kell látnunk: a férfiak sokkal racionálisabban gondolkodnak, mint mi, nők!:-)

Azt azért tudnod kell, és nem titok, hogy néha a hétvégi " kiruccanásunk" csupán a Kolozsi téri CBA-ig, meg rossmanig terjed, mert Big állandóan dolgozik ( munkamánia), néha csúszik be egy-egy vacsora étteremben, ezért kedvem sincs elegánsabb ruhát magammal cűgölni!:-)
@Scala: Babe, de ez single utazásra vonatkozik!:-)))
@janettaylor: a vállkendő sztem is nagyon jó, az általában van a táskámban
@dzsuli: jumpsuit! köszi!!!
@zsofily: igen! a nagy táska nekem is a laptop miatt praktikus
@mudpach: a tervezett utazásodhoz fogadd meg Te is Virgo tanácsait! Kényelmesebb lesz:-)

Köszi csajok!!!!
@Werity: Hello,
a single utazásra is sokat viszek, csak ott nem tudok még a máséba is pakolni.. :-)))
Vicces, hogy megmutattad neki. :-)
/& Kolossy tér, sztem/
"...tudjukmi nélkül" XD

Virgo, ez a szösszenet NSFW. Munkahelyen nem illik hangosan nevetni. ((:
@Scala: sorry:-)

am mi ha együtt megyünk, általában neki van sokkal több cucca, de lehet h csak úgy tűnik, mert én is előszeretettel telinyomom a bőröndjét az enyéimmel:-)
Virgo! Nem akarlak fényezni ( nem az én stílusom) csak tudatom, hogy Big a cikked elolvasása után megkérdezte, hogy újságíró vagy-e!!!
Mondtam, hogy nem tudom ( tényleg nem tudom), de mindig kiváló szösszeneteket írsz!
@Werity: Bignek egy virtuális pacsi :-) egyébként mondhatod neki, hogy várom épp, hogy felfedezzenek :-)
@Virgogirl: Bignek átadom!
Érdekes, utálja a női cikkeket, de ezt halálosan végigolvasta, és ez nagy szó nála!!!
Felfedezés!?: segítsünk??? Bignek van könyvkiadó cége.:-)
@Werity: hát, tudjátok hol találtok meg... ha láttok bennem fantáziát, állok elébetek :-)
@Werity: Könyvkiadó cége? Ez most komoly? :-)
@Werity: és ha elolvasta, hol marad a meglepi? Vagy már az igyekezetet is értékelni fogja?

Virgoba meg jó befektetés, ajánlom mindenkinek! (persze kizárólag üzleti célokra :-)))
@zsofily: hasonló véleményen vagyok.
én is vonatoztam, nem keveset, ismerem az állapotokat.
a plüsshuzattól jobban undorodom, mint a műbőrtől. előbbiben megtapad más ember dzsuvája, utóbbitól meg "csak" szétizzad a láb, hát...
Szóval alap, hogy valami olyat veszek fel, amiben a bőröm nem érintkezik az üléssel. nyáron segít egy kis boleró is. rövidnadrágban (nagyon rövidben) nem vonatozok a fent említett okok miatt. halászandrág és hosszabb jöhet. miniszoknyát meg azért nem, mert van 5 lépcső a vonat ajtajánál...
táskából én továbbra is az átdobós oldaltáska híve vagyok, bár nem a legnőiesebb viselet.

a flipfloptól én is ódzkodom, az csak strandra való.
@Virgogirl: szóljak neki?)))
@Scala: több könyvkiadó céget könnyvvizsgál, de nagyon jóban van a tulajokkal! ( rengeteg könyvet kapunk:-D)
@Lisanne: igen értékelete az igyekezetemet, és tegnap este meglepően elégedett volt a dress code-ommal!:-))))
@gallianori: egyetértek mindenben. Én Virgo tanácsára vettem egy kis aranyos vállon átvetős bőrtáskát, nőies babarózsaszín bőr!!!( pénztárca, cigi, telefonoknak) és nagyon praktikus volt.
@Werity: Te dohányzol?
Ez a könyvkiadós dolog érdekel egy kicsit, majd mailben egyszer témázzunk erről légyszi. Nem akarok semmi különöset, csak kérdezni kettőt. Nem kérni, kérdezni! :-)
@Werity: de szeretek könyveket kapni, olyan jó az illatuk.

babarózsaszín táskám nincs, de most hogy említetted, egészen megkívántam egyet.
@Scala: dohányzom, mint állat, am bmikor le tudom tenni, ha akarom, de nem akarom, mert nem vagyok tőle legalább éhes ( tod encsi ital szerekkel+cigi) am ezért lóg a modellek szájában állandóan a cigi is a backstage-eken ( am azokban biztos van egy kis fű is) Lásd Strang blogjában, amit Heidi Mountról írtam.
Könykiadós téma ok, am kérhetsz, meg kérdezhetsz is.
@gallianori: igen én is imádom az illatukat, ( meg pesze a tartalmukat) az e-book, meg a hangoskönyv, az olyan semmi, am még egyetlen e-bookot sem olvastam végid, mert q kényelmetlen, szemfárasztó, pedig van belőlük jó néhány, a hangoskönyveken meg bealszok. Ugyhogy marad a jó öreg nyomtatott KÖNYV ! A világ legjobb találmánya. Hajoljunk meg Guttenberg előtt:-)

babarózsaszín táska: megkívántad:-))) egészségedre!!!
@Virgogirl: Virgó!!! Tegnap magammal vittem Bécsbe a vállkendőt meg a kardigánt , és olyan jó volt, mert a hülye üzletekben, meg kávézókban olyan hideg volt a légkonditól, hogy dideregtem, meg megfájdult a torkom. Azon röhögtünk, hogy nehogy töröknek, v arabnak nézzenek, mert be voltam feketébe burkolózva. Még jó hogy szőke hajú kék szemű vagyok:-)))
@Werity: Én is viszek kardigánt ilyen esetekre és sálat/kendőt, a post hatására. :-) De eddig nem kellett... A budakeszi mekiban van nagyon hideg, ott persze nem volt nálam. :-)
@Scala: ki kell ülni a teraszra ( ha van hely:-D )
Ugye mily' jó poszt!!!;-)
meg kell hogy osszam veletek fantasztikus utazási élményemet! Én már kitanultam a Virgo-féle utazási dress-code-ot ( ami természetesen ezen a bévenfog bekerülni a divattörténelembe:-D), de amit láttam: kány, kb 30 éves ( kibézett 40-nek) alulrűl fölfelé: ( minden Nike volt rajta) Nike fehér cipő, szürke titoksportzokni, v nem tom hogy hívják, de amit iszonyat rühellek, fekete selyemfényű melcsi alsó lábszárközépig felhajtva!!!!, tísört szabású T-shirt ( így nem láttam, hogy a melltartóját mi erősíti, tehát "arról" nem tudok nyilatkozni), és a csúcs: szintén Nike retikül, bassz, rendesen retikül, kis füllel, vállra akasztva! Hajgumi: Nike, fülbevaló eszméletlen, vállig leérő arany/bizsu KARIKA!
Ja ! de köröm is volt ám: mégpedig mű! természetesen átlósan kifestve, egyik része BORDÓRA, a másik fehérre és itt-ott-amott felsejlett vmi festett növényinda is a körmökön+ az elmaradhatatlan felragasztható csillogós szar ( nem jut az eszembe a neve) na ezt vizuáljátok, már ha sikerült körülírnom rendesen. Szval a csaj adott az utazási dress-code-nak, de annyi biztos, kényelmes lehetett neki.
Ja és a csaj nem a kisebbséghez tartozott!
@Werity: Hello,
Én vizualizáltam (leírásod tökéletes), de az utolsó mondattal bekavartál! :-D


süti beállítások módosítása