Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nyertesek

2009.07.20. 07:57 - Virgogirl

Drágáim, hosszas harcok után (elsősorban én és az időjárás) megvan az első két nyereményjáték két nyertese.

A nyári testápolós ajándékcsomagot Aquar Ella becenevű olvasóm nyerte, a Stila sminkcsomagot pedig kitty77. Gratulálok nekik!

Hamarosan jön a következő, így azok se keseredjenek el, akik most nem nyertek.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr451249747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gratulálok a nyerteseknek.
Nem vagyok az a frontérzékeny típus, de ezt most baromira megéreztem.
Folyománya: új életmódprogramot kezdtem mától. Tökre kivoltam szerdától egészen vasárnapig, a végén egy igen kellemetlen migrénnel, és ne tudjátok meg milyen hányingerrel... Szóval visszaváltozik minden lúgosításba és amit a piac kínál, vesszenek a feldolgozott élelmiszerek!
Front vagy természeti katasztrófa?
Remélem már jobban vagy! :-)

@Scala: legalább mindig ösztönöz valami az életmódváltásra. ;-))
Virgo Drága! Lenne egy kérésem! És talán másokat is érdekelhet a témakör. Ha szépen megkérlek, írnál a nyári utazási dress code-ról?! Persze csak ha van időd.
Én ugyanis hetente 150 km-t utazom vonattal a szerelmemhez néha 40 fokos melegben. És Big elégedetlen az utazási dress code-ommal:-) ( általában lazára veszem a figurát, nem kicsit:-) és Big kifogásolja, hogy túl exhibicionistán öltözöm hétvégente, ami az ő megfogalmazása szerint, ki van mindenem, ezen túl, szte nem veszem figyelembe, hogy változhat az időjárás... blablabla.)
Szval milyen öltözéket javasolsz egy vonatos hétvégi utazáshoz, ami kényelmes, praktikus, , de nem trampli, megfelel az időjárás változásainak ( big kritériumainak), sportosan elegáns, nőies. Ja és nem akarok gurulós húzós kisbőrönddel utazni:-)
Légy szives, segíts! Szeretném a hétvégén meglepni egy számára is elfogadható öltözékkel ( persze úgyis beleköt, de azért próbálok eleget tenni számára)
Köszönöm a segítséged!

És gratulálok a nyerteseknek!!!!
gratula a nyerteseknek:D

@Werity:
ez aztán nem kevés kritérium:O
@Werity: Igen, ez nem egyszerű kérés ám! :-)

Mennyire van ki mindened? :-D
Gratulálok a nyerteseknek!

@Scala: Én ugyanígy vagyok, de sajnos még ma se jobban. Valószínűleg a ventilátor is kicsinált a munkahelyemen. Fájt a derakam, a fülem...hányinger...

@Werity: Nem egyszerű... :-O
@Werity: 150 km?
hű, kitartó vagy : )
@janettaylor: Jobbulást kívánok, drága Zsani!
Nem vagy szabib? Pihenj, ha bírsz, és aludj.
Nekem a kávé is segített, ha nem iszom nyáron, kivagyok, ma is fekete teával kompenzáltam, amíg ideért a kapszula... Nem bírnék most egy koffeinmentes méregtelenítést, az tuti.

Rögtön el is múlt a tompa reggeli fejfájásom...

A ventillátor is veszélyes jószág. A miénk - itthoni - még a pincében, férjem lusta felhozni, de annyira nem is bánom, sokat fogyaszt. :-)))
Köszi Virgogirl :)))) már nagyon várom a postást! :)
@gallianori: a jó kapcsolat titka minimum 150 km távolság:-)
@Scala: @janettaylor: a múlt héten akkor valószínűleg én is a ventillátortól lettem rosszul, pedig tényleg nem magamra fújattam, csak az ügyfelekre:-D
Remélem már jobban vagytok!
Am mostanában sokan panaszkodnak megfázásra, de biztos a sok hülye légkonditól van...
VIRGO!!!!!
A pénteki Népszabiban olvastam egy cikket a nyári dress code-ról ( hogyan kell öltözni a pénzügyi szektorban), kísértetiesen hasonlított a cikk a Te általad még néhány hete írt bejegyzésre!!!:-P
Szóval megjelent az ipari kémkedés mellett az újságírói kémkedés is!
@Werity: megnéztem, de sztem alaptalan a gyanakvásod (bár nagyon jól esik). Ezek a szabályok azért eléggé "örökérvényűek", nem én találtam ki őket...
@Werity: @Virgogirl: Sztem is tőled nyúlták! :-)
Bár nem olvastam... :-D
Csak sosem mondasz elég mélyet, ha az újságírók lustaságáról nyilatkozol. :-P
'Régente kínpadok voltak. Ma a sajtó szolgál ugyanerre a célra.' (Oscar Wilde)
@Virgogirl: ok, de akkor is!:-)

am vonatos utazási dress code ügyben tudnál segíteni???
@Werity: @Virgogirl: Kis segítség kellene hölgyek, mi lesz a címe Guy Ritchie Sherlock Holmes filmjének? Thx.
@Scala: öööö. Sherlock Holmes? www.imdb.com/title/tt0988045/

@Werity: igen, álmomban már meg is írtam az egészet :-) Igyekszem, csak új munkahely... sejtheted...
@Scala: ááá, én nem szólaltattam meg protokoll-szakértőt.
@Virgogirl: jajj! Akkor elnézést kérek a sürgetésért!
De köszönöm, hogy " álmodban" már dolgozol rajta!:-)


süti beállítások módosítása