Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Goldenblog 2009

2009.07.08. 18:49 - Virgogirl

Címkék: blog személyes blogdolog

Nemrég állt össze a Goldenblog Szórakozás kategóriájának listája, amelybe - kedves olvasóknak köszönhetően - a Csecsebecse is bekerült. Már az hatalmas örömmel tölt el, hogy ott vagyok a listán, ráadásul igencsak prominens társaságba kerültem... Így nem is kérek senkit (vagy csak nagyon halkan), hogy szavazzon rám, kampányoljon mellettem, hiszen akkor már azt is kérhetném, hogy ugyanígy szorítson Nooriért, Strange-ért, a HalfPécsSquad-ért, Koimbráért... Persze, nagyon szeretném, ha minél sikeresebb, népszerűbb, olvasottabb lenne a blogom, de, ahogy egy szívemhez igen közel álló illető nemrég mondta nekem: "a jók mindig elnyerik méltó jutalmukat" (jelentsen ez bármit is) :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr981234772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajráá hajráá:-))
Drukkolok :-) Nem is tudtam, hogy ott vagyok a listán :-D
sok sikert,tényleg jó a blodog:D

én még nagyon messze vagyok attól,h ekkora rendszeres olvasó/rajongótáborom legyen:S
Virgo, te tudod, hogyan kell szavazni? Ha elárulod, akkor máris elkönyvelhetsz egy szavazatot ;-)
Gratulálok! :) Neked is Strange! :)
Hú, gyerekek, köszönöm, meghat ez a nagy támogatottság...

@The Strange: elvileg, ha jelentkeztél közönségszavazónak, akkor kapsz egy mailt és azon keresztül tudod leadni a szavazataidat
@Virgogirl: Mókuska én nem jelentkeztem szavazónak, de gondolok rád!
@HeStyle: Ti is ott vagytok ám :-)

@Scala: én is rád, emlegettelek is ma ;-)
@Virgogirl: Hol vagyunk? A jelöltek között?? :-)
@Virgogirl: :-) Tényleg. Nem is tudtam erről.. :)
@HeStyle: tessen jobban odafigyelni (kilinkellek egyébként titeket, oks?)
@Virgogirl: :-) De ki által lettünk jelölve? :-) Okés, köszönöm szépen! Én is téged, oks? :)
@HeStyle: gondolom, valamelyik rajongó, amennyit pr-olva vagytok, biztos van egy pár ;-) Nem kötelező, csak ha jónak gondoljátok...
@Virgogirl: :) Naná, hogy jónak gondoljuk! :-) De ezen a Goldenblogon tényleg meglepődtem.. :) Pedig én csak gratulálni jöttem Neked.. :)
@HeStyle: na, akkor örülhetsz is a jó hírnek :-D
@Virgogirl: óh, sejtettem, hogy nem nyílt a szavazás :(
hajrá Virgo! : )

én csak lepődök...


süti beállítások módosítása