Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Beyoncé

2009.06.30. 10:59 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Lehet, hogy csak nekem van most rossz kedvem, de Beyoncé ezen összeállítása... kritikán aluli. Nem áll neki rosszul a ruha, de az egész összhatás olcsó, erőltetett, és túlzó. Balmaint visel egyébként, de ezt úgyis tudjátok.

A szűzies fehér talán jobban áll neki?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr401217318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazán csinálhatott volna valamit a hajával, miután felkelt reggel...:)
Elfogultan IMÁDOM Beyoncet, az alakja most szuper, de a feje most tényleg nem jó. A fülbevaló sem jó.. A fehér ruha a budapesti koncertjén is rajta volt.
haj, smink - bányarém
egy ilyen ruhához túlzás az a csiricsáré szandál.

a fehér ruhát nem szavazom meg : )

@cicómicó: tényleg jó most az alakja.
A lila cipő teljesen rendben van
ez nagyon nem. jó az alakja most, ez nem vitás, de nem kellene ennyire mutogatnia, mert olcsó hatást kelt. és az a szénaboglya a fején...
az arca nagyon öreg és nyúzott, gondolom a koplalástól, hát az ő korában már nem jó, ha nem tart egy állandó súlyt. bár lehet, hogy ahogy öregszik egyre jobban hasonlít a nem éppen szép kishúgára?

a fehér egy színpadi jelmez, annak oké, bár elég húsos, de elmegy.
@mici˙: Szerintem csak rosszak a fények, azért ilyen a feje. Tanúsíthatom, hogy élőben is gyönyörű!!
A tesója, Solange tényleg nem szép. Viszont láttam a youtube-on egy felvételt, amelyen Beyoncét meghívta Tyra Banks (szintén kedvelem) a showjában. Beyonce meg meghívta a hugát, meg annak 22 hónapos kisfiát. A kisfiú meg virágot hozot Tyra-nak. Nagyon édi jelenet volt.
szerintem csak a szar frizura, a nem túl szép szemöldök (ezen kettő árnyalatbeli hibái), meg a hülye fülbevaló rontja el, de tényleg lehet, hogy öregszik, régen, még a Destiny's Child idején egyszerűen gyönyörűnek láttam, most már nem annyira...

@mici˙: húsos?? hahaha... Ha Arethán lenne ugyanez...
@cicómicó: ...:)) elég keményen elfogult vagy..."csak rosszak a fények". :)
@Zsuuli: én is védeni szoktam, akit szeretek :-D
@cicómicó: helyes lehettett az a tyra show :o)

@Virgogirl: önmagához, illetve a csúcsformájához képest a hókirálynő jelmezben húsos. nekem tetszik úgy is, mert ilyen alkatú nő szerintem sokszor sokkal szebb egy sovány, de izomtalan, egészségtelen csontváznál,de akkor sem mondhatom azt rá, hogy karcsú.
Szerintem nem rossz és most tényleg csinos.
Egyetértek Noorival, sokkal egyszerűbb cipő illene hozzá, na meg a fülbevalót is rögtön kiszedném a füléből. Igy csak kapkodom a fejem, hogy most melyik testrészére nézzek, mert mindene csillog-villog.
az első ruci nekem nagyon bejön!beyoncé elég furcsán néz ki,a haját igazán nem értem,a fülbevalót meg a kálvin aluljáróban vette biztos,mikor itt járt :) a szandállal nem kellett volna bonyolítani,egy ilyen ruha mellé a kevesebb,több!
a fehér ruha rémisztően gicces és hatásvadász szerintem.
Alkatilag most tényleg csúcsformában van:-) Az első ruha csúnya, a második színpadon elmegy. A haja sem tetszik most...olyan száraz, sprőd, elhanyagolt :-/
ez a ruha nekem önmagában nem tetszik,nem szeretem az ilyen vállú rucikat,a fülbevaló meg a cipő pedig túlzás hozzá,valami egyszerűbb jobban illet volna hozzá
sztem nem olyan rossz ez a ruha, jól áll neki. vékonyabbnak látszik a felsőteste tőle. bár a fülbevaló meg a szandál kicsit már sok hozzá.
a fehér viszont nem tetszik.
Egyébként amikor neki igazán sima, szép, úgymond európai kinézetű a haja, az mindig paróka?
@cicómicó: Igen, javult az alakja! :-))) Legalábbis az első kép szerint. a fehér nekem sokkal kevésbé tetszik.

Ez a haj megcsináltan kócos. :-)
@mici˙: Egyetértek a nyúzott fejjel, látszik rajta, hogy fogyott, de a bőr nem tisztult (még) ki. Mit kellene tennie?
Igen, méregteleníteni. :-)
@ddevil: Sztem nem paróka, csak ki van húzva, a fodrásza által.
Mint Halle Berrynek, maikor még hosszú haja volt.
Mici: A fehér ruhában húsos, ez a legjobb szó!
Most tényleg igy le van fogyva?Nagyon jól néz ki.

Nekem a cipője is nagyon tetszik.


süti beállítások módosítása