Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Milánó, pasiknak - visszatér az autóstáska?

2009.06.21. 21:28 - Virgogirl

Milánóban javában folynak a divatbemutatók, ezúttal azt igyekeznek felvonultatni a tervezők, mit adnának rá a férfiakra a jövő tavaszi-nyári szezonban. Néhány kollekcióból válogattam csak, de a Versace, a Dolce&Gabbana, az Ermenegildo Zegna, a Giorgio Armani és a Carlo Pignatelli által megtervezett ruhák alapján a következtetéseim: fényes, strukturált anyagok lesznek a meghatározóak; a zakók és a nadrágok vagy nagyon szűkek, vagy sportosan lezserek; lehetséges, hogy visszatér az autóstáska? a tervezők rengeteg kiegészítőt használtak...; a színekből dominál a szürke és a drapp.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr641199643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuper, most ezt jól végig is böngészem! :-)

Armani már tetszik. Mostanában jól nyomja, de Armani férfiban mindig is megbízható volt, nem baromira kirívó, de felső közép szint. és árban sem abszolút elérhetetlen, legalábbis férjem egy ideje kacérkodik vele, ezért gondolom.
D&G meg van kicsit huzatva. Csak a fekete-s.kék öltöny tetszik, de az tetőtől talpig jó, és az a bizonyos táska is még elviselhető.
Az autóstáska... hááááát... én nem is tudom mit mondjak... Talán van egy olyan öltözék, ami mellett elviselem, fogalmazzunk így. De a magyar férfiak többsége úgysem azt a szerelést hordja, amely mellett egy autós táska nem ciki.

A nagy Armani táskákat sokkal jobban komálom, és Gianfranco Ferré is ezt ajánlja ősz-télre, de a közvélemény szerint nőies, pedig sztem szuper. Áh, messze van még Európa.
@Scala: az én kedvesem soha nem venne fel ilyesmit, vagy hátizsákozik vagy mindent beletömköd a zsebébe... Szerintem is nőies egy kicsit, mint a legtöbb táska, meg elég nehezen tudom elképzelni, hogy mi mindent pakolnának bele...
Pignatelli: merész, de tképpen kidolgozott, és inkább elegáns, mint buzis. Itthon furi lenne, mert jelmezes hatást kelt. Biztosan megkérdeznék az embertől, hogy melyik színház kellékesétől nyúlta a szerkóját? :-)

A színek és az anyagok nagyon bejönnének a férjemnek, persze tetőtől-talpig sok, de nagyon jó kezdeményezés. :-)))

Versace: Pignatellinek épp az ellenkezője. :-(
Zegna egy összeállítást leszámítva halálosan cool és elegáns sztem, elegánsabb, mint Armani... Waoo.
Minden szett úgy jó, ahogyan összeállították, nem variálnék semmit. Lehet ez egyeseknek viszont zavaró, nem tudom.

Nem a Zegnat szokta lekoppintani a ZARA? Bírnám... :-D
@Virgogirl: Hát a notebookot, a rengeteg iratot, egy nyakkendőt, vizet stb. az én pasimnak tök jól jönne.
Küldök egy linket majd neki ezekről.
Most ésszerűen osztjuk be a pénzt, azt beszéltük, de 2010 télre lehet már beleférne az olasz designer ruhatár... :-D
Imádom, amikor egy pasi elegáns, de itthon annyira műmájer stílusban nyomják. Hugo Boss brrrrrrrr.
@Scala: A Pignatelli alkalomra szerintem gyönyörű lehet, persze a hatalmas nyakkendő nélkül... de úgyse tetőtől talpig ebben kell nyomulni...
Huh...elég jóók:-) Bírnám, ha ilyen pasik jönnének velem szembe az utcán:-P Nálam Zegna viszi a pálmát itt:-)) 2. helyen Armani:-)
@Scala: egy egész olasz designer ruhatár??? Nem akartok örökbe fogadni??? Az enyém mindezt a hátizsákban tárolja (vizet nem, mert az nem iszik, helyette dobozos kóla :-D) Én inkább a laza, de magabiztos férfiakat kedvelem... és azt utálom, amikor kilátszik az alsónadrágjuk, fujjj.
@Virgogirl: :-)
Igen, ha már veszünk, vegyünk rendesen. :-)))
De lehet csak egy összeállítás valósul meg, bár ha az ötvenéves asszisztens tudott venni Zegna öltönyt a férjének... ezt azóta sem érti az egyik ex-kolléganőm... :-D Én meg nem gondolok bele.

Szóval szeretném, hogy legyen az én drágámnak is, mert tudom, hogy szereti ezt a két márkát. És megérdemelné. :-)
@Scala: hehe, az enyém bezzeg fegyvereket meg könyveket kér...
@Virgogirl: fegyvert az enyém is szeretne, ahányszor vezet, vagy beindul egy építkezés nyári időszakban, hétvégén. :-DDD
Amikor köztisztviselő volt, a beosztása miatt kaphatott volna, de nem volt indokolt, de elvileg lett volna rá lehetősége. :-)

Szereti a ruhákat, de sokszor ő is könyvet kér, most szülinapjára is, a négy opció közül: 2 könyv, egy inges felsorolás, és egy dvd.

Vadászik a drágád? A fegyver miatt kérdezem?
Egyik ex-kollégám vadászik, Somogy megyében, pedig szegedi.
Virgo, most megint egyre gondoltunk. az Asztalomon vannak bekészítve a képek : )

Ez a Heszúsz gyerek unalmas. Semmi modellkedést nem produkál, láthatóan tök flegmán riszálja magát végig.
@gallianori: Magde-nek bejön, és ez a lényeg :-D

@Scala: nem lőfegyver, hanem szúró-vágó. Hadtörténész és kardrajongó... meg neki a "zombielhárításhoz" kell, eléggé bírjuk a horrorfilmeket meg -játékokat, és már megvan a túlélési forgatókönyv, ha ránktör a világvége :-DDD
@Virgogirl: Áh, értem! :-)

Melyik a jesus, nem ismertem meg? A vastagcombú?
Madonna dobta már, nem?

És nem szeretnék kotnyeleskedni, de Pletykaanyu, LDC és Rafaelli split off, pl. És vicces, mert csak szünetet tartanak, de mindenki véglegesnek veszi... Na mindegy, ez lehet csak engem érdekel...
@Scala: fekete ingben, fürdőgatyában császkál. a következő képe kettővel jobbra. :)
@gallianori: Reá tippeltem, a vastagcombú. :-)
De más a fizimiskája, mint a plakáton, teljesen más. Itt olyan tenyészcsődör kinézete van.
És a mokaszin zokni nélkül, mégha a D&G erőlteti is, ultra ciki! :-)
@Scala: szerintem minden pasi olyan, mint a gyík... mint Ken.
@Scala: a mokaszin zokni nélkül szerintem gyönyörű! nem illik ahhoz semmi, csak bronzbarna láb.
azért fohászkodok, h több ilyen férfit lássak.
@gallianori: A puhabőr mokaszin talán, és engem szandálban nem zavar, ha nem hordanak hozzá zoknit, sőőőőőt. jaj, erről most eszembe is jutott az anyósom.
Na mindegy, a lényeg, a lakk mokaszin mezítlább nekem nem.
@Scala: az (lakkcipő - Dolce&Gabbana) szerintem nem mokaszin : ) mokaszint főként hasítottbőrből gyártanak.
zokni nélkül meg félcipőt (fűzőset) olyan lehet hordani, mint a nőknek egy zárt tűsarkút...
@gallianori: a hasított bőr cipő ohne zokni jóóó! Azt szeretem. :-)

A fűzősből van pasiknak nem teljesen zárt, vagy arra gondolsz, hogy azt a bizonyos fűzős cipőt (hugo boss pl.) lehet zokni nélkül?!
Most megnéztem jobban Heszusz mokaszinját tényleg határeset, csak ki kellett nagyítanom. ;-)
@Scala: zárt cipőről beszélek : )
Én nem vagyok fűzőscipős-lakkos-zoknitlan láb híve, Z-re biztosan nem tudnám ráadni (elnézést mindenkitől, de nekem ő az etalon :-D), de a meztelen-mokasszin még mindig jobb, mint amit a napokban láttam, és teljesen kiborított: világos, törtfehér hosszúnadrág, fekete (!!!) zokni, barna (!!!) szandál... egy fiatal csávón volt...
@gallianori: Meglepsz baby... sztem azt ne hordják zokni nélkül.
@Virgogirl:
Igen... Öööö. Igen. Nehéz erre bármit is mondani. :-D
@Scala: férfija válogatja. van, akinek kötelezővé tenném, de pl. Hófehérkéknek megtiltanám...

@Virgogirl: elfajult egy világban élünk.


süti beállítások módosítása