Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ki változott a legtöbbet?

2009.06.20. 19:57 - Virgogirl

Régi képeket nézegetni jó móka, főleg, ha olyan embereket ábrázolnak, akiknek a fotójával naponta találkozunk.... Ki változott a legtöbbet: Halle Berry, Paris Hilton, Nicole Ritchie vagy Katy Perry?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr141197480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halle Berry..olyan a képen, mintha a saját anyukája igazolványképe lenne a 80-as évek elejéről.
Katy Perry viszont nagyon helyes.
Áhh, szóval ezért az egy rugóra járás! :D :D

Halle Berryről láttam még fiatalabbkori képet, ott megint más.
i43.tinypic.com/spdc78.jpg
Halle Berry abszolút nem hasonlít magára :D
Dzsííííí.
Paris Hiltont soha-soha nem mondtam volna meg! Azt hittem Laura Hollins, alias Agyness Deyn!!!

Halle Berry: ööööö, én sem vagyok valami fotogén, de ez valami hihetetlen. Orrműtétje tuti, hogy volt és mintha itt jóval husibb lenne, nem?
Szóval az arccsontja emiatt nem megítélhető, de lehet állához is hozzányúltak...

Noori, amit linkeltél, ott meg teljesen más.
Mindegy, nekem is sok arcom van. :-)
Katy Perryt megismertem! De a férjem azt kérdezte, h. az a Morvai Krisztina-e? :-)
Nicole R. szinte alig változott:-) Katie is helyeske:-) H.B tényleg furii
H.B teljesen át lett szabva. De a haja az oltári :DD
@SweetCandy: Nicole R-t én is rögtön megismertem, a többieket nem...
Paris sztem tök aranyos:)
@ElisabethB.: fehér, szőke nő az anyukája tudtommal :D
egyébként döbbenetes a változás, Fergie-vel ellentétben neki jók lehetnek a plasztikai sebészei. :P
Parist megismertem, tulajdonképpen ugyanaz volt: gazdag, önimádó, elkényeztetett szöszi kislány, akinek semmi gondja sincs az életben, csak jól kell éreznie magát.
Nicole: őt is megismertem, kicsit csúnyácska. kíváncs lennék az igazi szüleire.
Katy: tényleg kicsit Morvai Krisztinás, szerencsére szimpatikusabb kiadásban. bájos a mosolya.


süti beállítások módosítása