Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ascot, Ascot és még egy kis Ascot

2009.06.19. 21:52 - Virgogirl

Címkék: stílus divat érdekesség kalap ascot

Természetesen nem a lóversenysport, hanem kalapok szempontjából! Elképesztő kalapköltemények - mit költemények, szimfóniák -, melyekre még kedves párom is elismerően hümmögött. Idén különösen jó a felhozatal, úgyhogy a szokásos bemutatási mód helyett a galériásat választottam, mert az talán egy kicsit praktikusabb.

 
 
 
 


Olyan jó lenne, ha itthon is lenne hasonló esemény... szerintem a szíve mélyén minden nő vágyik egy kicsit az extrémre, legalább egy évben egyszer (és itt nem arra gondolok, hogy négy óra alatt összerakni egy teljes karácsonyi vacsorát egyedül, bejglistül-mindenestül, mint ahogy azt én tettem néhány éve). Bár nem is tudom, mennyire lenne lehetősége az "átlagos" hölgyeknek megmutatni magukat, néha az az érzésem, hogy itt csak a celebritásokra és glamúr-modellekre van igény...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr81196178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A 3. eszméletlen:-D A 4. pillecukrosban szívesen pompáznék:-))
a 14-es és a 37-es a csúcs :D
Ez tényleg nem semmi!
Nekem is a pillecukros! :-D
A 3. kép valami lenyűgözően félelmetes, nem?

A második meg tök cuki, szívesen beállnék valamelyikőtökkel egy ilyen képre. Olyan fiatalos és természetes, de az a jó Ascotban, hogy nincs korhoz kötve, és a vagány nagyik is évről-évre hozzák a szintet. :-)
Pl. a sárga ruhás-kalapos 36. sorszámú hölgy ismerős a tavalyi sorozatból is... és akkor is kitett magáért, de lehet tévedek. Nem csekkoltam.

A Claudia Cardinal kinézetű türkisz-hat nő szép, bár nem fiatal. Sorszáma 13.
És a gyümölcstálas ascot1.-nek is szép latin feje van angol viszonyok között (mert úgy objektíve kicsit vulgáris).
Karádi( Katalin) is tudta:
jobb kalaposnak lenni New Yorkban ,mint szinésznőnek Pesten
@Scala: ha szeretnéd, megnézem neked, hogy ki ő, egyébként persze, hogy ismerős, ugyanazok a "főrendek" vannak ott szinte minden évben.
@lüke: Ez jó volt! :-)
@Virgogirl: Ne fáradj, köszönöm drága.
Imádom a kalapokat...legszívesebben az összeset felpróbálnám..leszámítva talán a műhaj-fára hajazót..
ha egyszer lenne lehetőségem, hogy ilyen extrém kalapban pompázzak, valami hatalmas karimájú, fátylas csodát csináltatnák magamnak...és ti, hölgyek?
@ElisabethB.: a nagy karima, félrecsapva, virággal jöhet - á la My Fair Lady... vagy valami nőies top-hat, mint a műlovarnőknek van :-D
@Virgogirl: Az a műlovarnós nagyon jó ötlet! :-)
Nekem fogalmam sincs... Vic Beckham amikor Davidet kísérte a királynőhöz, amolyan kalap is meg nem is, na az nagyon tuti. :-)
Hányan hordanak is kalapot manapság? Én most amikor külföldről hazamentem kettőt is vittem hiszen védeni akartam az arcom a naptól , meg szeretem is őket. Semmi extra nem volt rajtuk, mégis én voltam az egyetlen nő a város főterén aki kalapot hordott. Csodálkoztam is, hogy ennyire nem merik a nők hordani a kalapokat?
Én csak azt nem szeretem ha le kell venni és utána le van nyomva a hajam. Az utálatos, de bármikor jöhet!
@miszisz: pl az anyukám... egyébként sajnos kevesem, talán mert nem érzik praktikusnak
@Virgogirl: Ettől tartottam :-) Pedig szerintem csak meg kell próbálni. Napvédő hatása kiváló, az enyémek még a szelet is birják, pedig álltalában ez a legnagyobb gond velük.
MIért ne lenne praktikus?
OK talán metrón meg tömegközlekedésben nem, de ezeken kivül is van élet. Nem?


süti beállítások módosítása