Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Parfümpéntek - Prada Infusion d'Iris

2009.05.22. 15:59 - Virgogirl

Címkék: szépség termék parfüm kipróbálva parfümpéntek

Nem egy új, de egy annál frissebb, nőies illat került ma sorra - egy olyan parfüm, ami szépen, fokozatosan beleeszi magát az ember orrába, és ott is marad, akár egy egész évszakon át.

A Prada Infusion d'Iris parfümje 2007-ben jött ki, és, a honlapon található információk szerint a "harmónia és az egyensúly iránti vágy inspirálta, melyre egy kaotikus világban szükség van". A parfüm megalkotója Daniela Roche-Andrier - többek között a Valentinónak és a Giorgio Armaninak is dolgozott már, úgy nyilatkozott: "ez a parfüm egyetlen jelenlegi trendet sem kíván követni, és nem követ semmilyen sztereotíp leírást arra vonatkozóan, hogy milyennek kell lennie egy nő illatának. Viszont erős és érzéki fátyolként vonja be a viselőjét."

 

A parfüm főbb jegyei a mandarin, a narancsvirág, a benzoin, a cédrus, a vetiver és természetesen, az írisz.

Egészen furán - és nem jó értelemben - kezdődött a kapcsolatunk, ugyanis, majdnem egy fél fiolányi tesztert sikerült magamra borítanom (egyszerűen nehezen záródott, én meg feszegettem)... de, és ez az egyik legjellemzőbb a parfümre, nagyon lágy és tiszta, egyáltalán nem intenzív az illata, éppen ezért, az a fél fiola meg se kottyant. Ezt a nagyon finom illatfátyol azonban nagyon sokáig megmarad, és nem is oszlik el, maximum egy kicsit letisztul.

Az első pillanatokban picit fanyar, friss, zuhanyzó-illata van a parfümnek, sőt, nem is nevezhető kifejezetten nőiesnek. Viszont az illat alapja nagyon kellemesen virágos, de itt is inkább a friss jegyek érvényesülnek, szinte alig-alig érződik az édeskésség. Egy kicsit talán földes jegyek is érződnek - mintha az esőáztatta föld is ott lenne a virágok szirmai között -, de alapvetően a tisztaság, az írisz tiszta illata, ami dominál. Egyáltalán nem erős, nem erőltetett, semmi drámaiság nincs benne.

 

Az üveg is olyan, mint maga az illat: semmi fakszni, semmi flancolás, semmi felesleges csicsa.

Nagyon hamar meg lehet kedvelni. Mindenképpen elegáns, letisztult és kifinomult nőnek tudnám elképzelni, elsősorban hétvégére, amikor nem kell semmilyen plusz jelmezbe bújnia... Kifejezetten tavaszi-nyári illat, nyaralásra is ideális, de ha valaki úgy dönt, hogy használni kezdi, akkor valószínűleg hosszú időre "kulcsillatává" válik.   

Ára: 100 ml nagyjából 20 000 Ft.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr511137632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izgi, a doboza és üvege tetszik, kár hogy a Pradaval változó a viszonyunk. ;-)
Meg kell néznem.
@Scala: nézd és szagizd meg, én majd elájultam, olyan kifinomult az illata is, nem beszélve a vonzó letiisztult üvegcséről!
de jó! nagyon szeretem az egyszerű, tiszta illatokat
@ctwmn: Neked is ennyire tetszett?
A Bvlgari Irises nem jött be pl. anno.
Megnézem. ;-)
@Scala: aha q jó. Nekem Bvlgaritol az Omnia van, de én azt nagyon szeretem, csak ritkán használom. Nincs "alkalom" nincs kit meghódítani...:-((((((((
tök depi vagyok
@-Maya-: akkor ez neked nagyon tetszene!

@ctwmn: jaj, olyan rossz ezt olvasni :-( bárcsak segíthetnék némi beszélgetéssel, masszázzsal, pár jó szóval (vagy főznék neked valami finomat... :-D
@ctwmn: Én ilyenkor mindig alszom... vagy belemerülök egy nagyon jó (pl. Nobel díjas író könyvébe) Tedd ezt. Nincs elég jó pasi ebben az igénytelen országban, persze, hogy nem tudunk kiteljesedni. :-)
@Scala: Ki ne hagyd!!! Nekem szerelem! Születésnapomra ezt kérem a barátnőktől! :)) Alig várom! :) Pedig megfogadtam, hogy nem lesz több parfümöm, mert nem férek tőlük, csak porosodik a sok szép doboz,meg üveg. :DD De ezt még muszáj, mert Ő az új szerelmem! Ő érdemelte ki eddigi illatélményeim alapján (és hát van egy pár) a dobogó 2. helyét. :)
Gyönyörű illat, és tényleg nagyon jó szó rá, hogy fátyol. :) Az egész fenti leírás hűen tükrözi ezt a parfümöt. Másik fontos szempont, hogy szerintem bármikor, bárhova megfelelő választás lehet....tényleg kulcsillat. :) Na, befejeztem. :)
@Virgogirl:
OFF
..nem csinálsz egy szavazást a szilikon melltartópánttal kapcsolatban? :) Most volt egy "vitám" erről, és mostmár rettentően érdekelne, hogy a blogodat olvasó lányok hogyan vélekednek erről. :)
ON

OFF ..ja, mmint hogy ciki-e, avagy sem..:) ON
@Zsuuli: Én nem szeretem, és szerintem itt a többség így gondolja, egyszer érintettük a témát, nem post topicban csak felmerült.
Nekem ciki, és nem is praktikus (nekem nem tart).
Amúgy nyugat-európában nem is lehet olyanokat kapni sztem ez valami helyi találmány, nem? ;-)
@Gemini: Tisztára felizgattatok, most megkérdezem, hogy költhetek-e parfümre mostanában... mert tegnap óta kinéztem vagy ötöt. :-D
... és egy teljes, nagy polcot szenteltem a parfümöknek, ami most így elég foghíjasan fest! ;-)
@Scala: ..köszönöm..megnyugodtam. Le lettem hurrogva, mikor közöltem, hogy igenis csúnya, és meg lehet ezt oldani másként is. :)
Na, beraktam hatot a kosaramba, de nem rendelhetem még meg őket, mert nézegessem a pénteken kapott napszemüvegeimet... de ami késik nem múlik!

Ezt a Pradat is megrendeltem! :-)
Leírjam miket tettem a kosárba?

Zsani küldjek fotót a napszemüvegeimről?
@Zsuuli: Nincs mit! Gondoltam, hogy egy oldalhoz tartozunk! :-)))
@Zsuuli: jó lenne, de nem megy a szavazás... én vagyok a béna, a szavazás/blog.hu support szerint minden rendben van. Egyébként mindenképpen lesz róla szól (jövő hét elején érdemes visszanézni :-D), mert sokat gondolkodtam rajta, és igen, szerintem se túl stílusos, plusz A-s kosár felett kifejezetten kényelmetlen és csúnya, mert iszonyúan bevág, kivörösödik, tehát pont azt nem teszi, amire hivatott: titokban tart. A mindenféle flitterkével, virágocskával, ezzel-azzal díszített pedig a hyegyes műkörömmel van nálam egy szinten

@Scala: igen!! Én nagyon kíváncsi vagyok rá!
@Scala: Igen, igen, írd le, légy szíves!! Ne csigázz! :) 5 parfüm egyszerre? Wow, az egy vagyon. :))
@Gemini: @Virgogirl: Megszagoltam az Infusin d'Irist, nagyon kellemesnek, elég frissnek, tisztának találom, de nevetni fogtok nekem teljesen unisex illat, sőt a pasimon szívesebben szagolnám, mint magamon. :-)
A Flora by Guccit is néztem, tökre bejön! Rájöttem tetszenek a kicsit vattacukor, pontosabban málna felhangú illatok, Dior: Addict Shine pl. Shiseido Zen, totál, mint az Addict Shine azt is ma teszteltem.

Na szóval a kosaram az Illatarzenálnál:
1. ... elveszett... Nem jegyezte meg, de próbálom fejből...
Dior Addict 2. (már tavaly óta akarom)

2. Prada:Infusion d'Iris

3. Trussardi: Skin
Link:
www.illatarzenal.hu/product_info.php/products_id/10944.
4. Trussardi: Essenza del Tempo
Itt a link:
http://www.illatarzenal.hu/product_info.php/products_id/2091

5. Bvlgari: Au Thé Rouge
(ezt már 2007. óta nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, de most rájöttem kell)
http://www.illatarzenal.hu/product_info.php/products_id/2402

Nos, ezek lennének, és igen, nem kevés pénz lenne, lehet kettesével kell majd beszerezni őket, de akkor kell egy hatodik, éjjel kitaláltam:

6. Estée Lauder: Pleasures (az eredeti), nem bírom a márkát, de ez az illat annyira 'Scala in business' stílus, egyszer kaptam egy kicsit húsvéti locsolásra, akkor még nem férjemtől. Háát igen, a régi szép idők. Azóta sem volt ilyen kezdeményezése... Látszik, hogy együtt élünk, sok a költség! :-D

7. és/ vagy Chanel: Chance (az eredeti, asszem, nem az Eau fraiche), ezt is már 2007-ben kiszúrtam magamnak.

Áááááá. Mikor fog megtelni a hatalmas polcom?!

Egyébként Zólyomi Zsolt, 'Az orr' egy-két eszméletlenül jó parfümjére hajtok még nagyon. Emlékszel Gemini, amelyek részt vettek a játékban?
Be is jelöltem a kapott papíron, más dimenzió, mint ezek, csak a nevükben nem vagyok 100%.
Te voltál Bécsben a csapattal, most májusban?

Még volt egy amit kinéztem:
8. Shiseido: Relaxing Fragrance
http://www.illatarzenal.hu/product_info.php/products_id/1053

Telhetetlen vagyok, tudom...
Virgo, ma gondoltam rád, kulacs-ügyben:
Decathlon: színes, jópofák, fém, nézz ki, tetszene, különböző méretek is vannak.
Intersport: Fekete, műanyag Nike, fogása formatervezett, de tképpen egy öntött műanyag fekete nem olyan nagy szám dolog.

Vettem magamnak egy Bioderma dezodort a gyógyszertárban, eddig kerestem az ideális dezodort, de asszem megtaláltam.
A Vichy pl. nem jött be anno. Neways eukaliptiusz sem igazán.

És vettem La Roche Posay vízpermetet a blog hatására, hogy túléljem ájulás nélkül a meleget. Most ezekre költöttem.
@Scala:
Nekem nem unisex a Prada, de persze bőrfüggő minden. ;)
Én kedvenc unisexem a Bvlgari au the blanc(fehér teás), nyáron nagyon jó frissítő, picit pasis, de imádom magamon is. :DD
Flora by Gucci nekem magamon nem tetszik annyira, mint papíron....túl édes lesz, de télen lehet jó lenne. :)
Shiseido Zen és Addict 2. egyáltalán nem vattacukros, málnás édes illatok.....mind2 frisebb kategória. Én is kedvelem őket. Shiseido most is van itthon, de csak 5 ml-s mini változat.

Zsolt parfümös játékában nekem a Frapin - 1270 tetszett, kaptam is mintát, de magamon már nem az igazi....illetve finom nagyon, de nem illik hozzám.
Bécsbe nem mentem, de már ezt kérdezeted valamelyik posztnál, és írtam is... :)
@Gemini: Én is imádom a Thé Blanc-t!!! :-) Igen, az egy szuper illat!
@Gemini: Húúúú, paíron néztem a Flora by Guccit, akkor már foglalt volt mind2 csuklóm. :-)

Sztem nekünk elég hasonló az illatízlésünk! ;-)

Frapin - 1270 lehet nekem is az tetszett annyira, megnéztem a paírjaimat de nincs bejelölve melyik volt. Csak emlékszem, hogy valamelyik, vagy kettő is nagyon exkluzív volt, és bejött!
jav. papíron, papírjaimat
@Scala: Igen, én is úgy látom, hogy vannak egyezések ilyen téren. :) Pl. a vörös teás bvlgarival én is úgy vagyok, hogy nem tudom, hogy kell-e nekem. Van, hogy nagyon tetszik, van,hogy azt mondom, mégsem én vagyok, de az tény, hogy nagyon különleges,egyedi illat. :)
Flora-val az a gond konkrétan, hogy az én bőrömön előbújik belőle a vanília, amit pedig nem túlzottan kedvelek, mert elnehezíti az illatokat, és sokszor el is nyomja a többi összetevőt.
@Scala: "Nincs elég jó pasi ebben az igénytelen országban, persze, hogy nem tudunk kiteljesedni. :-) " Én is érintett vagyok sajnos a párnélküliségben, úgyhogy ez jólesett.

A szilikonpántos melltartó az egyik "halálom". Pláne mikor pattanásos a háta+még egy delfines tetkó is van a lapockáján. Na annál (azért van) de kevés visszataszító dolog van.

Yves-Saint Laurent Opiumával kacérkodom. Tudom, hogy régi illat, de annyira érdekes....
@Zsuuli: Pánt nélküli ruhához,felsőhöz ciki....borzasztóan elrontja az összhatást.....nagyon kitartó "fikázás" eredménye, hogy hugomat sikerült rábeszélnem, hogy szerezzen már be pánt nélküli melltartót, és a szilikonosat hanyagolja.
Spagetti pántos felsőhöz még ok, mert nem minden fazonhoz lehet felvenni pánt nélküli melltartót, és a felső pántja majdnem, hogy takarja a szilikoncsíkot, és így jobb,mint ha egy színes melltartópánt világítana ott. Remélem, érthető voltam. :)
@Scala: Ja, ajánlanék egy olcsóbb(és jelenleg nincs is ennél jobb) netes parfümériát az illatarzenál helyett. ;)
http://www.illatfelho.hu
Tussardi Skin 75ml pl. itt csak 6900Ft /testerben 6200Ft/, postaktg. nincs!!! Ugyanez az arzenálnál 8000. Nem mindegy az az 1100-1800Ft különbség. :)
@Gemini: Húúúú. Az tényleg jelentős különbség, megyek körülnézni. :-)))
@Gemini: én is az illatfelhőről rendelek :-)
@Gemini: @SweetCandy: Jelentem megnéztem, tetszik az az oldal, de jó volt, hogy kezdőként az illatarzenált néztem, mert ez már többet árul el az illatról, és összezavarodtam volna. :-)
Már csak ki kell várni, hogy rendelhessek... Reméljük június.


süti beállítások módosítása