Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Iman

2009.05.19. 14:19 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

 
 

 Gyönyörű, csodás, elegáns, kifinomult... és 54 éves. Az Oscar de la Renta ruha színe fantasztikusan áll neki, és talán csak az alsórészt díszítő virágocskák zavarnak egy kicsit.

9/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr611131435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hihetetlen jól néz ki, hogy csinálja???? Ez biztosan mostani kép, merthogy szerintem 10-15 éve is pont így nézett ki. A ruha alja csak azért nem jó, mert nem mutatja meg, hogy milyen jó alakja van.
Pompás! :-)
A gének sokat segítenek, Naominak is jók a kilátásai...
@Virgogirl: Tudom, tudom, Te nem kedveled annyira. :-)))

A közelin azért Iman sem a húszéves kondiját hozza. De nagyon-nagyon szépen karbantartott!
Gratulálok neki! És kívánok magamnak hasonlókat. Most el is szégyelltem magam a mai lustaágomért... :-)
Iman szép meg minden, de ettől a ruhától hányok...már bocsi. :$:S
@Elanor09: igen, olyan a mintája, mintha már meg is tetted volna ;-)))

@Scala: semmi bajom vele, csak a híradásokból indultam ki...
@Virgogirl: @Elanor09: A ruha nekem is csak harmadszori ránézésre igen! :-)
Gyönyörű ez a nő és hihetetlen, hogy már 54 éves!! Némelyik 20-s, 30-s megirigyelhetné!
A ruha meg nem a legszerencsésebb választás! :s
@Virgogirl: akár. :D:D

de nekem inkább olyan krepp-papír hatású az anyaga. Amúgy a színnel se vagyok kibékülve.
Nekem mostanában annyira jó látni a "nagyokat"! Hál Istennek, egyre többet lehet olvasni róluk. Nekem ők ( Naomi , Tyra, Cindy, Linda, Elle,..) az igazán topmodellek. Igaz, elsők voltak és azért váltak legendává, de sztem a mostani modellek nem hiszem h valaha is ikonokká válnának.
@ctwmn: Igen, a mai világ futószalagon hozza a csajokat, nincs tér ikonná válni... :-(
@Scala: bassz néztem az FTV-t : 1997-től nyomatják a kollekciókat. Hát megmondom őszintén, csak naomit, meg zsizellt ismertem fel, a többi modellről foggggalmam sem volt, hogy ki.
A mostaniak is csak talán néhány évet bírnak, feltéve ha nem olyan ügyesek, amilyenek elődeik voltak! Pedig sztem meg lehetne lovagolni a modellszakma adta lehetőségeket ( na most nem a kedvenc enikonkre gondoltam)
@ctwmn: nagyon kevés modell tud továbblépni szerintem....


süti beállítások módosítása