Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Megan Fox

2009.05.18. 16:26 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Minimum kettős, de inkább többes hatással van rám Megan Fox - a ruha színe nagyon jól áll neki, a formája viszont, mint egy sátoré... Az arca szép, de hideg, többet kellene mosolyognia.

6/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr51128990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Számomra Megan Fox még mindig egy kicsit "ócska" hatást kelt...és sajnos látom benne a túláradó butaságot.
Szerintem mosolyogva jól néz ki. Inkább: 8/10. A két pont mínusz a tetkóért és a látható fürdőruhapántos napozásért jár.
@Zsuuli: a butaságról nem tudok nyilatkozni, mert még egyetlen mondatot sem beszéltem vele, közönségesnek közönséges, mint már sokszor, sok helyen elmondtam, nem látom másnak, mint egy gyenge Angelina Jolie utánzatnak
http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/05/13/megan_fox_szerint_biszexualisnak_szuletunk/

Sztem ebből minden kiderül...:
"biszexuálisnak tartja magát, de soha nem feküdne le egy hasonló beállítottságú lánnyal. „Ezt azt jelentené, hogy férfiakkal is lefekszik, a pasik pedig annyira mocskosak. Soha nem feküdnék le egy olyan nővel, aki férfiakkal is szexelt" "

....egy kicsit ellentmondásos..nem?..és még mindig...ostoba..:)
@Zsuuli: akkor csak a leszbikkel? Szép, mennyi mindenkit zár ki egy esetleges biszex kalandból. Nagy kár :-DDDDD
én megmondtam...botrány...félelmetes, hogy mennyire nőietlen és undorító:
http://velvet.hu/celeb/2009/05/18/megan_fox_tudatosan_lett_biszexualis/
@Zsuuli: ugye, a velvetre is sokszor belinkelsz engem? :-DDD
:D
nem..oda nem szoktam irogatni...csak most annyira felhúztam magam ezen a csajon...:)
de bocsi...abbahagytam...:P

@Zsuuli: Ócska. Tökéletes szó!
Amúgy a feje közelről egészen okés. De a hat pontnál többet nem érdemel. ;-)
Csak itt okés a feje, amúgy nem bírom a csajt.
Szerencse, hogy a bőrszíne pont passzol a ruhához :))
nézeget egy ideje ezt a képet, de csak nem változik a véleményem. ezen a képen egy helyes, kedves arcú lány mosolyog, köszönőviszonyban sincs ez a megjelenése a magazinfotóival.
csinos, engem a ruha tagadhatatlan sátorszerűsége sem zavar, jó a smink, jó a haj, kedves a mosoly, szépek a lábai.
meghasonlok önmagammal...de nagyon tetszik úgy ahogy van
8/10

egy levonás a cipő miatt, ami nekem bűnronda és egy a vékony fonat miatt a hajában
@mici˙: Képzeld, nekem is oké a ruha, de a cipő tényleg szar hozzá.
Itthon vaseva csinál ilyen ruhákat sztem.
@Scala: hát, ha szívesen mutogatnám a lábaimat, akkor szaladnék, mert kimondottan tetszik a ruha.
nagyon jó hangulata van. nem tudom megmondani miért, de egy számomra nagyon vágyott (és idealizált) világot juttat eszembe, 60-as évek, cote d' azur, sétakocsikázás nyitott sportkocsiban egy nyáresti party-ra...

@mici˙: :-)))
Megértelek, nekem is hosszú-hosszú évekig voltak komplexusaim a lábaim miatt. A torna, úszás, és koplalás segített csak. De korábban az volt a gond, hogy nem tudtam mi formálja hatékonyan őket, most már okosabb lettem. :-)
És az ilyen ruhák kíméletlenek a lábformával...
Én szandállal hordanám, az jobban ellensúlyozza ezt a hatást, mint egy ilyen zárt magassarkú.
@Scala: Mesélj, mi formálja szépen a lábat?
@cicómicó: a guggolás, kitörések, és a balett-jóga-atlétika- haditengerész kiképzés kombinálása, azaz Béres Alexandra Egyensúlyban önmagaddal. :-)
De a hátúszás is nagyon tuti.
@Scala: am mi bajod volt a lábaiddal. sztem egész biztos csúcs lábaid vannak, csak vmi komplexus.
a hátúszás formálja a lábat??? wááá sztem adj ki egy fitnesz dvd-t bébi!!!
Am komolyan tegnap végigcsináltam 45 perces power jógát, na az aztán tényleg balett-jóga-kiképzés-nyújtás! (olyan hosszúak lettek a lábaim:-))) De annyira jól esett!
@ctwmn: Nem elég vékonyak. :-)
@Scala: mihez képest, nyuszika??? :-DDDD
@Virgogirl: Pl. Angelina Joliéhoz képest. :-)
@Scala: jó, de ő - idézem - "nőietlen és csontos", te meg egyáltalán nem vagy az.
@Virgogirl: Cuki vagy! Pussszzzziiiiiii.
Lábban azért bírnám! :-)))
@Scala: nem vagy olyan messze tőle (de ő sztem magasabb nálad, nem?)
@Virgogirl: Igen, igen, persze magasabb. De messze vagyok tőle, más a lábformánk... ;-)
Igen!!Elfogadható,alakra öltözékre egyaránt.A magánélet az Ő dolga.


süti beállítások módosítása