Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Stílus, divat, videó...

2009.05.10. 18:53 - Virgogirl

Címkék: stílus videó divat vicces

Nosztalgiáztam egy kicsit, na. Tegye fel a kezét, aki ugyanerre csápolt a tinidiszkókban - olyan 1998 körül, de nagyon öreg vagyok... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr71113510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hat max Orsira de tobbi jujj!en inkabb kulfoldiekre csapogtam,hehe
Fiatalabb koromban sokszor láttam ezeket a klippeket:)
Bár mondjuk a Bestiákba a csajok olyan furák voltak, nem csúnyák, de én csak a vöröses hajúval tudtam szimpatizálni:):p
A vörös hajú Bestiának tavaj év végén jött ki egy isteni jazz lemeze, na azt tényleg imádom :) (Moór Betnadettet keressétek)
A Baby Sister számmal egy idő után komoly problémám támadt. Ez: www.youtube.com/watch?v=ktV70bso6Q4&feature=related
'97. És már akkor is nagyon röhögtem ezeken. ;-)
... de tornáztam rá, és stb... :-)
Ja, és az Orsi, ha lemegy a nap jött be a legjobban ezek közül! Messze azt találtam a legelfogadhatóbbnak.
Én jelentkezem... MInd megvolt. :-)
90es évekbeli kis gagyi de szerethető számok :)
Én még alsós voltam mikor ezek bejöttek, mégis nosztalgikus érzéseket váltanak ki belőlem.:)
szintén Orsi, most hétvégén esküvőn voltunk, ott is lenyomták. mindenki tudta a szöveget...:D
@Scala: @FuNtiK: kb én is csak röhögtem ezeken. Vhogy nem csípem az igénytelen honi zenét.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:) ez óriási!! épp a minap keresgéltem rá én is ezekre az ÖRÖK klasszikusokra:) ummmáóummáé:)
Ez kellet nekem az egész napos agyfagyáshoz :D
Kellett volna még egy kis Ámokfutók is :)
@Faith_Gunn: mi is az az Ámokfutók?? nem az a tincses hogy a f@szba hívják idióta, ja nem kozsó??? Szomorú szamuráj, v el vagyok tévedve???
@Faith_Gunn: am sztem maradjunk George Michaelnál:-)))
@ctwmn: ugy bizony...o az ASZ!!!
@ctwmn: Én utálom Kozsót!!!!!!! Gyerekek ott komolyan fontolóra vettem, hogy kivándolorok az országból. :-)
Neeeeee.

És a paneldzsungelben klubbok és harcművészeti vagy modern 'tánc' mi a lóf***ok vannak/voltak a Kozsó szervezése alatt. Lehet alapítványi formában nyomták. Egyszer láttam egy kisbuszt. :-D
George Michaelt nagyon szeretem viszont, és nem is akartam egy kommentbe rakni az előbb említett ... egyénnel. ;-)
@ctwmn: Igénytelen , jó szó igen.
Black to black egy időben, talán-talán, ha már bulizene. Meg ez az Orsi. De ahogyan táncol abban a haspólóban...

98-ban még menő volt a köldökig érő farmer?

@Scala: azóta már kiment Áááámerikába sztárt csinálni magából, szerinted mennyire jött be neki a dolog?
@Scala: nagyon gáz az a táncitánci, de hát az se semmi, ahogy a ganxta reppel
kicsi voltam még ekkor, szerencsére kimaradtam ezekből a remek zenékből =) persze azért hallomásból ismerem őket.
hm, magyarok közül Zanzibart hallgattam, úristen...meg ilyen összeverbuvált popzenekarokat.....aztán szerencsére kikupálódtam :]
@Virgogirl: Kozsó in the US? És mit csinál ott? Let me think... hm... villanyóra leolvasás?
De nem akarok egy szakmát sem lehúzni! Ne értsetek félre! ;-)
Ganxta... :-D

@Faith_Gunn: Ez a link kéééééész! Annyira köszi! :-))))))
Off:
Most volt társasházi közgyűlés, ne tudjátok meg... A szembe házban az öreg nyanya, a mi szintünkön, kiborítóan rosszindulatú velem. De akkora herpesze vagy milye volt, hogy csak arra tudtam koncentrálni... :-D
@Scala: sztem nyomassad neki ezerrel pl Kozsót! :-D Én ált. szívatni szoktam az ilyeneket. Velem szemben egy vén fasz lakott és kiakasztott, én meg Billy Idol-t meg Guns'n Roseset meg Aerosmith-t nyomattam úgy rendes hangerővel.
@Scala: @ctwmn: Nekünk is voltak olyan szomszédok, akik vasárnap délután Zámbó Jimmyt, meg mulatóst hallgattak.
Csak pár percre raktam be MMansont, rögtön kuss lett az egész kerületben :D
Anyu ugyanezt csinálta Freddie Mercury és Montserrat Caballe Barcelona című számával. Amikor felnyomta kilencesre, a macskával a fürdőbe menekültünk.
@ctwmn: @Faith_Gunn: :-DDDDDDDDDD
A szembe házban van lányok, nem a szemközti lakásban... De várjunk csak! Megfontolom... ;-)
@Faith_Gunn: vasárnap délután? Mááázlista. Hajnali kettőkor az igazi. Meg persze egy állandóan sivító, sikító, visító gyereket és az üvöltöző szüleit ("miért nem maradsz csendbeeeen") semmi nem múlja fölül
@Faith_Gunn: jujjjjujjj nekem is vol " zámbós mulatós "szomszédom is, de hasonló módszert alkalmaztam. Én a szemét vén fasszal úgy b@sztam ki, hogy du. , amikor a csendes pihenőjét töltötte ( volna) na akkor kávészünetre hazaudrottam, és picit kikapcsolódásként teljes hangerővel hallgattam a Crazy-t!!!
@Virgogirl: most hál istennek öregember és gyerekmentes övezetben lakom hermetikusan elszigetelve:-)
Na, most Z-vel meg kellett néznem megint az összeset (meg a Szomorú szamurájt is). FÉlelmetes, hogy a magyar nők még mindig nem tudtak leszokni a kétszínű hajról meg az ötcentis műkörmökről. Tíz éve is nyomták.
@Virgogirl: a hajfestésben csak a románok múlnak alul minket, de már ők is feljövőben.

Műköröm: abban senki sem tud alulmúlni minket! :-(
@Scala: műkörömben nem biztos.....3 éve volt francia műkörmöm(nem 5centis :D ), és nyaraláson a görög pasik el voltak ájulva tőle, hogy ez milyen szép és ízléses....a görög nők mindenféle színű, rikító,csicsa körmökkel járkáltak. :DD Persze lehet, hogy azóta leszoktak róla. :)
@Virgogirl: ki az a Z?
Kétszínű haj? az olyan, ami alul sötét felül meg világos? akkor brrrrrrr
Műkörömtől hányingert kapok, főleg ha csicsával "díszített"
@ctwmn: Hehe, nekem volt kétszínű hajam egyszer....hihetelen! :DDD Felül sötét vörös, alul élénk pirosas vörös.....úristen, mikre nem képes az ember tiniként. :DDD
Nekem is volt kétszínű hajam; felül világosszöke, alul meg sötét szőke-v.barna *pirul*
De szerintem nem volt olyan látványos a különbség. Nem fekete volt.
Meg hát teljesen odáig voltam Alison Goldfrapp ui. amazon frizurájáért... :)
www.youtube.com/watch?v=P2VktozqkSc
@ctwmn: Én is kivagyok mindenfajta csicsától a körmökön!
@Scala: ja hát olyan parasztos nem?
@Scala: ill. akik ilyet csináltatnak azok azt hiszik h még mindig divat, meg milyen vagány csajok, közbe meg ....
pl a postán minden csajnak ilyen körme van, de hányok, mikor veszik el a levelet tőlem, közben meg azt hiszik magukról, hogy hú de kafa csaj vagyok...
@ctwmn: mi egy motoron ülő csajnál láttunk ilyet, végig szörnyülködtünk, amíg mentünk utánuk. Hosszú, hegyes, iszonyú csicsásra festve... szörnyű....
@ctwmn: Ja, a kedvencem, amikor a ruhája tök gáz, a teste és a bőre egy nagy merénylet az ízlés ellen, de a körme látszik, hogy három óra alatt készült... Posta szintén.
@Virgogirl: @Scala: :-))))))))))))) de annyi ilyen van. Valaki már felvilágosíthatná őket h GÁZ!
Ja és közben megvető pillantással nézik a te kezedet, mert az esetleg japán manikűrös, v sötétbordó és rövid...
@ctwmn: A megvető pillantások: nevetséges, szánalmas és dühítő.
De a nők sosem fognak leszokni erről. :-(


süti beállítások módosítása