Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Itt van Marc Jacobs új illata!

2009.05.08. 18:11 - Virgogirl

Címkék: reklám parfüm jön

Bár még csak ősszel kerül a boltokba, itt van néhány információ Marc Jacobs új illatáról, a Loláról.

A Lola – ahogy neve is tükrözi – érzéki, meleg, „flörtös” parfüm. „Szinte azonnal rávágtam ezt a nevet, és nagyon határozott kép élet a fejemben arról, mit is szeretnék kihozni ebből az illatból” – mondta Jacobs.

Jacobs szerint a parfüm legalább olyan fontos kiegészítő, mint a cipő vagy a táska: segít meghatározni egy hangulatot, ráadásul olyan luxus, amelyet mindenki megengedhet magának, súlytól, magasságtól, pénztárcától függetlenül. „Örülök annak, hogy újabb és újabb parfümöket kínálhatok a vásárlóknak, hiszen én magam is szeretek többféle illatot variálni” – tette hozzá a tervező.

A Lola kifejlesztéséban Calice Becker és Ann Gottlieb voltak Jacobs segítségére. A parfüm főbb jegyei a rózsaszín bors, az anjou körte, a rózsaszín grapefruit, a pünkösdi rózsa, a rózsa, a geránium, a vanília, a tonka bab és a pézsma.

Kifejezetten kíváncsi vagyok erre az új parfümre, mert a Daisy nagyon tetszett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr941110300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én is kíváncsi vagyok az illatára, de a kupakján az a virág kicsit sok...jobban tetszene anélkül
Virgo baby,

Mesélsz nekem a Daisy-ről, mert meg akarom szaglászni, de kíváncsi vagyok előtte, hogy te mit mondassz. Milyen illat és neked miért jött be. :)
@janettaylor: állítólag (Gemini) nagyon gyenge. ;-)

A Lola és a kampánya pedig sztem sz*r.
Bár köztudottan elfogult vagyok a pasival szemben.
@Scala: mihez képest gyenge? Mindig viszonyítsuk sztem valamihez...

A Loláról meg nem tudok még nyilatkozni, mert nem szagoltam. A reklámfotó nekem se tetszik, de az üveg bejön
@Scala: Köszike, azért majd megszaglászom... Tudom, hogy te elfogult vagy MJ-vel kapcsolatban, de a Daisy-ről nem te mondtad, hanem Gemini... ;) úgyhogy az más...
@janettaylor: @Virgogirl: Ha jól emlékszem kétszer is tesztelte Gemini, nehogy elfogult legyen, de csak annyit mondott tömöre, nem. ;-)
From beige to black kérdezte tőle Strange-nél. Én látatlanban is kommenteltem a témát! Egy hónapja kb. ;-)
Emlegettetek? :) Na, itt vagyok! :))
Szóval a Daisy egyszerű kis virágillat...fehérvirágos...visszafogott, egyszerű...tényleg nem tudok nagy jellemzést mondani rá, mert az én bőrömön nem alakult ki belőle semmi extra, ami miatt a polcomon szeretném tudni. :) Felejthető. Az üvege tetszik, azt kitenném. :)
Ettől függetlenül, máson másként viselkdhet....parfümről véleményt írni mindig szubjektív, hisz mindenkinek más tetszik, másként viselkedik más bőrön.....


Ez a Lolla se fog tetszeni szerintem...a leírás és az összetevők alapján legalábbis ... talán túl sok lesz,túl mély....persze tévedhetek....de az üvege se tetszik, túl csicsa,túl kislányos nekem. Szóval nem igazán érdekel,na! :)
Ja, a modell se tetszik...mi ez a kómás,sápadt fej?? Egyáltalán nem kívánom meg a kezéből a parfümöt!
@Gemini: ja, a modell meg egyáltalán a hirdetés tényleg siralmas


süti beállítások módosítása