Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Nicole Kidman üdítőt reklámoz

2009.05.07. 20:57 - Virgogirl

Most, hogy már nem ő a Chanel No5 arca... a reklámban feltűnik egyébként a Slumdog Millionaire egyik gyerekszereplője is.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr721108827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicole szép, de nem igazán értem a reklám lényegét. Nekem semmitmondó.
Nekem tökre tetszik, önreflexiót a reklámiparnak volt a vágyam, és íme!
És szimpi benne Kidman.
--- vagy félreértettem a végét... az is lehet. :-D
nekem nem tetszik, a reklám igen, de Kidman néni nem, túl feszes, alig emlékeztet az ausztrál expresszes lányra, vagy a BMX banditára...
Nekem tetszik ez a reklám, nagyon is illik Kidmanhoz, a szerepválasztásaihoz, ahhoz, hogy egyáltalán nem szokványos...és botox ide vagy oda, szerintem annyira szép...az öregedés kifejezetten jót tett neki, megtalálta a saját stílusát- mint egy igazi ikon ;)
nekem nem áll össze ez a spot. :D de vicces ahogy bekapja az üveg száját. és kicsit sem szexi ahogy iszik.
Nicole-nak kicsit megkopott a varázsa, nem bűvölt el ebben annyira, és ez az üdítő sem túl meggyőző tőle, biztos nem iszik ilyet.
@mici˙: egyetértek:-D Amúgy szép Nicole benne, de vhogy nem erre az üditőre gondoltam a reklám alatt, hanem mondjuk vmi indiai teára:-)
@SweetCandy: én nem tudom szépnek látni, ha ránézek csak egy műnőt látok. igaz, nem a szanaszét szikikonozott fajtából, de akkor is mű.
szerintem nagyon erőlködött, hogy egy kifinomult arisztokratikus imidzset alakítson ki és egy mesterkélt, jégcsap lett belőle.
@mici˙: én is legtöbbször ilyennek látom, és pont ezért jön olyan jól a lókortyos, üvegszáját benyalós ivás. Nekem ezért tetszik ez a reklám, olyan jópofa.
Pedig nem kedvelem Kidmant, cseppet sem.
és mi köze Kidman-nek a schweppes-hez, a No5.-re hajazó Moulin Rouge-os reklámhoz, meg az indiaiakhoz? Csupán ennyi lett volna a kérdésem.
@Virgogirl: :))) ja most már absz. értem az egész reklám koncepcióját!
@Scala: Látnád Madonnát, ő hogy iszik üvegből, de biztos láttad már!;-))) Ő is bekapja rendsen, mmint az üveg száját!

@ctwmn: És valamilyen videó is keringett, hogy egy üveggel modellezte a sz....ást. Na igen. Madonna.
@Scala: az az In bed with Madonna dokumentumfilmben volt! Igen! Jól emlékszel!!!!:-D


süti beállítások módosítása