Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heti kérdés: stílusok meg ikonok

2009.05.07. 14:28 - Virgogirl

Kisebb felháborodást váltott ki az a megjegyzésem, hogy Victoria Beckham stílusikonnak tekinthető - igen, ez egy nagyon jó kifejezés az olyan celebritásokra, akik nem nagyon értenek semmi máshoz... ám Paris Hiltont vagy Kim Kardashiant én egyáltalán nem tartom annak.

Mitől is válik valaki az én szememben stílusikonná (és még akkor is megérdemli ezt a címet, ha esetleg nem tetszik az a mód, ahogy öltözködik): egyedi, merész, újító, jól van összerakva, egységes a saját magáról kialakított kép - tehát nem váltogatja a kitérdelt mackónacit az haute couture kabátkákkal -, képes szembemenni a trendekkel, még akkor is, ha tudja, hogy meg fogják miatta kritizálni; és persze, sokan vannak, akik hasonlítani szeretnének rá... Ezen kritériumok alapján azért nincs túl sok ember, aki "kiérdemelheti" ezt a címet, a mai sztárok között pedig pláne nincs. Igaz, a jövőben talán többeknek érik majd a stílusa, de ha a jelen helyzetet, és a jelenleg felkapott és sokat fotózott hölgyeket nézzük, csak néhány név jut eszembe. Persze, az, hogy ki stílusikon és ki kifejezetten jól öltözött, nem feltétlenül fedi egymást...

Rihanna, Vic Beckham, Kate Moss, Dita Von Teese, Gwen Stefani - ők jutottak eszembe. Nektek?

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr1001108119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem háborodtam fel, Virgo Baby, szerintem is stílusikon Victoria. Sokan vannak akik szeretnének ugyanazon a banánfán felkúszni, de ő trónol ott évek óta. Persze, ha engem is ilyen összegekkel szponzorálna a férjem, nekem is menne a jólöltözöttség, Hermes és Lanvin, néha Dior, és a mostani Armani Haute Couture. Persze ettől nem lennék stílusikon, csak ízlésesen öltözött.
Amiben én elviselném, hogy megszólnak, vagy nem tetszek, szóval a szembemenés: Christian Lacroix alkotásai, iszonyat elfogultan bírom a pasit, bár nem mindig brillírozik.

A lényeg, ikon szinten csak az idősebbek jutnak eszembe Catherine Deneuve, Audrey Hepburn...
Ha amolyan megosztó személyiséget kell mondani, Madonna, de ő nem egységes, és ha ez kritérium akkor kilőve.
Még agyalok.
Jennifer Lopez!
és nicole Kidman is, bár őt nem követném, akkor már inkább Lopezt.

Akinak nagyon bírom az öltözködését az Penelopé Cruz. Nem tudom stílusikon-e, persze.
És Angelina Jolie is, szerintem, de jót tett neki Pitt ízlése.
Én se háborodtam fel, mert sztem is stílusikon és ha a küldöldi blogokat nézzük, akkor pl. nagy stílusikonok az Olsen lányok is. Most sokan fognak fújjogni meg ilyenek, de külföldön akad jópár követőjük. Agyness-t is ide tehetjük szerintem.
@janettaylor: Persze, rajonganak értük néhol, némelyek. De ez nálam uaz a kategória, hogy Paris Hikton a világ legygönyörűbb nője. :-D
És Agyness is ilyen, igen. Bár majd meglátjuk milyen tartósan nyomja rá bélyegét a köztudatra. ;-)
@Scala: PH a világ leggyönyörűbb nője?!?!?!
@Scala: éppen az a lényeg, hogy ne az idősebbek közül válogassunk :-DDD
@Scala: sztem Penelope túl klasszikus és visszafogott egy ilyen titulushoz. Elegáns és csinos, de szerintem mindig túl biztosra megy
Szerintem is stílusikon Vic,teljes mértékben, és bírom is a cuccai többségét.
Akiket még ikonként megemlítenék már soroltátok....de tuti jó pár eszembe jutna még,ha lenne kedvem elgondolkodni rajtuk. :)) Kedvenceim:Kate Moss, Gwen Stefani, na meg Vic.
@Scala: Pen és Angelina ízlését én is nagyon bírom!! Bár ők annyira nem tűnnek meghatározó stílusikonnak....talán túl visszafogott, letisztult a stílusuk?
@Gemini: utóbbiak nem kísérleteznek és nem hoznak újat, amit sok ember szeretne követni...

Dita von Teese és Gwen Stefani igen. Audrey Hepburn és Jackie Kennedy igen. A többiek szerintem nem ennyire meghatározók... ki fog rájuk emlékezni évtizedek múltán is úgy, mint Audreyra...? A csíkos, hosszúujjú pólóiban és a halásznadrágjában?
@Cinnamon: annyi minden változik, hogy a mai felgyorsult világban nagyon máshogy zajlanak a dolgok. Egyszer Valentino nyilatkozott, hogy mennyire más volt az ő korában befutni és mennyire más kell mostanság ahhoz, hogy valaki sikeres divattervező legyen...
@janettaylor: Nos ez így igaz, ma egészen más kell a befutáshoz...
... és ettől olyan nagyon szomorú a világ amiben élünk. Mert semmi sem igazi már.

És ha megfigyelitek, görcsösen kapaszkodunk a régiekbe, azért tarolnak még ma is az old girls topmodellek, pedig se nem tehetségesebbek, se nem szebbek, se nem okosabbak, mint a mostaniak. Csak mások. Olyanok. Egy igazibb korban ismertük és csodáltuk meg őket. És olyan igazabb kisugárzásuk volt.
@Scala: hát most kitöröltem egy könnycseppet a szememből, szipp...
Hát lányok!!! Sarah Jessica Parker! Én szeretem a stílusát.
@Virgogirl: gonifül! :)
@Elanor09: SJP még tényleg jó példa. Én is szeretem a stílusát... :)
@Elanor09: en si imadom!!!bar az koztudodtt h nem neki koszonheto ez a stilus erzek..de attol fuggetlenul nagyon jo!
nalam:SJP,Kate Moss,Natalia Vadianova,Tom Ford(tudom pasi,de doglok utana)Kylie Minogue,Lindsay Lohan(sztem tobbszor jooo)Vanessa Paradise(ot azert mert a sajat francia stilusahoz szetm tokeletes),Sophie Ellis-Bextor(probalkozik azert)Gwineth Paltrow(sztem voroszonyegen nagyon ott van)hat igy ennyi most!
jesszus majdnem elfelejtettem!!!:PPP
CLOE SEVIGNY!!!!ot sztem bun ha nem emlitjuk meg...no egyszeruen zsenialis h varrial a ruhataraval!minden alkalomra van izlese...es meg egy olyan osszealitasat nem lattam volna ami nem jott be volna !!!
Gwyneth Paltrow nem! Vagyis sajnos nekem is eszembe jutott, de ő is biztosra megy, szerintem. :-)
@Virgogirl: Nem kell egyetérteni, édes szívem, de a Micheal Jackson koncertjegyek is három óra alatt fogytak el. ;-)

kövezzetek meg, de Tom Cruise-né, született Katie Holmes nem fér bele a stílusikon skatulyába?;-)
nekem Kate Moss jutott eszembe. és nekem még Peaches Geldof :) meg Dita von Teese is. Gwen Stefani is tekinthető annak, és bár nagyon kedvelem őt, de a stílusa annyira nem jön be.
meg tudom,h. itt sokan nem szeretik, de sztem Lindsay Lohan-nek is van egy sajátos stílusa, és sokszor fel tud öltözni jól.
nekem viszont pl. Jennifer Lopez egyáltalán nem, kicsit jellegtelennek tartom.
Victoria nevezhető annak, de nem szeretem.
lehetne Diane Kruger is, ha jobban a középpontban lenne :]
@Krizzta: Háááááát. Inkább nem. Szerintem. :-)
Ő csak szeretne. ;-)


süti beállítások módosítása