Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Liv Tyler

2009.05.06. 15:35 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Nem kedvelem különösebben Liv Tylert (különösebben szépnek sem tartom), és sajnos hajlamos a slamposságra, de ebben a Stella McCartney csipkeruhában csodásan néz ki.

9/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr691106338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az a kollekció álomszép lett.
(és nem az a súlyos csipke bukkant fel benne, ami a tavalyi Pradában volt.)
ergo ezt a ruhát jóformán bárki viselheti, úgyis csini lesz.
Imádlak, hogy végre Livről is írsz. Nekem nagy kedvencem (mint említettem, sokak szerint hasonlítok rá!!!) , bár tényleg civilben iszonyú slampos (famer, vietnami papucs, tunika összetétel), de ha megvan "csinálva" állati jól tud kinézni. Itt mintha a lába be lenne barnítókrémezve, mert amúgy nagyon fehér bőre van.
@cicómicó: sajnos nem mindig lehet azokról írni, akikről szeretne az ember, mert vannak "bújkáló" sztárok, akik nem pózolnak állandóan... úgyhogy abból kell dolgoznom, ami van :-)
@Virgogirl: Azért köszi. Tényleg feldobtad ezzel a napom. Egyébként jó, hogy Liv ilyen jól néz ki, a válása nagyon megviselte őt, bár szépen lefogyott tőle.
nagyon szeretem, pedig látom, hogy kissé lófejű és gyakran elhagyja magát, de ennek ellenére is kedvenc.
itt most nagyon csinos, a lábfejéről nem emlékeznék meg, biztos a cipő hibája. az ennyire magas sarkaknál nekem mindig az az érzésem, hogy rögtön orra esik a viselője és kétségbeesetten kapaszkodik a lábujjaival
az a hátizsák cipzár a finom csipkén...szhííí
Én is szeretem és ez a ruha gyönyörűséges... :)
Lám-lám... :-)
Nem nagy rá a cipő egy csöppet?

@Scala: ma nagyon ott van a megfigyelőképességed! :)
@Scala: szerintem nem, csak túl magas a sarka és túlzottan előrecsúszik benne a lába
a ruha valóban szép, Liv is helyes itt, de a térdei csúnyák :/
Naugyemimegmondtuk, hogy tud ő, ha akar. CSODASZÉP
gyonyoru a ruha teny...de ha ilyen labaim vannak,akkor vmivel takarnam v kennek vmi csodakremmel h feszuljon!!!igy meg mint egy 50eves asszonye!:SSSsztem is nagy ra a cipo,olyan erzes mintha vmit a talpara kente amivel oda ragad a cipohozn:PPPde nekem az arca is nagyon szep...itt kulonosen friss es bajos!
A mell alatti csipke nekem kicsit sok, de a dekoltázs illetve a karrész eszméletlen jó. Egyébként is imádom a csipkét.
@Scala: Én is rögtön kiszúrtam! :) @Virgogirl: Ennyire nem csúszhat előre a lába, mert a lábujjai a helyén vannak.
@tide13: Ugyanezt akartam írni....mell allatti csipke nem kéne.
@Gemini: Egyetértek, a lábujjak nem lógnak ki. ;-)

Sztem jó a mell alatti csipke is, úgy olyan uncsi lenne a ruha.
A feje nagyon szép itt. Nagyon!
A lába: meglátszik a bőrén az alak és súly fel-le tornázása.
@Gemini: @Scala: azon a kis lyukon egyetlen lábujj sem bújna ki (egyébként biztosan tutira fájhat a lába)
@Gemini: @Scala: @Virgogirl: mondom én, kapaszkodik a lábujjaival! csúszik előre a túl magas sarok miatt, de pont ezért begörbített, megfeszített ujjakkal kapaszkodik, hogy meg tudjon állni. azért nem bújik ki a lábujja

@Ms Groutesque: nekem is feltűnt, hogy csúnyák a térdei, de azért mert szeretem őt, és azért mert én valamiért mindig csúnyának látom a térdet nem akartam kitérni rád

térdfóbiám lenne? :D
@mici˙: Térd téma: teljesen igazad van, szerintem legtöbbjüknek csúnya, és talán rá is jöttem az okára. Magamon is tapasztalom, ha csak tornázom, nem iktatok be más sportot, azaz túlzásba viszem a talajon comb és fenékformálást, sajnos meglátszik a térden. Szerintem ezt csinálják ők is, torna gyúrás, nem kímélik,mert a lábat szinte naponta kell formálni.

Persze létezik térdvédő stb. Meg sokat kellene kenni, kb. úgy vigyázni rá mint az arc bőrére... Nehéz téma.
A lényeg, hogy a legtöbb hollywoodi női sztárnak ronda a térde. Alkati dolog is, persze.
Mintha Vic Beckham jól nyomná ezen a téren, úgy rémlik. Ő biztos tudja a tutit. ;-)
@Scala: www.aafp.org/afp//AFPprinter/20070115/194-f1.jpg a képen jól látszik miért problémás az a terület. figyeld meg mennyire távol tapadnak az izmok, az inakra meg nem hiszem, hogy lehetne hatni

ezért hajlok arra, hogy ez inkább attól függ mit oszt ki a genetikai lottó...szomorú is vagyok miatta
Nagyon szépséges itt, a ruha pedig gyönyörű:-) A lábai nem szépek
@janettaylor: mert Scala vszeg ma feltette a szemüvegét és még nem trinkolt:-D
@mici˙: én is nagggyon bírom a csajt!!! fú emlékeztek a Crazy klippben mit leműveltek Alicia Silverstone-nal!!
De az apja se kutya, azt is imádom!
Ja a ruha is nagyon tetszetős!Amúgy is bejönnek a csipkecsodák!


süti beállítások módosítása