Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day: Letizia spanyol hercegnő

2009.05.03. 10:51 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Tökéletes elegancia (talán a táskával van egy ici-pici bajom egyedül)

9,75/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr701100029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imádom az ilyen kötős blúzokat. Amúgy tényleg nagyon csini, szép az alakja is. A táska nekem se bejövős, meg a cipőn a láncszemek se. :S de amúgy rendben van. :)
Nagyon elegáns, nekem tetszik a táska is:-) 10/10
Szegecses táska? Bumszli lánc a cipőn?
Nekem azok nagyon nem, ezt leszámítva imádnivaló, mint mindig.
És olyan kis szimpatikus is, pedig nagyon kialvatlan az arca.
Mondjuk a cipő még beleférne, csak a táska rosszul fokozza a hatást.
Én nem szeretem az ilyen nyakonkötős blúzokat/felsőket, de itt összességében semmi bajom vele (+ de szép ez a lila)
a táska nem volt a legjobb választás, de szerintem belefér.
Nagyon tetszetős, leszámítva, hogy a melltartója vonala nagyon látszik..a szoknyáját szeretném, látom, a blúza már foglalt..valaki a cipőt? :)
@ElisabethB.: Engem nem zavar a melltartó vonala, szexi. ;-)
Bár tegnap láttam Dimtől olyan alsóneműket, amelyek varrás nélküliek, jobban tapadnak a bőrhöz, szóval meg lehet oldani, ha az ember törekszik rá. :-)
@janettaylor: mici pedig az alakját ;o)

kicsit szerintem is zavaró a melltartóvonal, de csak azért, oda vonzza a tekintetet, amit egy hercegnő nem nagyon engedhet meg magának.
@mici˙: Kb. tíz kilót fogyott az esküvőjére, és azóta is tartja, korábban izmosabb, teltebb volt, nem ilyen törékeny.
Mondjuk láttam már ennél is csontosabbnak, de szerintem így pont jó, bár kétségtelenül meglehetősen sovány. Sokan egészségtelennek tartanák magayrhonban szerintem.
huu nekem a cipo nagyon nem....nem csipem az ilyen jellegu cipelot...meg a szineket sem nagyon ertem amit magara vett??lila bluz es szurkeskek szoknya???jo vekony!talan azert ilyen az arca mert koplal...az a faradt,kialvatlan!
@Scala: Az az igazság, hogy nem szeretem, ha a fehérnemű vonala átlátszik..és utálom, hogy nem tudom teljesen elrejteni, nem tudok igazán olyan érzést kelteni, mintha a ruha alatt nem lenne semmi. A nyári átlátszó fehér lennadrágokat tangával /óriás-fehér-bugyival kombinálva meg kiirtanám, ha tehetném.
@ElisabethB.: testszínű, varrás nélküli, francia szabású bugyi pl. megoldás lehet rá
@ElisabethB.: Aranypók, Dim, 'mintha a bőre lenne' melltartó, body. Próbáld ki! ;-)


süti beállítások módosítása