Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Anne Hathaway

2009.05.03. 20:59 - Virgogirl

Anne Hathaway ebben a Jill Stuart ruhában csinosnak is mondható, de nekem inkább erőltetett. Mint egy kislány, aki kikutatta anyuka szekrényét, és valamit magára rángatott. A haja meg... hááát...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr571101008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerintem nagyon csinos és abszolút nem erőltetett!sajnálom,hogy sokan nem bírják anne-t,pedig egy szimpatikus,csinos színésznő,aki ráadásul még tehetséges is!ízlésesen öltözik fel mindig és nem egy botrányos életvitelt élő niemand.....
nálam ez a szett 9,5/10 és a haja igenis jó!!!!!különösen tetszik,hogy kicsit megkapta az arcát a nap és nekem úgy tűnik,mintha picit szeplős is lenne,ami nagyon helyes! a sminkje pedig csodaszép!
Én is kedvelem, de még jobb lenne ez az összeállítás, ha csak éppen térd fölött végződne a szoknyarész.
@theba: a sminkje tényleg nem rossz, de tud ő ennél sokkal jobban is kinézni ;-)
Az arca szerintem itt nagyon helyes, a ruha viszont nem tetszik.
Nálam is inkább a kedvelem kategória...
nekem eddig sem volt vele semmi bajom. nem tudom, miért divat szidni...

ez a ruha és a harisnya viszont szörnyű. olyan vén hatása van.
egyébként sem szeretem a sötétkéket feketével.
az arcában semmi kivetnivalót nem találok, nekem még a haja is egészen tetszik.
Én nem bírom ezt a csajt, nyomatják, mint állat, de szerintem nem tehetséges. Egy megcsinált, nyomatott, nem folytatatom. De kétségtelenül mindig kedvesen néz. Az is valami.
Magához képest itt istenes, kivéve a szoknya hossza + a harisnya + a cipő. Na, ott komoly gondok vannak.
@Scala: nem lehetne már ezt a nőt lelőni, annyira béna.
Azért néz kedvesen, mert ez a tipikus hollywoodi bárgyú mosoly, amit a kinti szinitanodákban tanítanak, hogy a vörösszőnyegen hogy kell nézni. Ez sztem elég is neki.
de legalább egy orr és szájplasztikát csináltathatna
Nekem sincs vele különösebb nagy bajom, az Ördög Pradat viselben kifejezetten tetszett.
Ez a cucc viszont nagyon szar. A feje is kicsit irritáló, bár arról, hogy egérfeje van, nem tehet, viszont ezt a mosolyt már lecserélhetné.
Nagyon csinos! A ruha is, smink is. A haja is tetszik !

A szoknyája lehetne hosszabb. Lehet, hogy már öreg vagyok, és
konzervativ, de sztem előnyösebb a térd felett végződő.
(Férfiember szivesen legelteti a szemet a szép hosszú combokon, de ugye nem ez a cél?)

a ruha szerintem túl közönséges,
anne egyébként szimpatikus,de az arca nagyon nem tetszik
tetszik ez a ruha, de más jobban tudná viselni.
mondjuk Dita von Teese-en egész egyszerűen és erőlködésmentesen festene :]
Anne valóban kedves, de én sem szeretem..
@ctwmn: Szerintem meg egész egszerűen egy ilyen kaliberű csajnak (igen átlagosan kinéző) nem kellene vörösszőnyegen, színésznőként léteznie.
Egyszerűen tökre elegem van abból, hogy multicégeknél, bankoknál, vagy egy kis boltban is szebb és természetesebb nők vannak, mint a sztárgyárban. Az A.H. típusú nők arra jók, hogy a rondáknak legyen kivel azonosulnia.
egyszeruen a ruhanak rossz a szine,legyen egyseges...90's-00elejen volt ez a divat kombinacio...brrrruuuu,utalom az ilyen fele hasisnyakata,jujjj honnan szedte le ezt???cipo sem jo!nekem nem nagyon jonn b ez a szett!
@Scala: nem ronda ő, csak nem az a megszokott sablonarc.
ezerszer rusnyább emberek vannak tőle szerintem.
@Scala: hál'istennek, hogy szubjektív fogalom a szépség
@Virgogirl: Igen. :-)
Zsanikám, megnéztem az Alfie-t, viszont sajna nincs a tékában az Oscar Wilde szerelmei...


süti beállítások módosítása